Malik Tillman (M/A)

Hoe is het met Tillman? Ik keek niet heel intensief naar de wedstrijd maar ik vond hem niet fit ogen in die minuten die ik hem zag maken bij Jong. Gaat hij he duel of het tweeluik tegen Rangers halen?
Is morgen niet inzetbaar. Heb je als te laat instroomt en trainingskamp mist. We doen het gewoon met dezelfde spelers van vorig jaar voorlopig.

Hoe is het met Tillman? Ik keek niet heel intensief naar de wedstrijd maar ik vond hem niet fit ogen in die minuten die ik hem zag maken bij Jong. Gaat hij he duel of het tweeluik tegen Rangers halen?
Ze stomen hem wel klaar. Dit zijn de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Niet alleen voor PSV maar zeker ook voor Malik Tillman.

Hij is niet ingeschreven voor het tweeluik, mag dus hopen dat ie niet gaat spelen. Een reglementaire nederlaag zit immers niemand hier op te wachten.

Terug
Bovenaan Onderaan