Marco van Ginkel (M)

Chelsea wil £ 10.000.000,= ontvangen voor Marco van Ginkel. Dat is 11,3 miljoen euro.

https://www.football.london/chelsea-fc/transfer-news/chelsea-transfer-van-ginkel-conte-14605325

His form in the Eredivisie is encouraging and has led to Chelsea demanding to recoup the £8 million they spent on him by placing a £10 million price tag on his head - a figure PSV have reportedly balked at.

Dat gaat PSV zeker niet betalen.
We hebben geld uitgespaard met het contracteren van Viergever (en de linksback die we nodig hadden als vervanger van Brenet, maar nooit kwam). ;)

Ik snap wel dat PSV het niet betaalt, hoewel ik 10 miljoen (euro!) wel een realistische prijs vind voor Van Ginkel. Toch denk ik dat Van Ginkel hier -voor zijn gevoel- lang genoeg heeft gespeeld.
 
We hebben geld uitgespaard met het contracteren van Viergever (en de linksback die we nodig hadden als vervanger van Brenet, maar nooit kwam). ;)

Ik snap wel dat PSV het niet betaalt, hoewel ik 10 miljoen (euro!) wel een realistische prijs vind voor Van Ginkel. Toch denk ik dat Van Ginkel hier -voor zijn gevoel- lang genoeg heeft gespeeld.

Ik ben benieuwd komt of er een club komt die zoveel wil betalen voor van Ginkel en dan ook nog een club waar hij ook zal spelen.
Van mij mag er best nog een jaartje huur aan vastgeknoopt worden.
 
Chelsea zal hem niet zo snel nog een jaar verhuren, als ik me niet vergis heeft Ginkel nog maar een eenjarig contract. Ik vind 10 mil een goede prijs voor van Ginkel, die een andere club mag gaan betalen. Van Ginkel heeft alles bereikt bij PSV, aanvoerder, kampioen, champions league. Het is voor hem tijd om hogerop te gaan denk ik zo.
 
Chelsea zal hem niet zo snel nog een jaar verhuren, als ik me niet vergis heeft Ginkel nog maar een eenjarig contract. Ik vind 10 mil een goede prijs voor van Ginkel, die een andere club mag gaan betalen. Van Ginkel heeft alles bereikt bij PSV, aanvoerder, kampioen, champions league. Het is voor hem tijd om hogerop te gaan denk ik zo.

Van Ginkel heeft een contract tot 30-6-2020.
 
Chelsea wil £ 10.000.000,= ontvangen voor Marco van Ginkel. Dat is 11,3 miljoen euro.

https://www.football.london/chelsea-fc/transfer-news/chelsea-transfer-van-ginkel-conte-14605325

His form in the Eredivisie is encouraging and has led to Chelsea demanding to recoup the £8 million they spent on him by placing a £10 million price tag on his head - a figure PSV have reportedly balked at.

Dat gaat PSV zeker niet betalen.

Als de Britse regering nog een paar Brexit-blunders begaat, dan wordt het uiteindelijk wel 10 miljoen euro. :D
 
Vandaag rechtstreeks op de man gevraagd of hij blijft. Of ik dat zou willen was zijn antwoord. Dat bevestigde ik.
 
Chelsea zal hem niet zo snel nog een jaar verhuren, als ik me niet vergis heeft Ginkel nog maar een eenjarig contract. Ik vind 10 mil een goede prijs voor van Ginkel, die een andere club mag gaan betalen. Van Ginkel heeft alles bereikt bij PSV, aanvoerder, kampioen, champions league. Het is voor hem tijd om hogerop te gaan denk ik zo.

Bij PSV gaan ze dit zeker niet betalen. Ben benieuwd wie wel. Van Ginkel is niet zonder verhaal en schijnt geen 2 wedstrijden per week aan te kunnen wegens (chronische) knieproblemen. Bij PSV ook geregeld geblesseerd en dan kan 10 mln. wel eens een behoorlijk prijskaartje worden.
 
Wij golfers hebben geen beroepsgeheim, maar als ik hier in details ga treden, moet ik er zeker van zijn dat dit forum spontaan ontploft zodra ik op de rode knop ‘post reply’ heb gedrukt. En dat zie ik absoluut niet graag gebeuren.

Kortom, geen fysieke dreigementen.

Mooi dat je je verantwoordelijkheid pakt! Respect!:fb:
 
Hallo, ik kom uit Duitsland en ben Fan van Werder Bremen, in onze forum is het balletje v. Ginkel opgegooid worden, dar hij een ideale vervanging van Delaney zou kunnen zijn, weet een van jullie misschien iets daarover of Werder inderdaad Interesse heeft aan hem
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik kom uit Duitsland en ben Fan van Werder Bremen, in onze forum is het balletje v. Ginkel opgegooid worden, dar hij een ideale vervanging van Delaney zou kunnen zijn, weet een van jullie misschien iets daarover of Werder inderdaad Interesse heeft aan hem

Eigentum von Chelsea - deswegen kann Ich mir nicht vorstellen dat Werder contact mit PSV über Marco hätte.. ;)
Sebst auch keine Gerüchte davon vernommen.

Overigens hulde voor je Nederlands, gezien de hoofdletters vermoed ik dat je het zelfs zonder google translate gedaan hebt. :)
 
Eigentum von Chelsea - deswegen kann Ich mir nicht vorstellen dat Werder contact mit PSV über Marco hätte.. ;)
Sebst auch keine Gerüchte davon vernommen.

Overigens hulde voor je Nederlands, gezien de hoofdletters vermoed ik dat je het zelfs zonder google translate gedaan hebt. :)
Ja heb ik zonder translate gedaan, dank je voor het compliment Overigens nog gefeliciteerd met de kampioenschap
En ik had gedacht misschien weet een van jullie iets als hij niet bij jullie blijft waar hij Dan heen gaat want Chelsea will hem niet meer, zoals het zich aanhoord
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan