Even buiten de discussie om...
Moment waarop Saibari hem 1-op-1 met de keeper had kunnen zetten?? Zijn voeten ja. Je moet Luuk bedienen op z'n hoofd, niet voeten. Ik zie Luuk zo over die bal struikelen als Saibari 'm gestoken had.
Spelers benutten in hun kracht aub.
Geen hele foute beslissing van Saibari om een keer opportunistisch te schieten in zo'n wedstrijd.
Daarin heeft Luuk wel stappen gemaakt, getuige zijn goal tegen Villareal (of was t een andere wedstrijd in de voorbereiding?)
 
Op FCupdate hebben de schrijvers allemaal een voorspelling gedaan voor het komend seizoen. Ongeveer de helft denkt dat PSV kampioen wordt, de andere helft zegt Ajax.
Snap ik.
De meningen over de verrassing van het seizoen, de beker en de degradanten zijn redelijk verdeeld.
Maar over één ding zijn ze het allemaal eens;
Luuk wordt dit seizoen de topscoorder.

En dat snap ik niet.

Het zal wel armoe troef zijn wat spitsen betreft. Onzekerheid. Ze durven niet op Brobbey te gokken omdat die misschien niet speelt. Niet op Tadic want die staat niet vaak genoeg in de spits. Niet op Danilo want die is zijn plekkie zo ook weer kwijt.
En ze durven niet op de spits van een keinere club te gokken.
Terwijl Ajax en PSV slechts 3 keer de topscoorder hebben geleverd in de laatste 10 jaar.

Vroeger was dat wel anders, 1980-2005 was bijna elk jaar Ajax of PSV. Daarna 10 jaar lang geen PSV meer en af en toe Ajax.
Ik gok zelf wel op die Pavlidis. AZ is toch een gek ploegje dat genoeg kansen maakt.

Ik zie Luuk er geen 30 in schoppen. Blijft wel een held natuurlijk :)
 
Zodra de bal ook maar iets van de grond komt kan hij inderdaad het beste koppen. Of een omhaal vind ie dan ook makkelijker dan gewoon schieten.
Ik vind dat functionele passje op Veerman in de uitwedstrijd beeldschoon. Als je anderen in scoringspositie brengt, hoef je als spits zelf niet te scoren om belangrijk te zijn. Maar in 2 wedstrijden Monaco 2 assists en 1 (beslissende) goal op je naam is gewoon een prima score.
 
Op FCupdate hebben de schrijvers allemaal een voorspelling gedaan voor het komend seizoen. Ongeveer de helft denkt dat PSV kampioen wordt, de andere helft zegt Ajax.
Snap ik.
De meningen over de verrassing van het seizoen, de beker en de degradanten zijn redelijk verdeeld.
Maar over één ding zijn ze het allemaal eens;
Luuk wordt dit seizoen de topscoorder.

En dat snap ik niet.

Het zal wel armoe troef zijn wat spitsen betreft. Onzekerheid. Ze durven niet op Brobbey te gokken omdat die misschien niet speelt. Niet op Tadic want die staat niet vaak genoeg in de spits. Niet op Danilo want die is zijn plekkie zo ook weer kwijt.
En ze durven niet op de spits van een keinere club te gokken.
Terwijl Ajax en PSV slechts 3 keer de topscoorder hebben geleverd in de laatste 10 jaar.

Vroeger was dat wel anders, 1980-2005 was bijna elk jaar Ajax of PSV. Daarna 10 jaar lang geen PSV meer en af en toe Ajax.
Ik gok zelf wel op die Pavlidis. AZ is toch een gek ploegje dat genoeg kansen maakt.

Ik zie Luuk er geen 30 in schoppen. Blijft wel een held natuurlijk :)
Dat zou zomaar eens Dost kunnen zijn.
 
Ik zat gisteren naar de samenvatting van Rangers - Union te kijken. Ik denk dat Luuk er bij Rangers een stuk of 50 inlegt. Het enige wat ik die gasten heb zien doen is hoge ballen de zestien in pompen.
 
Ik zat gisteren naar de samenvatting van Rangers - Union te kijken. Ik denk dat Luuk er bij Rangers een stuk of 50 inlegt. Het enige wat ik die gasten heb zien doen is hoge ballen de zestien in pompen.
Uit toch maar met Teze-Ramalho-Obispo-Mwene beginnen. Iets meer kopkracht achterin + winstpunt dat Max dan niet begint.
 
Maar over één ding zijn ze het allemaal eens;
Luuk wordt dit seizoen de topscoorder.

Luuk kan misschien niet eens topscoorder worden bij ons laat staan eredivisie, hij is al poosje op zijn retour, kan zich nog nuttig maken als nuttige kracht voorinmaar zal echt geen goals-rekoords gaan breken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan