Ik blijf het nog steeds een rare reflex vinden om als je doelpunten nodig hebt, je om Luuk de Jong gaat schreeuwen. Die is helemaal geen garantie op goals.
Ik denk omdat de mogelijkheden van Luuk bij Barca aan het afbrokkelen zijn en we hem kennen.
Misschien is een beetje Luuk wel het juiste goedje om aanval en middenveld mee te verbinden, maar het is te hopen dat Luuk niet verzuipt in ons systeem zoals al onze andere spitsen dit momenteel doen.
Ik zou gewoon de focus leggen op het zoeken naar verdedigers en een gedegen systeem want Schmidt heeft er nog niks van kunnen maken. Je zou zelfs Cody nog in de spits kunnen zetten.
 
Ik denk omdat de mogelijkheden van Luuk bij Barca aan het afbrokkelen zijn en we hem kennen.
Misschien is een beetje Luuk wel het juiste goedje om aanval en middenveld mee te verbinden, maar het is te hopen dat Luuk niet verzuipt in ons systeem zoals al onze andere spitsen dit momenteel doen.
Ik zou gewoon de focus leggen op het zoeken naar verdedigers en een gedegen systeem want Schmidt heeft er nog niks van kunnen maken. Je zou zelfs Cody nog in de spits kunnen zetten.
We kennen hem, maar die personen hebben blijkbaar een blinde vlek ontwikkeld als het op zijn periodes van droogte aankomt, die hij bij elke club, ook PSV, heeft gehad. Het is een winnaar, strijder, aanvoerder, maar hij is ook nog ouder, en zeker geen garantie op doelpunten. Bovendien is het nog maar de vraag of er iemand Luuk een voorzet kan geven in de huidige selectie. De voorzetten van Max zijn vooral hard, maar ook 9 van de 10 keer gewoon blind, op goed geluk. Op rechts zie ik ook geen speler die Luuk in de lucht kan bedienen.
 
Heeft een sjeik psv gekocht ofzo? Dat mensen echt denken dat wij hier 4 spitsen nodig hebben en kunnen betalen op de loonlijst.. En ook al zijn de huidige ruk maar ze zijn er en die raak je echt niet kwijt in de winter om ruimte te maken voor Luuk
 
Beter een Rechtsback. Teze deed het vorig jaar goed als RCV. Die heb ik liever als vervanger voor Ramalho.
Ik denk dat we hoger moeten mikken dan Teze. Als je wil doorgroeien, dan moet je de twijfelachtige talenten los laten. Ook Boscagli waar velen hier weg van zijn, vind ik niet voldoen. Soms stijgen spelers boven zichzelf uit en het jaar er op, als de verwachtingen hoog zijn en leuk en aardig weer voorbij is, zie je ze zakken voor het examen. Een Gakpo ontwikkelt zich in alle omstandigheden. Teze en Boscagli zijn wat mij betreft de eendagsvliegen.
 
Ik denk dat we hoger moeten mikken dan Teze. Als je wil doorgroeien, dan moet je de twijfelachtige talenten los laten. Ook Boscagli waar velen hier weg van zijn, vind ik niet voldoen. Soms stijgen spelers boven zichzelf uit en het jaar er op, als de verwachtingen hoog zijn en leuk en aardig weer voorbij is, zie je ze zakken voor het examen. Een Gakpo ontwikkelt zich in alle omstandigheden. Teze en Boscagli zijn wat mij betreft de eendagsvliegen.
Zolang we middelmatige spelers zoals Boscagli beschouwen als onbetwiste basisspelers komen we idd niet verder…een redelijke passer die verder niet veel te bieden heeft…en dan vergelijken sommige hem met een Blind, maar die is aan de bal nog zo veel beter en slimmer, met zo veel meer ervaring op het hoogste nivo…dat is echt een onzinnige vergelijking imo 😑 precies zoals je realistisch stelt: durven doorselecteren als we echt nog ambities hebben…
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zolang we middelmatige spelers zoals Boscagli beschouwen als onbetwiste basisspelers komen we idd niet verder…een redelijke passer die verder niet veel te bieden heeft…en dan vergelijken sommige hem met een Blind, maar die is aan de bal nog zo veel beter en slimmer, met zo veel meer ervaring op het hoogste nivo…dat is echt een onzinnige vergelijking imo 😑 precies zoals je realistisch stelt: durven doorselecteren als we echt nog ambities hebben…

Tsja, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind hem als verdediger sterk. Positioneel, koppend en passend. Ook hij zit misschien in een mindere fase, net als de rest van het team, maar middelmatig vind ik hem niet.
 
WeIk denk dat we hoger moeten mikken dan Teze. Als je wil doorgroeien, dan moet je de twijfelachtige talenten los laten. Ook Boscagli waar velen hier weg van zijn, vind ik niet voldoen. Soms stijgen spelers boven zichzelf uit en het jaar er op, als de verwachtingen hoog zijn en leuk en aardig weer voorbij is, zie je ze zakken voor het examen. Een Gakpo ontwikkelt zich in alle omstandigheden. Teze en Boscagli zijn wat mij betreft de eendagsvliegen.
Teze heeft een heel seizoen constant gepresteerd en vond ik ook het meest waardevol van de PSVers in dat seizoen. In een Eredivisie seizoen zitten al 34 wedstrijden en Teze heeft aardig wat mee gedaan dus ik vind het al best veel.
Daarna heeft hij nooit meer echt als CV gespeeld en als back is hij gewoon een andere speler die het niet waar weet te maken. Boscagli heeft andere kwaliteiten en is niet zo constant als Teze. Probleem is dat hij niet goed kan verdedigen dus die zie ik liever niet in de achterhoede staan.
 
Heeft een sjeik psv gekocht ofzo? Dat mensen echt denken dat wij hier 4 spitsen nodig hebben en kunnen betalen op de loonlijst.. En ook al zijn de huidige ruk maar ze zijn er en die raak je echt niet kwijt in de winter om ruimte te maken voor Luuk
Hoezo? Venicius is gehuurd, dus daar hoef je verder niets mee. En mag je als PSV niet twee spitsen hebben die je in kan zetten? Zahavi (dan maar) en Luuk de Jong. Romero is een brekebeentje en moet je eigenlijk na jaren van ellende maar gewoon afschrijven..
 
Hoezo? Venicius is gehuurd, dus daar hoef je verder niets mee. En mag je als PSV niet twee spitsen hebben die je in kan zetten? Zahavi (dan maar) en Luuk de Jong. Romero is een brekebeentje en moet je eigenlijk na jaren van ellende maar gewoon afschrijven..
betaal je als nog 2.5 miljoen huurvergoeding voor betaal je wss ook nog groot gedeelte mee aan salaris, per seizoen geloof ik. Zahavi 2.5 miljoen salaris ofso en romero zal ook nog wel iets richting de miljoen pakken dan ook nog luuk de jong erbij die ook minimaal 2 miljoen verdiend zit je op een akelig hoog bedrag alleen al qua salaris
 
Terug
Bovenaan Onderaan