Luuk Koopmans (DM)

Jurjus doe maar.

Kunnen we net zo goed Koopmans meteen verkopen.
Daarnaast vind ik het wel zonde om een keeper als Jurjus als 3e keeper te halen. Wanneer je hem haalt zou je hem meteen weer moeten verhuren en niet op de bank neerdumpen of bij Jong PSV laten keepen.
 
Kunnen we net zo goed Koopmans meteen verkopen.
Daarnaast vind ik het wel zonde om een keeper als Jurjus als 3e keeper te halen. Wanneer je hem haalt zou je hem meteen weer moeten verhuren en niet op de bank neerdumpen of bij Jong PSV laten keepen.

Kopen, Koopmans laten vervangen, daarna verhuren aan een eredivisionist en over 2 jaar Zoet laten opvolgen.
 
Kunnen we net zo goed Koopmans meteen verkopen.
Daarnaast vind ik het wel zonde om een keeper als Jurjus als 3e keeper te halen. Wanneer je hem haalt zou je hem meteen weer moeten verhuren en niet op de bank neerdumpen of bij Jong PSV laten keepen.

We hebben wel echt een keeper nodig, hebben nu vier keepers voor het eerste en Jong en daarvan is Koopmans geblesseerd. Wat mij betreft halen we nog één keeper van rond de 20 (Paes gaat dus niet door), kunnen we eventueel over een jaar afscheid nemen van Pasveer.
 
Kopen, Koopmans laten vervangen, daarna verhuren aan een eredivisionist en over 2 jaar Zoet laten opvolgen.

Maar dan haal je een 3e keeper, verkoop je je 3e keeper die je nu hebt en dan verhuur je meteen je 3e keeper. Dan missen we alsnog een 3e keeper :D

Of bedoel je het anders?
 
Maar dan haal je een 3e keeper, verkoop je je 3e keeper die je nu hebt en dan verhuur je meteen je 3e keeper. Dan missen we alsnog een 3e keeper :D

Of bedoel je het anders?

Ja. Jurjus halen. Keept bij Jong PSV tot Koopmans terug is. Daarna verhuur je Jurjus aan een eredivisionist. Uiteindelijk wordt hij je eerste doelman. Hij is niet heel erg groot, verder vind ik het een hele complete keeper.
 
We hebben wel echt een keeper nodig, hebben nu vier keepers voor het eerste en Jong en daarvan is Koopmans geblesseerd. Wat mij betreft halen we nog één keeper van rond de 20 (Paes gaat dus niet door), kunnen we eventueel over een jaar afscheid nemen van Pasveer.

Precies. Weg met die grijze duif.
 
Ja. Jurjus halen. Keept bij Jong PSV tot Koopmans terug is. Daarna verhuur je Jurjus aan een eredivisionist. Uiteindelijk wordt hij je eerste doelman. Hij is niet heel erg groot, verder vind ik het een hele complete keeper.

Op die fiets, ja goed plan.
 
Het zit hem niet mee. Eerst slecht begin van het seizoen, afgezeken worden door de trainer en dan zo"n heftige blessure oplopen.
 
Misschien wel goed. Dat klinkt gek. Maar hij kan nu ook mentaal herstellen van de opmerkingen van Cocu.

Lijkt me juist dat die woorden langer nadreunen als je alleen maar aan het revalideren bent straks in het krachthonk. De beste manier om het zelfvertrouwen op te vijzelen voor een voetballer is op het veld.
 
Koopmans speelt best goed voor de eerste divisie en zou in de eredivisie zijn kunsten moeten vertonen. Ik denk niet goed genoeg voor PSV op het moment, maar laat hem maar een jaartje verhuurt worden. Hij zelf staat daar ook voor open:

Bron
 
IK vind Yannick van Osch een betere keeper maar je weet nooit op de lange termijn natuurlijk.Altijd dat geswitch met die keepers bij de beloften vind ik zeer irritant.Benjamin van Leer was de beste overigens van de 3 voor hij getransfereerd werd.Die had ik persoonlijk nooit laten gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan