Romero? We moeten eerst ontdekken of die jongen daadwerkelijk een voetballer is die we hoopten binnen gehaald te hebben. Ik vrees dat deze jongen net als Pereiro nog een zeer lange weg te gaan heeft. Ik kan dit niet hard maken, slechts een gevoel. Ik zou er voor tekenen als Luuk besluit om te blijven, aangezien de ervaren krachten als Arias, Zoet en misschien nog van Ginkel weg gaan.

Ik heb het gevoel dat Romero kwa voetballende kwaliteiten direct aan zou kunnen sluiten, maar vrees meer dat dit zo'n speler is die altijd van de ene naar de andere blessure gaat hobbelen en daarom nooit zijn potentieel gaat inlossen. Hij is nog onder de twintig maar heeft nu al tig blessures gehad waaronder een hele zware; dat is niet erg veelbelovend. En hij lijkt qua lichaam toch al wat aan de zwaardere kant; misschien dat dat ook niet helpt zo in de topsport.

Vader en zaakwaarnemer zijn in Mexico gesignaleerd, dus het zou prima kunnen dat Luuk nog ergens het avontuur aangaat. Jammer dat, met een eventueel CL-avontuur voor de boeg, zo'n ervaren speler vertrekt. Het zou mooi zijn, Romero die speeltijd krijgt met De Jong achter de hand.

25.000 moorden het afgelopen jaar in Mexico; toch ook iets om even mee te nemen in je beslissing als rijke gringo. Laatst waren er nog een Pool en een Duitser vermoord; maakten een fietstocht door Mexico maar werden beroofd. De ene was door zijn hoofd geschoten en de andere was onthoofd en miste een voet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb het gevoel dat Romero kwa voetballende kwaliteiten direct aan zou kunnen sluiten, maar vrees meer dat dit zo'n speler is die altijd van de ene naar de andere blessure gaat hobbelen en daarom nooit zijn potentieel gaat inlossen. Hij is nog onder de twintig maar heeft nu al tig blessures gehad waaronder een hele zware; dat is niet erg veelbelovend. En hij lijkt qua lichaam toch al wat aan de zwaardere kant; misschien dat dat ook niet helpt zo in de topsport.



25.000 moorden het afgelopen jaar in Mexico; toch ook iets om even mee te nemen in je beslissing als rijke gringo. Laatst waren er nog een Pool en een Duitser vermoord; maakten een fietstocht door Mexico maar werden beroofd. De ene was door zijn hoofd geschoten en de andere was onthoofd en miste een voet.
124.000.000 inwoners. Luuk kan zich daar veilig voelen.
 
'PSV wil buitenlandse clubs aftroeven met contractverlenging voor De Jong'

Niet doen. Verkopen. Het is uiteindelijk goed gekomen en ja, zijn ervaring komt goed van pas, maar zijn we dan allemaal vergeten dat het speltechnisch mét De Jong een stuk minder leuk was dan zonder?

Liever die 7 mln oppikken en ervaring huren en seizoen starten met Romero. De Jong houden zou kapitaalvernietiging van Romero betekenen (en zware last op salarishuis). Met Malen en Bergwijn heb je bovendien nog valse spitsen in huis (of hangende vleugels, geef ze een naam) en zelfs Lozano kan nog in de spits.
 
'PSV wil buitenlandse clubs aftroeven met contractverlenging voor De Jong'

Niet doen. Verkopen. Het is uiteindelijk goed gekomen en ja, zijn ervaring komt goed van pas, maar zijn we dan allemaal vergeten dat het speltechnisch mét De Jong een stuk minder leuk was dan zonder?

Liever die 7 mln oppikken en ervaring huren en seizoen starten met Romero. De Jong houden zou kapitaalvernietiging van Romero betekenen (en zware last op salarishuis). Met Malen en Bergwijn heb je bovendien nog valse spitsen in huis (of hangende vleugels, geef ze een naam) en zelfs Lozano kan nog in de spits.


