Marco van Ginkel (M)

2e doelpunt valt ook na weer balverlies van v Ginkel. Moet Rosario of Sangare eens doen dan is het forum weer eens te klein. Liever een andere speler op zijn positie volgend seizoen en graag weer 4-3-3 gaan spelen met de punt naar achter.

Er is een verschil tussen structureel prutsen en 1 wedstrijd fouten maken. Geen paniek hoor, als Van Ginkel dit vaker doet zijn we hier echt niet de beroerdste om hem de grond in te boren ;)
 
Vandaag ging het bij een voetbalpraatprogramma over de beste positie van Van Ginkel: 6 of 10.
De eindconclusie was min of meer: 6.
Maar ik zie hem meer als vervanger van Dumfries. Wat Max kan op links, kan Van Ginkel op rechts beter, denk ik.

Dan wel met 3 achterop uiteraard.
 
Er is een verschil tussen structureel prutsen en 1 wedstrijd fouten maken. Geen paniek hoor, als Van Ginkel dit vaker doet zijn we hier echt niet de beroerdste om hem de grond in te boren ;)
Precies. Je ziet ook in de top fouten.. zoiets mag 2s gebeuren in een seizoen.. Mvogo deed het in de de eerste 3 wedstrijden..
 
Vond dat-ie een verrassend goede wedstrijd speelde, gisteren - foute terugspeelbal daargelaten. Had niet verwacht dat hij al zo ver zou zijn.
Een middenveld met Van Ginkel, Pröpper, Götze is op papier tamelijk geniaal, jammer dat je bij alle drie wel kunt twijfelen of het lichaam topniveau nog aan kan. Zou in ieder geval nog een sloper bij moeten.
 
Vond dat-ie een verrassend goede wedstrijd speelde, gisteren - foute terugspeelbal daargelaten. Had niet verwacht dat hij al zo ver zou zijn.
Een middenveld met Van Ginkel, Pröpper, Götze is op papier tamelijk geniaal, jammer dat je bij alle drie wel kunt twijfelen of het lichaam topniveau nog aan kan. Zou in ieder geval nog een sloper bij moeten.
Dat is Sangaré toch?
 
Ik vind de foute terugspeelbal ook nog wel de rechtvaardigen voor een speler die zo weinig minuten heeft gemaakt en na twee basisplekken waarbij hij meer dan een uur speelde. Kan ik me voorstellen dat de focus er niet helemaal meer bij was.

Dus ik hoop dat Marco blijft! Denk volgend seizoen wel van toevoegde waarde
 
Ik vind de foute terugspeelbal ook nog wel de rechtvaardigen voor een speler die zo weinig minuten heeft gemaakt en na twee basisplekken waarbij hij meer dan een uur speelde. Kan ik me voorstellen dat de focus er niet helemaal meer bij was.

Dus ik hoop dat Marco blijft! Denk volgend seizoen wel van toevoegde waarde
Ik vind dat zo'n terugspeelbal nooit te rechtvaardigen is. :rolleyes:
 
Met die terugspeel bal an sich was niet zoveel aan de hand. Er kwam alleen net een speler van de tegenstander ertussen die Marco niet op het vizier had staan. Dat zal hem zeker geen tweede keer meer gaan gebeuren.
 
Blunder was die terugspeelbal zeker, maar ik zag hem ook goede dingen doen. Kwam soms toch ver in het strafschopgebied, had een assist en stichtte gevaar. Als hij gratis op te pikken is voor normaal salaris kun je hem er prima bij hebben.
 
Blunder was die terugspeelbal zeker, maar ik zag hem ook goede dingen doen. Kwam soms toch ver in het strafschopgebied, had een assist en stichtte gevaar. Als hij gratis op te pikken is voor normaal salaris kun je hem er prima bij hebben.
Mits langdurig fit. We zijn geen revalidatiecentrum. Maar in goede vorm een speler die op meerdere fronten wat toevoegt aan PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan