Ik vond ook in die droogte periode belangrijk.
Buiten die periode zaten er ook veel (voor)assists bij. Gewoon een goede spits voor Eredivisie principe maar nu moet de prioriteit elders liggen vind ik
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heeft een sjeik psv gekocht ofzo? Dat mensen echt denken dat wij hier 4 spitsen nodig hebben en kunnen betalen op de loonlijst.. En ook al zijn de huidige ruk maar ze zijn er en die raak je echt niet kwijt in de winter om ruimte te maken voor Luuk
Een sjeik kopen :lmao: Als je dat kan, hoef je hem niet te kopen.
 

Dinsdag 23 november​

'Ajax wil Luuk de Jong in winterstop naar Nederland halen'​


Ajax wil Luuk de Jong terughalen naar Nederland, zo meldt het Spaanse La Razon. De spits van Sevilla FC speelt op dit moment op huurbasis bij FC Barcelona. Bij de Catalaanse club behoort hij niet meer tot de plannen van de nieuwe trainer Xavi. Naar verluidt zou De Jong voor een bedrag van twee miljoen euro opnieuw verhuurd mogen worden. Sevilla FC zou er wel de voorkeur voor hebben om een overeenkomst te sluiten met een verplichte aankoopoptie van bijna acht miljoen euro.
 

Dinsdag 23 november​

'Ajax wil Luuk de Jong in winterstop naar Nederland halen'​


Ajax wil Luuk de Jong terughalen naar Nederland, zo meldt het Spaanse La Razon. De spits van Sevilla FC speelt op dit moment op huurbasis bij FC Barcelona. Bij de Catalaanse club behoort hij niet meer tot de plannen van de nieuwe trainer Xavi. Naar verluidt zou De Jong voor een bedrag van twee miljoen euro opnieuw verhuurd mogen worden. Sevilla FC zou er wel de voorkeur voor hebben om een overeenkomst te sluiten met een verplichte aankoopoptie van bijna acht miljoen euro.
Dat kan toch niet? Of heeft hij geen wedstrijden voor Sevilla gespeeld dit seizoen? Voor Ajax makkelijk betaalbare vervanger voor Haller tijdens de Africa Cup.
 

Dinsdag 23 november​

'Ajax wil Luuk de Jong in winterstop naar Nederland halen'​


Ajax wil Luuk de Jong terughalen naar Nederland, zo meldt het Spaanse La Razon. De spits van Sevilla FC speelt op dit moment op huurbasis bij FC Barcelona. Bij de Catalaanse club behoort hij niet meer tot de plannen van de nieuwe trainer Xavi. Naar verluidt zou De Jong voor een bedrag van twee miljoen euro opnieuw verhuurd mogen worden. Sevilla FC zou er wel de voorkeur voor hebben om een overeenkomst te sluiten met een verplichte aankoopoptie van bijna acht miljoen euro.
:mad:

:SC:
 

Dinsdag 23 november​

'Ajax wil Luuk de Jong in winterstop naar Nederland halen'​


Ajax wil Luuk de Jong terughalen naar Nederland, zo meldt het Spaanse La Razon. De spits van Sevilla FC speelt op dit moment op huurbasis bij FC Barcelona. Bij de Catalaanse club behoort hij niet meer tot de plannen van de nieuwe trainer Xavi. Naar verluidt zou De Jong voor een bedrag van twee miljoen euro opnieuw verhuurd mogen worden. Sevilla FC zou er wel de voorkeur voor hebben om een overeenkomst te sluiten met een verplichte aankoopoptie van bijna acht miljoen euro.
Kan me dit eigenlijk niet voorstellen. Lijkt me een rare zet van Ajax. Met Haller hebben ze al een soort gelijke spits. Daarnaast zal het salaris van Luuk ook niet verkeerd zijn.

Ldj in een Ajax shirt zou ik wel pijnlijk vinden. Ondanks dat het geen jeugd van psv is.
 
Kan me dit eigenlijk niet voorstellen. Lijkt me een rare zet van Ajax. Met Haller hebben ze al een soort gelijke spits. Daarnaast zal het salaris van Luuk ook niet verkeerd zijn.

Ldj in een Ajax shirt zou ik wel pijnlijk vinden. Ondanks dat het geen jeugd van psv is.
Tja lijkt me beetje pestgedrag van Ajax, net zo als dat ze destijds Bergwijn perse wouden hebben. Als ze 2 miljoen voor een half seizoen willen betalen voor een spits die daar wellicht max 5 wedstrijden speelt. Be my guest.
 
Nee, hij is zelfs een ambassadeur van PSV toch?

Jazeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan