Maccabi Tel Aviv - PSV | Donderdag 24 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben razend benieuwd naar het strijdplan van Schmidt voor vanavond. PSV heeft de vorige wedstrijd weliswaar met 1-0 gewonnen, maar dat is zo magertjes en PSV heeft op basis van de 2e helft best wat geluk gehad dat het geen 1-1 eindstand werd. In eigen huis vanavond kan Maccabi veel beter spelen dan ze vorige week hebben laten zien en daarom mijn vraag: met welk strijdplan gaat Schmidt zijn mannen vanavond laten spelen? Wordt het aanvallend, afwachtend of de 1-0 verdedigend? PSV onder Schmidt heeft te vaak afwachtend gevoetbald en liet zich in de afgelopen anderhalf jaar regelmatig verrassen door de tegenstander, meestal in de laatste 20 minuten van de 2e helft, waardoor vaak genoeg punten verspeeld werden. Ik zou kiezen voor een aanvallend PSV en uitgaan van eigen kracht. Het aller slechtste plan is de 1-0 gaan verdedigen, want dan krijgen we vanavond in Israël geheid de deksel op de neus.
Nou inderdaad, zeker 5 waanzinnige reddingen van Drommel anders waren we d'r met 1-3 vanaf gegaan...
 
Ik ben razend benieuwd naar het strijdplan van Schmidt voor vanavond. PSV heeft de vorige wedstrijd weliswaar met 1-0 gewonnen, maar dat is zo magertjes en PSV heeft op basis van de 2e helft best wat geluk gehad dat het geen 1-1 eindstand werd. In eigen huis vanavond kan Maccabi veel beter spelen dan ze vorige week hebben laten zien en daarom mijn vraag: met welk strijdplan gaat Schmidt zijn mannen vanavond laten spelen? Wordt het aanvallend, afwachtend of de 1-0 verdedigend? PSV onder Schmidt heeft te vaak afwachtend gevoetbald en liet zich in de afgelopen anderhalf jaar regelmatig verrassen door de tegenstander, meestal in de laatste 20 minuten van de 2e helft, waardoor vaak genoeg punten verspeeld werden. Ik zou kiezen voor een aanvallend PSV en uitgaan van eigen kracht. Het aller slechtste plan is de 1-0 gaan verdedigen, want dan krijgen we vanavond in Israël geheid de deksel op de neus.
Hoe kom je daar nu weer bij? Maccabi had 1 (!) doelpoging in de hele wedstrijd en die was mis.

 
Vind ik nu opzich wel meevallen. Meestal zijn de kiddo's dan net op bed en kan pappie met een pipie voor de tv gaan zitten. En alsnog aardig op tijd naar bed.
Lol, tsja dan is mijn situatie ff anders. Gezien mijn ziekte slaap ik graag even tussen pak 'm beet 17.30 en 18:30. En dan wordt het allemaal weer zo'n haastklus om op tijd te zijn.
 
PSV speelt tegen Maccabi met deze XI: Drommel - Mauro Teze Boscagli Max - Sangaré Guti - Madueke Götze Doan - Zahavi

Dus Doan op links? En Mauro weer op rechts? hmm...

En dan citeer ik het ED even: Cody Gakpo ontbreekt in Israel en wordt vervangen door Ritsu Doan. De 27-jarige Portugees wordt gezien als een ervaren speler die gevaar kan stichten. :ROFL:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan