Malle Pietje

Routinier
Luuk de Jong net als Bas Dost niet direct een zekere 'verlosser', maar net als Bas Dost logische optie. Haalbaar, ooit bewezen. Meer dan Bas Dost maar één jaar echt succesvol geweest, verder twijfelachtig. Dost heeft tenminste meer dan één jaar > 10 doelpunten gemaakt en scoort ook nu nog meer dan Luuk de Jong.
 
Kan Brands niet gewoon portugees leren en in de Braziliaanse vijver gaan vissen
 
Luuk was 2 jaar geleden nog redelijk goed, maar als je in Duitsland niet naar verwachting presteert en nu zelfs bankzitter bent in de Premier league, dan heb je niets te zoeken bij PSV, want dan is zelfs Locadia een "betere spits " !
 
Heeft het uitstekend gedaan bij Twente, een speler die als hij in vorm is van onmeetbare waarde kan zijn voor dit PSV. Er word geroepen om bijv. een Batshuayi die beduidend minder heeft gepresteerd als Luuk en waarschijnlijk ook duurder is. Ook is het een ervaren speler die meer kan dan alleen afmaken, kortom PSV mag in haar handjes knijpen als Luuk zou komen.

En als geheugen opfrisser nog... in zijn laatste seizoen heeft hij 25 goals in 33 eredivisie wedstrijden gemaakt.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=mK85ncjCIJA[/video]
Gewend aan top voetbal, goed in kleine en grote ruimtes. Een speler voor PSV om van te dromen.
 
Laatst bewerkt:
Luuk was 2 jaar geleden nog redelijk goed, maar als je in Duitsland niet naar verwachting presteert en nu zelfs bankzitter bent in de Premier league, dan heb je niets te zoeken bij PSV, want dan is zelfs Locadia een "betere spits " !

Ik vind het geen schande als je Loic Remy en Papiss Cisse voor je moet dulden. 8x basis, 4x invaller. Ach, zo slecht nog niet. Ik denk dat Luuk de Jong een aanwinst is voor ons team.
 
Misschien is Agudelo iets? Transfervrij omdat ie geen werkvergunning kreeg in Engeland volgens mij
 
Ik blijf een De Jong-fan, ben geen fan van Dost.
De Jong heeft ook een soort strijdkracht, kan energie in de wedstrijd gooien en is een beetje van alle markten thuis. Geen echte afmaker a la Matavz, maar die types renderen bij ons toch niet. Ik denk dat deze jongen wel goed is voor een elftal. Als hij bereid is weer een jaar of twee in zijn carriere te investeren.
 
Ik blijf een De Jong-fan, ben geen fan van Dost.
De Jong heeft ook een soort strijdkracht, kan energie in de wedstrijd gooien en is een beetje van alle markten thuis. Geen echte afmaker a la Matavz, maar die types renderen bij ons toch niet. Ik denk dat deze jongen wel goed is voor een elftal. Als hij bereid is weer een jaar of twee in zijn carriere te investeren.

Ik heb ook een lichte voorkeur voor De Jong, omdat die in ieder geval heeft gerendeerd in een ploeg - Twente - dat evenals PSV in de eredivisie het spel moet maken. Bij Dost ligt dat anders.
Maar 't is een beetje lood om oud ijzer. Zowel De Jong als Dost zijn redelijke alternatieven voor de matige Locadia. Beide zullen in de NL competitie plus 20 scoren - omdat het niveau van de eredivisie nu eenmaal heel laag is.

Ik kan er wel mee leven - wat zijn de alternatieven?
 
Ik heb ook een lichte voorkeur voor De Jong, omdat die in ieder geval heeft gerendeerd in een ploeg - Twente - dat evenals PSV in de eredivisie het spel moet maken. Bij Dost ligt dat anders.
Maar 't is een beetje lood om oud ijzer. Zowel De Jong als Dost zijn redelijke alternatieven voor de matige Locadia. Beide zullen in de NL competitie plus 20 scoren - omdat het niveau van de eredivisie nu eenmaal heel laag is.

Ik kan er wel mee leven - wat zijn de alternatieven?

Een onbekende exoot?
 
In Duitsland te kort in Engeland kwam hij te kort maar PSV wil hem weer hoor net als Dost de laatste kan je nog gebruiken om een wedstrijd open te breken maar als 1e spits te kort komen.
Haal gewoon die 2e Bony op Michy Batshuayi Verkoop Matavz !
 
Ik zou ook gaan voor die Batsuyahi....ipv Dost of De Jong. Een speler die gewild is en gevolgd wordt door redelijk grote clubs lijkt mij een streepje voor te hebben op Dost en De Jong, die bankzitter zijn bij hun club en/of verhuurd danwel uitgeleend worden aan een club die nog iets minder is dan de eigen club....
 
Wat heeft die Batshuayi nou gepresteerd? Minder goals in een slechtere competitie als dost+de jong..
 
Wat heeft die Batshuayi nou gepresteerd? Minder goals in een slechtere competitie als dost+de jong..

Juist, allemaal geroep om grote zogenaamde namen die het wel even gaan maken. PSV moet hier niet in mee gaan, de Jong kan voor PSV een aanwinst zijn, slimme speler en veelzijdiger dan een Matavz en balvaster en trefzekerder dan een Locadia. PSV kan niet vissen uit bepaalde vijvers omdat men het geld er doodeenvoudig niet voor heeft, dus dromen over exoten gewoon laten varen, zodra andere clubs(grotere namen) iets opvangen trek je meestal toch aan het kortste eind. Ook het scoutingapparaat komt gewoon tekort, kijk bijvoorbeeld naar een Heerenveen of Groningen, die zijn ons gewoon voorbij wat betreft aankoop en ontdekking van spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan