Marco van Ginkel (M)

Waarom zou je de kicksen aan de wilgen hangen als een club bereid is om meer dan € 1 miljoen salaris te betalen en het niet uitmaakt of je wedstrijden speelt?
Aanwezig zijn en trainen is voldoende.
Als je je leven ziet als inkomstenbron, is dit een plausibele benadering idd. Ik denk dat een beetje lol en uitdaging toch ook meespelen.
 
Mooie herinneringen aan deze speler voor zijn blessures, maar het was al een lange tijd op. Aan deze laatste periode had men eigenlijk nooit moeten beginnen. Ik gun hem nog een leuke tijd in Arnhem met Propper, want over Van Ginkel verder geen kwaad woord. Heeft er denk ik echt wel alles aan gedaan om eruit te halen wat er nog in zat. Blijft voor mij een echte PSV'er. Het ga je goed Marco, maar de club zal je salaris niet missen ;)
 
Als je je leven ziet als inkomstenbron, is dit een plausibele benadering idd. Ik denk dat een beetje lol en uitdaging toch ook meespelen.
Voor meer dan € 1 miljoen salaris per jaar ga ik wel op de bank zitten bij PSV tijdens de wedstrijden.
De lol en de uitdaging speelt dan wel mee gedurende de rest van de tijd in de week. ;)
 
Mooie herinneringen aan deze speler voor zijn blessures, maar het was al een lange tijd op. Aan deze laatste periode had men eigenlijk nooit moeten beginnen. Ik gun hem nog een leuke tijd in Arnhem met Propper, want over Van Ginkel verder geen kwaad woord. Heeft er denk ik echt wel alles aan gedaan om eruit te halen wat er nog in zat. Blijft voor mij een echte PSV'er. Het ga je goed Marco, maar de club zal je salaris niet missen ;)
PSV huurde Van Ginkel drie keer voordat hij transfervrij overkwam. Scheepsrecht is a bitch.
 
We hadden eerder afscheid moeten nemen van hem, niet als persoon maar wel van zijn salaris.

Topgast, mooie herinneringen, ik hoop dat hij een mooi afscheid krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan