Van bankzitten wordt Luuk alleen maar beter?
Hij kan hier extra motivatie uithalen om zich nog meer te laten gelden. Hij zal graag zijn basisplaats behouden, lijkt me.
Ik heb het er toch nergens over dat Luuk zou moeten gaan banken, of wel, Ongezouten?
Die 2 moeten het nog gaan uitvechten, en als Luuk gaat scoren, kan hij het wel eens gaan winnen van de Mexicaan.
Overigens staat nergens in het bericht dat Luuk naar de bank verwezen wordt, enkel dat hij er concurrentie bijkrijgt.
Bovendien is de huidige marktwaarde van beide spelers gelijk.
Beiden 12M.volgens Transfermarkt.
 
Laatst bewerkt:
Hij kan hier extra motivatie uithalen om zich nog meer te laten gelden. Hij zal graag zijn basisplaats behouden, lijkt me.
Ik heb het er toch nergens over dat Luuk zou moeten gaan banken, of wel, Ongezouten?
Die 2 moeten het nog gaan uitvechten, en als Luuk gaat scoren, kan hij het wel eens gaan winnen van de Mexicaan.
Overigens staat nergens in het bericht dat Luuk naar de bank verwezen wordt, enkel dat hij er concurrentie bijkrijgt.
Bovendien is de huidige marktwaarde van beide spelers gelijk.
Beiden 12M.volgens Transfermarkt.

Die motivatie heeft Luuk toch al wel. Maar in tegenstelling tot PSV krijgt Luuk bij Sevilla niet een heel seizoen om over een dip heen te komen. Als hij daar een paar wedstrijden niet scoort wordt hij afgeserveerd. Daar baseer ik zelf dus de conclusie op dat Luuk straks mag gaan banken.
 
Die motivatie heeft Luuk toch al wel. Maar in tegenstelling tot PSV krijgt Luuk bij Sevilla niet een heel seizoen om over een dip heen te komen. Als hij daar een paar wedstrijden niet scoort wordt hij afgeserveerd. Daar baseer ik zelf dus de conclusie op dat Luuk straks mag gaan banken.

Wel mooi dat PSV niet de enige ploeg is waar supporters eigen spelers na een paar wedstrijden af fikken.
 
Zoveel tijd als bij PSV om zijn vorm te hervinden zal hij nergens krijgen. Heeft echt 1,5 seizoen flut gespeeld en die tijd krijg je in de topcompetitie niet. Dat is ook waarom hij steeds heeft gefaald in het buitenland.

Voor PSV in goede vorm was het prachtig met Luuk. In zijn hele slechte vorm liep hij alleen maar in de weg. Hard werken alleen is niet genoeg, leuk voor teams als Utrecht maar mag nooit voldoende zijn voor een basisplaats bij PSV.

Ik hoop voor hem natuurlijk dat hij zal slagen bij Sevilla, maar veel tijd zal hij niet krijgen daar.
 
Dat zou mooi zijn.

Mooi was niet het woord dat gisteren in mij op kwam bij zijn goal. Curieus......

Het is wel die verbetenheid waarmee hij als een bloedhond op die bal bleef jagen. Of die eerste aanname nou een mispeer was of niet, hij bleef er op zitten in de hoop er nog wat van te maken, en dat is gelukt. Luuk geeft altijd alles, deed hij bij ons ook. Een flater van een goal ja, maar mede mogelijk gemaakt door de onverzettelijkheid van deze koning.
 
Het is wel die verbetenheid waarmee hij als een bloedhond op die bal bleef jagen. Of die eerste aanname nou een mispeer was of niet, hij bleef er op zitten in de hoop er nog wat van te maken, en dat is gelukt. Luuk geeft altijd alles, deed hij bij ons ook. Een flater van een goal ja, maar mede mogelijk gemaakt door de onverzettelijkheid van deze koning.
Zeker. Werkt altijd keihard en gaat overal voor.
 
Het is wel die verbetenheid waarmee hij als een bloedhond op die bal bleef jagen. Of die eerste aanname nou een mispeer was of niet, hij bleef er op zitten in de hoop er nog wat van te maken, en dat is gelukt. Luuk geeft altijd alles, deed hij bij ons ook. Een flater van een goal ja, maar mede mogelijk gemaakt door de onverzettelijkheid van deze koning.

Ik vond het toch ook geen slechte goal. Die eerste aanname of doelpoging was wel erg lastig. Credits zijn echt wel voor de Jong bij deze 2-1 en dus de overwinning.
 
Luuk speelt bijna altijd basis, ondanks dat hij nooit scoort. En de ploeg staat heel netjes derde.
Dus hij wordt wel gewaardeerd door trainer/ploeg, gelukkig.
Maar als hij niet gaat scoren, houdt het natuurlijk wel een keertje op...
Go Luuk!!!
 
Luuk scoort net effe tegen real madrid, goal word onterecht afgekeurd doordat een real madrid speler zelf tegen een staande sevilla speler aanrent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan