Beetje makkelijk, want Frenkie de Jong gaf echt drie panklare assists die vervolgens niet benut werden.

Precies, ik houd van Luuk maar zelfs ik had er twee ingeschoten. Betekent natuurlijk niet dat Luuk de enige schuldige is, immers doet de verdediging van FC Groningen niet onder voor die van Barcelona. Stel je voor dat je 20 miljoen uitgeeft aan Dest!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Precies, ik houd van Luuk maar zelfs ik had er twee ingeschoten. Betekent natuurlijk niet dat Luuk de enige schuldige is, immers doet de verdediging van FC Groningen niet onder voor die van Barcelona. Stel je voor dat je 20 miljoen uitgeeft aan Dest!
Stel je voor dat je 20 miljoen durft te vragen voor een speler als Dest, de reserve back… Ajax heeft het allang door: het is wat de gek er voor betaalt. Wij zijn nog blijven hangen in de jaren 90 constructies. Barca is een van die gekken die 100 miljoen betaalde voor Coutinho. Toen ik destijds zei dat Coutinho ontzettend overschat is en dat hij het nooit zou gaan maken bij Barca, waren er hier mensen die zeiden dat “ Coutinho niet voor niets een van de beste spelers van de PL was”, niet wetende dat de PL behoorlijk overschat is en heel wat houthakkers daar voor tientallen miljoenen worden verhandeld tussen de clubs. Alleen die clubs hebben vaak itt Barca of Real een rijke Arabische dan wel Thaise of Russische eigenaar die de clubs als een speeltje ziet.
Abidal werd daar uit medelijden aangetrokken en die heeft in zijn eentje Barca verwoest.
En Koeman krijgt de karma wat hem toekomt zoals destijds bij zijn vertrek naar Valencia met die Hogesnelheidstrein…
 
Laatst bewerkt:
Ik kan al raden hoe Xavi straks gaat denken.. als corona uitbreekt + 17 spelers geblesseerd raken dan zal hij denken van ''we have a Luuk?, send him a SMS, check if he is still alive''
 
JDJ moet maar direct in actie komen om Luuk in de winterstop naar Eindhoven terug te halen. Dat is namelijk een spits met karakter die WEL wat toevoegt aan de huidige selectie van PSV.
 
Is er nog een andere Luuk dan Luuk de Jong? Heb je hem (Luuk de Jong) recentelijk bij Barca in actie gezien? Hij zit weer in z'n kansenmisfase. Daar hebben we er al 2 van bij PSV.
Met Luuk kunnen we eens een keer wat hoge ballen proberen.. dat is al winst
 
Terug
Bovenaan Onderaan