"PSV-spits Luuk de Jong stelt zelfs dat Angelino een van de redenen was om afgelopen zomer bij PSV te blijven. "Zijn komst en die van Denzel Dumfries waren voor mij een belangrijke reden om bij te tekenen. Ik verheugde me op een seizoen met veel aanvoer vanaf de flank", aldus De Jong."

Bron.
En dan te bedenken dat ie bijna nooit een goede voorzet vanaf de linkere kant (Angelino) heeft gehad...
 
Huh? Lees ik je bericht verkeerd?

Angeliño geeft echt de ene na de andere heerlijke voorzet op Luuk.
Ik bedoelde assists. Dat heeft hij maar enkele keren gegeven. Ik vind dat hij nog te wild omgaat met de momenten. Hij moet wat rustiger en efficiënter worden.
 
DtC5hlbXcAE0FEG.jpg


:BALL: :CHEER::DANCE: :clap2:
 
Luuk de Jong is de eerste PSV-er sinds Ruud van Nistelrooij (in 1998) die in 3 opeenvolgende Champions League wedstrijden heeft gescoord. :clap2:
Luuk is in de vorm van zijn leven. :D
 
Luuk de Jong is de eerste PSV-er sinds Ruud van Nistelrooij (in 1998) die in 3 opeenvolgende Champions League wedstrijden heeft gescoord. :clap2:
Luuk is in de vorm van zijn leven. :D
Dat denk ik ook. Ik vind 'm nóg sterker dan in zijn eerste seizoen, en dat zegt wat. Dat seizoen maakte hij meer dan 25 goals in ons eerste kampioensjaar in zeven jaar tijd.

Ik hou van je, Luuk.
 
Manmanman.
Ergens anders schrijf ik dat het een mooi forum is.
Dat neem ik terug.
Wat een gedweep. ??‍♂️

Hoewel.....
Beter dit publiek dat de tokkies van eergisteren.
 
"Ik spring voor Luuk" dekt de lading niet meer.
"Ik buig voor Luuk" komt dichter in de buurt.

Of:
"Ik geef mijn eerstgeboren dochter aan Luuk"
"ik sta mijn linker nier af aan Luuk"
Stel je voor dat dit echt zou worden gezongen in het stadion. Dan denkt de hele wereld ook "wat een vreemde sekte daar in Eindhoven..." ?
 
Stel je voor dat dit echt zou worden gezongen in het stadion. Dan denkt de hele wereld ook "wat een vreemde sekte daar in Eindhoven..." ?

En misschien komen er dan flink wat spelers eindelijk uit de kast....die dan prompt per se alleen maar voor PSV willen spelen.
Misschien krijg je dan wel een wereldploeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan