Marco van Ginkel (M)

Hij is transfervrij in de zomer toch? Een speler die we echt missen heeft diepgang, scorend vermogen en een ervaren man. Ik zou hem vastleggen in de zomer ook nog altijd maar 27 . Moeten wel kijken wat voor invloed zo’n lange blessure heeft gehad natuurlijk.

Hij is nog niet zo oud als Afellay, maar het begint wel een zelfde soort verhaal te worden. Heeft sinds zijn vertrek bij ons nog amper gevoetbald op het hoogste niveau. Het zal mij benieuwen. Als hij echter zijn voormalige niveau kan benaderen vind ik het transfervrij wel het proberen waard.
 
Hij is nog niet zo oud als Afellay, maar het begint wel een zelfde soort verhaal te worden. Heeft sinds zijn vertrek bij ons nog amper gevoetbald op het hoogste niveau. Het zal mij benieuwen. Als hij echter zijn voormalige niveau kan benaderen vind ik het transfervrij wel het proberen waard.

Halen we Siem de Jong ook meteen terug.
 

PSV haalt Marco van Ginkel opnieuw naar Eindhoven​

link

PSV haalt Marco van Ginkel voor de vierde keer in ruim vier jaar naar het Philips Stadion. De club hoopt dinsdag alle formaliteiten af te ronden en het nieuws zo snel mogelijk bekend te maken. Van Ginkel is op dit moment in de eindfase van een lange revalidatie, nadat hij op 6 mei 2018 zijn laatste officiële duel speelde. Dat was een week na de kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax.

Dit topic kan weer van Historie naar Selectie verplaatst worden. :)
Welkom terug Marco ... Een nieuwe kampioenswedstrijd is meer dan welkom. :D ;)
 
Dat is heel leuk, maar zijn laatste wedstrijd speelde hij voor ons. En dat is zeg maar al 3 seizoenen geleden :S:
 
  • Droevig
Reactions: IPF
Ik sta er ambivalent in, heeft zijn waarde bewezen en was een hele belangrijke speler voor ons. Daarentegen, erg lang geblesseerd geweest en nog niet fit. Wat overheerst?...........Ben er wel blij mee, welkom terug Marco
 
PSV en Van Ginkel, echt de definitie van een knipperlicht relatie.
Soort friends with benefits waar PSV eigenlijk een serieuze relatie wil, maar Van Ginkel er alleen is voor de seks. Maarja, hij heeft ons wel al veel gebracht in het verleden, dus welkom Marco.

Snap trouwens werkelijk waar niets van het transferbeleid, nu 3 spelers voor dezelfde positie gehaald (Sangaré, Ginkel en Fein). Misschien gaat Fein op CV? Van Ginkel lijkt me toch net niet goed uit de voeten kunnen als AM, en daar hebben we iemand nodig.
 
Ik sta er ambivalent in, heeft zijn waarde bewezen en was een hele belangrijke speler voor ons. Daarentegen, erg lang geblesseerd geweest en nog niet fit. Wat overheerst?...........Ben er wel blij mee, welkom terug Marco
Waar, en ten koste van wie, gaat hij spelen? Het fit maken en wedstrijdritme op laten doen van een speler van Chelsea gaat dan dus ten koste van of Mo of Gakpo. Wat een waanzin en wanbeleid.
 
Alle grote en doorgaans betrouwbare (voetbal)nieuwssites melden het inmiddels, dus ik zal 'm alvast verhuizen.
 
Soort friends with benefits waar PSV eigenlijk een serieuze relatie wil, maar Van Ginkel er alleen is voor de seks. Maarja, hij heeft ons wel al veel gebracht in het verleden, dus welkom Marco.

Snap trouwens werkelijk waar niets van het transferbeleid, nu 3 spelers voor dezelfde positie gehaald (Sangaré, Ginkel en Fein). Misschien gaat Fein op CV? Van Ginkel lijkt me toch net niet goed uit de voeten kunnen als AM, en daar hebben we iemand nodig.
Je zou het ook andersom kunnen zien:
Als PSV een eenzame avond heeft, en ze hebben geen zin om iemand te versieren, dan volgt er een booty call naar Marco.
Mag eigenlijk geen serieuze aanwinst zijn, als je 2 jaar niet hebt gespeeld.
 
Waar, en ten koste van wie, gaat hij spelen? Het fit maken en wedstrijdritme op laten doen van een speler van Chelsea gaat dan dus ten koste van of Mo of Gakpo. Wat een waanzin en wanbeleid.
Ik neem toch aan dat hij niet vanaf de zijkant gaat spelen maar centraal. 2,5 jaar niet gespeeld.. tsja.. ik weet t niet, erg fantasieloos dit. Als hij fit wordt en van waarde hoop ik wel dat hij niet bijtekent en volgend jaar transfervrij overkomt..
 
Waar, en ten koste van wie, gaat hij spelen? Het fit maken en wedstrijdritme op laten doen van een speler van Chelsea gaat dan dus ten koste van of Mo of Gakpo. Wat een waanzin en wanbeleid.

Ik verwacht centraal op het middenveld. Wellicht een blok met Sangaré en van Ginkel?
Ik weet niet goed wat ik hier van moet vinden, van de ene kant vind ik het leuk en heeft van Ginkel enorm veel kwaliteiten die we nu goed kunnen gebruiken, maar hij is al zo lang uit de running dat ik niet weet wat we mogen verwachten. Is hij überhaupt al fit?

Als van Ginkel fit is, is dit een enorme aanwinst maar dat is wel een hele grote als.
 
Terug
Bovenaan Onderaan