Malik Tillman (M/A)

Dit kan je ook alleen doen wanneer je CL voetbal speelt en daar geld van binnenhaalt en als je zelf 2 goudmijnen hebt lopen. Wanneer je ieder jaar 1 or 2 toppers kan huren is het prima.
Ernie heeft gezegd dat huur voor Psv ook noodzakelijk is om een relevante selectie op peil te houden. Zoals je zegt 2 spelers via huur die meteen kwaliteit leveren.
 
Ernie heeft gezegd dat huur voor Psv ook noodzakelijk is om een relevante selectie op peil te houden. Zoals je zegt 2 spelers via huur die meteen kwaliteit leveren.
Inderdaad. Land, Saibari en Babadi zullen na Veerman en Bakayoko nog wel wat centen gaan opleveren. Land en Babadi is natuurlijk nog geen zekerheidje. Noa Lang, mits hij fit blijft, kan je ook flink verkopen, net als Jerdy Schouten over 2 jaartjes nog wel. En als je Boscagli nog bij laat tekenen, kan die ook nog geld opleveren.
Pepi is ook nog afwachten.
 
Inderdaad. Land, Saibari en Babadi zullen na Veerman en Bakayoko nog wel wat centen gaan opleveren. Land en Babadi is natuurlijk nog geen zekerheidje. Noa Lang, mits hij fit blijft, kan je ook flink verkopen, net als Jerdy Schouten over 2 jaartjes nog wel. En als je Boscagli nog bij laat tekenen, kan die ook nog geld opleveren.
Pepi is ook nog afwachten.
Boscagli een contract voor het leven geven is ook veel waard ;)
 
Ik heb Tillman er graag bij, maar zo zijn we wel voor anderen aan het opleiden.
Ik vraag me af of Bayern hem ook niet voor het dubbele aan ons zou willen verkopen. Dat is ie echt wel waard. Zowel als middenvelder als als linksbuiten kan ie uit de voeten en we weten bij hem al precies wat we aan hem hebben.
 
Ik vraag me af of Bayern hem ook niet voor het dubbele aan ons zou willen verkopen. Dat is ie echt wel waard. Zowel als middenvelder als als linksbuiten kan ie uit de voeten en we weten bij hem al precies wat we aan hem hebben.
24 miljoen aankoop door PSV?

Misschien over vijf jaar continue CL inkomsten.
 
Ik heb Tillman er graag bij, maar zo zijn we wel voor anderen aan het opleiden.
Ik zou ook graag zien dat we minder huren; of hoogstens huur met opties waar verkopende clubs niet onderuit kunnen.

Maar als het de enige manier is om Tillman nog een jaar te hebben dan moet het maar. Echt een heerlijke voetballer om naar te kijken. Lekker op 10 volgend jaar met Saibari en Schouten er achter.
 
Ik vond dit wel opmerkelijk gisteren bij SV. Heeft Tillman ooit zo duidelijk uitgesproken dat hij bij PSV wil blijven?

Ik neem tenminste aan dat hij met 'de club' PSV bedoelt en niet Bayern?

1000035647.jpg1000035649.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan