Luuk Koopmans (DM)

Nog niet, maar geloof niet dat daar veel problemen te verwachten zijn:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=QSuu6pFZszU&feature=youtu.be&a[/url]

Hahaha..denk dat ie de klos in Oss is als zijn transfer geen doorgang vindt. Iedereen zal hem dan uitlachen. Als je goed luistert zegt hij in het laatste deel van de video: "ik ga eerst op vakantie, dan wat voor mezelf trainen en dan naar PSV....als het goed is" :D
 
Luuk Koopmans (DM)

image-4208585.jpg


Volledige naam Luuk Koopmans
Geboortedatum 18 november 1993
Geboorteplaats Oss
Positie Doelman

Jeugd: RKSV Margriet, TOP Oss
Voetbal Academie N.E.C./FC Oss

Senioren:
2010–2011 NEC (0)
2011–2012 OSS '20 (?)
2012–2015 FC Oss (46)

(Rik Elfrink meldt dat het rond is.) Op basis wat ik gezien heb, vind ik het een hele goede keeper.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik heb mij laten vertellen dat deze jongen Zoet of zelfs Pasveer niet echt moeilijk zal maken..... Maar goed, mensen hebben natuurlijk ook zo hun eigen ideeen over de spelers.
 
Qua keepers hebben we veel kwantiteit , weinig kwaliteit. Sorry dat vind ik echt, Zoet is een aardige keeper, maar niet een die een onoverwinnelijke uitstraling heeft en dat zou wel moeten bij een topclub. Koopmans voegt niet direct extra waarde toe
 
Laatst bewerkt:
Qua keepers hebben we veel kwantiteit , weinig kwaliteit. Sorry dat vind ik echt, Zoet is een aardige keeper, maar niet een die een onoverwinnelijke uitstraling heeft en dat zou wel moeten bij een topclub. Koopmans voegt niet direct extra waarde toe

Cocu wil wellicht een middenvelder opofferen en 2 keepers opstellen.
 
Ik heb mij laten vertellen dat deze jongen Zoet of zelfs Pasveer niet echt moeilijk zal maken..... Maar goed, mensen hebben natuurlijk ook zo hun eigen ideeen over de spelers.

Dan was die iemand waarschijnlijk niet Der Muzikant :D

Maar ken deze jongen verder ook niet bijzonder goed, maar wie weet leuk voor de toekomst, en anders ach die halve ton.
 
Ja ik ben benieuwd wat hij kan en zal brengen in de toekomst. Hij zal beter zijn dan de Bertrams broeders en Van Leer, maar hoop ook dat hij uiteindelijk een toegevoegde waarde zal zijn. Maar dat is met een keeper van 21 altijd lastig te zeggen, dus wie weet.
 
Aangezien hij zijn wedstrijden vooralsnog in JPSV zal spelen, verplaatst naar dit forum. (Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan