Voor dat moment wel natuurlijk. Verder vind ik het persoonlijk sterk afhankelijk van het systeem en het rendement van spelers die hij bedient..

Aangezien ik nog niet precies zie waar Ruud naar toe wil en mij afvraag of je alle spelers nu in hun kracht (ja jeukterm maar wel ff duidelijk en toepasbaar voor hier) gebruikt heb ik gewoon mijn twijfels.
Zal liever een echte spits zien en Luuk met zijn gesleur op de plek van Til.
 
Meneer Derksen zei zulks. :maniac:

Jazeker, alleen velen hier zullen dat nooit willen zien. Al speelt die 5 matches als natte krant zal hij prima bevonden worden omdat die zoveel credits heeft. Mijn voorspelling blijft dat hij wel zijn goaltjes zal pakken + ook meeeeeeer dan genoeg voor spek en bonen aanwezig zal zijn. Geweldenaar is het (niet) meer, bruikbaar kan die (soms) nog zijn. Alleen men hier heeft hem op oude-Messi niveau staan lijkt het wel :lmao:
 
Jazeker, alleen velen hier zullen dat nooit willen zien. Al speelt die 5 matches als natte krant zal hij prima bevonden worden omdat die zoveel credits heeft. Mijn voorspelling blijft dat hij wel zijn goaltjes zal pakken + ook meeeeeeer dan genoeg voor spek en bonen aanwezig zal zijn. Geweldenaar is het (niet) meer, bruikbaar kan die (soms) nog zijn. Alleen men hier heeft hem op oude-Messi niveau staan lijkt het wel :lmao:
Voor spek en bonen? Jij ziet ook alleen maar wat je wilt zien, hè? Zie je bijvoorbeeld hoe hij dinsdag 2 man genoeg bezig houdt, zodat er een gapend gat ontstaat waar Veerman gebruik van maakt door de 1-0 te maken? De sprint die hij trekt om een man van Monaco op te vangen die op onze helft ineens meters ruimte heeft, zoals terecht later getoond bij PSV TV? Ik raad je aan om zelf eens wat meer te kijken, dan kun je je mening echt goed onderbouwen🙂.
 
Derksen wil graag de wijze heremiet op de paal zijn, zijn wijsheden uitstortende over het gewone volk wat door de stad loop, wij laten m met regelmaat in die waan. Af en toe een beroep doen op zijn wijsheid en hij blijft rustig.
Ja, ik ken zijn stijl. :lmao:

En hij is ook een heel wijs uiltje. Op zn tijd. Soms het kuikentje ervan zoals laatst tijden PSV- As monaco.:sneaky:
 
Derksen wil graag de wijze heremiet op de paal zijn, zijn wijsheden uitstortende over het gewone volk wat door de stad loop, wij laten m met regelmaat in die waan. Af en toe een beroep doen op zijn wijsheid en hij blijft rustig.
Ook een stilstaande klok heeft 2 x per dag gelijk.

Luuk is een perfecte speler voor dit PSV. Geeft leiding, maakt belangrijke doelpunten. Top kopper. Voor wat meer techniek zijn spelers als Gakpo, Madueke, Veerman en Simons aanwezig. De balans daarin vind ik erg mooi gevonden. Die balans vergroot de teamprestatie en dat kan nog wel eens tot een mooi resultaat leiden.
 
PSV heeft nu verschillende type aanvallers en allemaal van een hoog niveau. Dat is veel moeilijker verdedigen als je alleen een type Gakpo hebt, of alleen een type de Jong, waar je alles afhankelijk van maakt en dat lijken sommigen wel eens te vergeten. Luuk staat er altijd, voor zijn kaliber spits van topniveau, niet alles is alleen afgestemd op hem, prima, gaan wij nog veel lol aan hebben.
 
Ha, de krekels zijn hier niet eens hoorbaar. Iedereen is kut, alles wordt afgeserveerd, maar Luuk die in beide wedstrijden een enorme kans mist daar zeggen we niks over. Grootste fout dit seizoen is dat Luuk als 1e spits gehaald is.
Eens. De hele tijd al gezegd. Maar zelfs met hem als eerste spits, is het gebrek aan backup schrijnend.
 
Aan Luuk heb je gewoon 80 procent van de wedstrijden wel wat aan. Heeft genoeg bewezen in de 16 een afmaker te zijn. Elk schot op doel kan er ook gewoon niet ingaan en die bal van gisteren al vallend is technisch lastig met een beer in je rug om dan de bal de hoek in te krijgen. Hij kreeg geen goede ballen(alleen van Teze..notabene de rechtsback). Saibari kwam alleen naar binnen en Cody zat madeliefjes te plukken op de linksmiddenpositie.
 
Ha, de krekels zijn hier niet eens hoorbaar. Iedereen is kut, alles wordt afgeserveerd, maar Luuk die in beide wedstrijden een enorme kans mist daar zeggen we niks over. Grootste fout dit seizoen is dat Luuk als 1e spits gehaald is.
Mwah, die kansen waren niet zo makkelijk en daarnaast komt hij met z'n loopacties wel tot deze kansen. Veel spitsen krijgen deze kansen niet, omdat ze het positie kiezen niet begrijpen.
Die 2 kansen van Gakpo waren een stuk groter en makkelijker.
 
Mwah, die kansen waren niet zo makkelijk en daarnaast komt hij met z'n loopacties wel tot deze kansen. Veel spitsen krijgen deze kansen niet, omdat ze het positie kiezen niet begrijpen.
Die 2 kansen van Gakpo waren een stuk groter en makkelijker.
Om van die kansen van Max en Obispo nog maar te zwijgen.
 
Ha, de krekels zijn hier niet eens hoorbaar. Iedereen is kut, alles wordt afgeserveerd, maar Luuk die in beide wedstrijden een enorme kans mist daar zeggen we niks over. Grootste fout dit seizoen is dat Luuk als 1e spits gehaald is.
Beslissend tegen Monaco en had gisteren gewoon de pech dat ie eraf moest. Opvallend was dat we helemaal niks meer voor elkaar kregen toen ie op de bank zat
 
Beslissend tegen Monaco en had gisteren gewoon de pech dat ie eraf moest. Opvallend was dat we helemaal niks meer voor elkaar kregen toen ie op de bank zat
Is ook lastig als je zowat de gehele 2e helft zonder echte spits hebt gespeeld. Gisteren zoveel onlogische keuzes mbt wissels en opstelling. Guti heb je echt helemaal niks aan in zo'n wedstrijd. Uit tegen Rangers begreep ik het nog wel maar thuis in een wedstrijd die sportief gezien alles maakt of breekt, nee, dan ben je mij kwijt qua logica.

Eigenlijk kunnen we de conclusie trekken dat de selectie voor het zoveelste opeenvolgend jaar niet in balans is. Te grote gaten in kwaliteit tussen basis en bank. In de aanval mis je nog 2 kwaliteitspelers die er direct kunnen staan. In de verdediging is er een misplaatst vertrouwen waar we al 4 jaar nu onze vraagtekens bij zetten, behalve het technisch hart. Enige linie die nog redelijk bezet is in kwaliteit en kwantiteit is het middenveld. Dus dan heb je simpelweg een onsamenhangende selectie. Echt, wat baal ik er van allemaal.

Aan de ene kant wel fijn dat de zwaktes volledig zijn blootgelegd. Maar ook dit is nu al een jaar of 4 duidelijk bij iedereen, behalve bij het technisch hart.
 
Is ook lastig als je zowat de gehele 2e helft zonder echte spits hebt gespeeld. Gisteren zoveel onlogische keuzes mbt wissels en opstelling. Guti heb je echt helemaal niks aan in zo'n wedstrijd. Uit tegen Rangers begreep ik het nog wel maar thuis in een wedstrijd die sportief gezien alles maakt of breekt, nee, dan ben je mij kwijt qua logica.

Eigenlijk kunnen we de conclusie trekken dat de selectie voor het zoveelste opeenvolgend jaar niet in balans is. Te grote gaten in kwaliteit tussen basis en bank. In de aanval mis je nog 2 kwaliteitspelers die er direct kunnen staan. In de verdediging is er een misplaatst vertrouwen waar we al 4 jaar nu onze vraagtekens bij zetten, behalve het technisch hart. Enige linie die nog redelijk bezet is in kwaliteit en kwantiteit is het middenveld. Dus dan heb je simpelweg een onsamenhangende selectie. Echt, wat baal ik er van allemaal.

Aan de ene kant wel fijn dat de zwaktes volledig zijn blootgelegd. Maar ook dit is nu al een jaar of 4 duidelijk bij iedereen, behalve bij het technisch hart.
Die zwaktes (back vooral) waren al lang duidelijk. Dat Noni geblesseerd was ook. Er is weer niets gedaan. Conclusie hier is dat we onze plek zelf hebben afgedwongen. Misschien moet ik om die reden ook maar niet zoveel balen omdat er wederom niet goed is gekeken naar de balans.
 
Ha, de krekels zijn hier niet eens hoorbaar. Iedereen is kut, alles wordt afgeserveerd, maar Luuk die in beide wedstrijden een enorme kans mist daar zeggen we niks over. Grootste fout dit seizoen is dat Luuk als 1e spits gehaald is.
Ik weet niet of ik het goed begrepen heb maar iedereen was toch ook kut, dan mag de PSV supporter best even balen?
 
Ha, de krekels zijn hier niet eens hoorbaar. Iedereen is kut, alles wordt afgeserveerd, maar Luuk die in beide wedstrijden een enorme kans mist daar zeggen we niks over. Grootste fout dit seizoen is dat Luuk als 1e spits gehaald is.
Die in Glasgow staat niet op mijn netvlies, maar hier bedoel je de bal die hij recht op de keeper schiet nadat hij voor z'n man kwam? Volgens mij was het niet te doen om daar nog fatsoenlijk richting aan te geven. Gewoon pech dat de bal precies naar de keeper gaat.

Ik denk dat jullie nog veel plezier aan Luuk gaan beleven dit seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan