Vedette
Eid al Fitr-expert
Wat, geblesseerd?
Hij keert terug van een blessure en moet eerst nog worden opgetraind. Beetje #thepsvway.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat, geblesseerd?
Het Romerosyndroom.Hij keert terug van een blessure en moet eerst nog worden opgetraind. Beetje #thepsvway.

Door blessure speelde hij zijn laatste pot in april. Geen voorbereiding gehad.Wat, geblesseerd?
Waarheid ligt een beetje in het midden denk ik. Til is geen wereldwonder, maar is ook nooit echt in zijn kracht gebruikt. Hij had een stuk nuttiger kunnen zijn. Dit draadje op Twitter van Opa Toivonen geeft dat wel leuk weer:Til, met alle respect, niet goed genoeg voor PSV...verkopen graag !!
Dat is het pas als je een jaar eruit ligt om 2 weken na je terugkeer weer alles af te scheuren.Het Romerosyndroom.![]()
![]()
Helemaal gemist. En hij mag van Bayern dus hier revalideren? Sympathiek!Door blessure speelde hij zijn laatste pot in april. Geen voorbereiding gehad.
Trouwens, getriggerd door deze post, wat is de status van de 5 (ipv 3) wissels per wedstrijd?Ik denk dat het voor Babadi goed is concurrentie te hebben en niet alles te spelen. Hij is nog jong, zit net bij het eerste. Laatste wat je wilt is dat hij een (slepende) blessure krijgt door overbelasting. Kwalitatief dubbel bezet zijn is voor PSV met de drukte ook goed. We gaan vast wel weer blessures krijgen.
Saibari kan ook op 8, dus dat loopt wel los.
Trouwens, getriggerd door deze post, wat is de status van de 5 (ipv 3) wissels per wedstrijd?
Aldus Ad Melkert?van Duiven, Til, Tillman. Mooi.

Het was een Pokemon filmpje van Til die verbeterde in een Tillman.
Ik wilde al eerder op Blokkie97 reageren, maar ik dacht bij nader inzien dat hij een geintje maakte. Maar het was echt zo? Dat kan inderdaad niet.Oe, dat kan je als Ziggo inderdaad niet maken naar mijn mening
Vergeet Veerman niet.van Duiven, Til, Tillman. Mooi.

Leuk voor de vrouwelijke fans! Aan de andere kant: wel vuurwerk in het stadion gegarandeerd!Till Lindemann?
Ach, boven de 15 ben je veilig.Leuk voor de vrouwelijke fans! Aan de andere kant: wel vuurwerk in het stadion gegarandeerd!
Heeft het Phillips Stadion al een row zero?Leuk voor de vrouwelijke fans! Aan de andere kant: wel vuurwerk in het stadion gegarandeerd!
Dat is het nadeel van transfervrije spelers een wat hoger salaris geven, er zijn er nu niet veel die dat salaris over willen nemen voor de kwaliteit die hij levert.Til, met alle respect, niet goed genoeg voor PSV...verkopen graag !!
Til hebben we toch gewoon een transfersom voor betaald, toch? Plus een mega salaris.Dat is het nadeel van transfervrije spelers een wat hoger salaris geven, er zijn er nu niet veel die dat salaris over willen nemen voor de kwaliteit die hij levert.

Ik dacht dat hij transfervrij is gekomen.Til hebben we toch gewoon een transfersom voor betaald, toch? Plus een mega salaris.![]()