Eens. Te lang vasthouden aan het vertrouwde is geen goed beleid, maar ja, wat is het juiste moment? Ik denk dat dat moment nu is.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, Malle, dom van PSV. Je hebt zelfs ook nog Cody Gakpo en Gudmondsson achter de hand, mocht Lammers verhuurd/verkocht gaan worden.
 
'PSV wil buitenlandse clubs aftroeven met contractverlenging voor De Jong'

Niet doen. Verkopen. Het is uiteindelijk goed gekomen en ja, zijn ervaring komt goed van pas, maar zijn we dan allemaal vergeten dat het speltechnisch mét De Jong een stuk minder leuk was dan zonder?

Liever die 7 mln oppikken en ervaring huren en seizoen starten met Romero. De Jong houden zou kapitaalvernietiging van Romero betekenen (en zware last op salarishuis). Met Malen en Bergwijn heb je bovendien nog valse spitsen in huis (of hangende vleugels, geef ze een naam) en zelfs Lozano kan nog in de spits.

Hopelijk geeft dit aanbod wat 'druk' bij de maxicanen op om met een sneller of beter bod op de proppen te komen. Ik denk dat Luuk er wel uit is (wil graag naar het buitenland) en dat ook PSV hem wel wil laten gaan. Liever voor 8 dan voor zes miljoen natuurlijk, dan kan zo'n gerucht dat PSV erg aan zijn spits gehecht is en hem eigenlijk wil behouden goed uitkomen. Ik denk dan ook dat het voornamelijk marketing is, en dat hij dit window niet bij zal tekenen. Als hij niet verkocht word voor een fijn bod kan hij daarna verlengen en heeft hij hiermee in de winter nog wat restwaarde :) my 2cts.
 
Misschien ben ik een vand e weinige, maar ik hoop dat de Jong nog een jaartje blijft. Romero is alleen maar geblesseerd geweest en kunnen we niet beoordelen. Met Lammers en andere goede aankomende aanvallers komt er interessant spul aan dat NU nog niet klaar is voor de basis. Laat de Jong nog maar een jaartje blijven en dan zien we wel hoe de jonkies (en Romero) zich ontwikkelen.
 
De Jong denkt serieus na over aanbod PSV om langer te blijven

link

Luuk de Jong (27) heeft een aanbieding van PSV op zak om zijn contract te verlengen. De spits wordt van cruciaal belang voor komend seizoen geacht. PSV zet momenteel stevig in op het behoud van spits Luuk de Jong , die zich beraadt op een nieuw contractvoorstel van de Eindhovenaren. Concrete belangstelling uit Mexico of andere competities is er nog niet. PSV wil tot medio 2021 door met De Jong, die serieus nadenkt over het aanbod.
 
Prima om een ervaren kracht en het voorbeeld voor de jeugd te behouden voor PSV. Bovendien denk ik dat wanneer Angelino komt, de Jong meer assists en kopkansen krijgt net als destijds met Willems, waardoor hij ook meer gaat renderen. Luuk past bij PSV en ik ben heel blij met zijn inzet en persoonlijkheid.
 
Prima om een ervaren kracht en het voorbeeld voor de jeugd te behouden voor PSV. Bovendien denk ik dat wanneer Angelino komt, de Jong meer assists en kopkansen krijgt net als destijds met Willems, waardoor hij ook meer gaat renderen. Luuk past bij PSV en ik ben heel blij met zijn inzet en persoonlijkheid.
Ik ook. Ik hoop ook dat Romero en Malen kansen krijgen.
 
Prima om een ervaren kracht en het voorbeeld voor de jeugd te behouden voor PSV. Bovendien denk ik dat wanneer Angelino komt, de Jong meer assists en kopkansen krijgt net als destijds met Willems, waardoor hij ook meer gaat renderen. Luuk past bij PSV en ik ben heel blij met zijn inzet en persoonlijkheid.

Eensch!
Hij is wat dat aangaat onmisbaar. Gefaald in het buitenland. Maar bij ons kan hij een belangrijke clubman worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan