Luuk Koopmans (DM)

Koopmans kon niets doen aan de twee tegentreffers van Eindhoven overigens. 1ste doelpunt was een prachtig eigen doelpunt van een FC Oss verdediger en de 2de was een penalty.
 
En Pasveer ook neem ik aan. En hoop ik van ganser harte, wat een eikel is dat

Pasveer is me qua houding ook wel tegengevallen. Volgens mij wist hij van te voren al dat hij tweede viool zou gaan spelen..
 
En Pasveer ook neem ik aan. En hoop ik van ganser harte, wat een eikel is dat

laats alweer zo'n kut interview gegeven, hij voelt zich te goed om tweede viool te spelen, hij zei dat PSV vast blij is met twee keepers die hun uiterste best doen eerste keeper te zijn en overweegt te vertrekken :D

OPZOUTEN
 
Zowel PSV als Jong PSV 3 keepers?
Niet anders dan dit seizoen hoor. En het is niet gek als je ziet hoe vaak Nigel er met blessures uit heeft gelegen. En wie weet vertrekt Pasveer ondanks zijn contract tot 30-06-2017 wel.
Ik heb wat dat betreft liever een gast van 21 dan iemand die op einde carriere zit.
 
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar wellicht is dit toch geen rare aankoop. Er zijn best wat spelers vanuit de Jupiler League omhoog geschoten, dus is het niet slecht dat PSV dat ook eens probeert, ipv ze een seizoen of 2 later voor de hoofdprijs koopt van een andere eredivisieclub (Strootman, Mertens).

Deze jongen is 21, stel dat hij 2 seizoenen bij Jong PSV speelt, of wordt uitgeleend. Tyton en Pasveer zullen dan verdwenen zijn, er is duidelijkheid over de capaciteiten van de gebroeders Bertrams. Bij een eventueel vertrek van Zoet heb je dan meerdere talentvolle opties, en heb je een keeper gehaald op een moment dat hij nauwelijks iets kost.
 
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar wellicht is dit toch geen rare aankoop. Er zijn best wat spelers vanuit de Jupiler League omhoog geschoten, dus is het niet slecht dat PSV dat ook eens probeert, ipv ze een seizoen of 2 later voor de hoofdprijs koopt van een andere eredivisieclub (Strootman, Mertens).

Deze jongen is 21, stel dat hij 2 seizoenen bij Jong PSV speelt, of wordt uitgeleend. Tyton en Pasveer zullen dan verdwenen zijn, er is duidelijkheid over de capaciteiten van de gebroeders Bertrams. Bij een eventueel vertrek van Zoet heb je dan meerdere talentvolle opties, en heb je een keeper gehaald op een moment dat hij nauwelijks iets kost.

De grap is, dat het echt een heel groot talent schijnt te zijn. Geen opvulling a la Wintjens of Sinouh. Als ik de kenners zo hoor, zal dit waarschijnlijk op niet al te lange termijn de opvolger van Zoet worden.

Maar nogmaals, ik heb hem bijna nooit zien spelen.
 
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar wellicht is dit toch geen rare aankoop. Er zijn best wat spelers vanuit de Jupiler League omhoog geschoten, dus is het niet slecht dat PSV dat ook eens probeert, ipv ze een seizoen of 2 later voor de hoofdprijs koopt van een andere eredivisieclub (Strootman, Mertens).

Deze jongen is 21, stel dat hij 2 seizoenen bij Jong PSV speelt, of wordt uitgeleend. Tyton en Pasveer zullen dan verdwenen zijn, er is duidelijkheid over de capaciteiten van de gebroeders Bertrams. Bij een eventueel vertrek van Zoet heb je dan meerdere talentvolle opties, en heb je een keeper gehaald op een moment dat hij nauwelijks iets kost.

De grap is, dat het echt een heel groot talent schijnt te zijn. Geen opvulling a la Wintjens of Sinouh. Als ik de kenners zo hoor, zal dit waarschijnlijk op niet al te lange termijn de opvolger van Zoet worden.

Maar nogmaals, ik heb hem bijna nooit zien spelen.

Ach ik heb hier vaak zat azijnzeikers op het forum gezien die aan het zeuren waren dat PSV nooit spelers als Strootman en Mertens op tijd scout bij Jupiler clubs doen we het nu wel begint die polonaise dat hij niet goed genoeg zou zijn. :)
 
De grap is, dat het echt een heel groot talent schijnt te zijn. Geen opvulling a la Wintjens of Sinouh. Als ik de kenners zo hoor, zal dit waarschijnlijk op niet al te lange termijn de opvolger van Zoet worden.

Maar nogmaals, ik heb hem bijna nooit zien spelen.

Maar...misschien halen wij voor € 50.000 wel de nieuwe Van der Sar binnen! Hoppa!
 
De grap is, dat het echt een heel groot talent schijnt te zijn. Geen opvulling a la Wintjens of Sinouh. Als ik de kenners zo hoor, zal dit waarschijnlijk op niet al te lange termijn de opvolger van Zoet worden. [...]
Ergo: De volgende keeper die het in jouw ogen nooit goed kan doen! :D Wahahaha! :D
 
Ergo: De volgende keeper die het in jouw ogen nooit goed kan doen! :D Wahahaha! :D

Ha! Ik ben best complimenteus geweest over Zoet de laatste drie wedstrijden hoor. Vooral de allerlaatste tegen Excelsior heeft hij niets fout gedaan. Progressie. :D

Zonder grap, Zoet komt nog steeds veel te kort. En ik geloof niet dat hij ooit het niveau gaat halen wat PSV moet ambiëren. Hij mist teveel basisaspecten om het te redden.

Ik hoop dat Koopmans zijn waarde gelijk al weet te bewijzen, en Zoet nog voor aanvang van de competitie eruit heeft gekeept.
 
Nog niet, maar geloof niet dat daar veel problemen te verwachten zijn:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=QSuu6pFZszU&feature=youtu.be&a[/video]
 
Terug
Bovenaan Onderaan