Ik voorspel dat Barcelona vierde wordt in de competitie en de CL ternauwernood overleeft.
Messi en Griezmann vervangen voor Memphis en Luuk de Jong, wat een armoede...
 
Heel bijzonder, enige die hier voordeel bij kan hebben is v Gaal omdat er spelers vaker samenspelen. Hoewel ik nog moet zien dat Luuk veel minuten gaat maken.
 
Goh ja, vergeleken met Messi is bijna iedereen natuurlijk een paar stappen achteruit. Memphis gaat het wel beter doen dan Griezmann. Daar ben ik wel van overtuigd.
Uiteraard, maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat een 'gezond' Barcelona nooit bij Memphis en Luuk zou uitkomen.
En ik sluit ook niet uit dat Memphis een groot succes wordt hoor, ik denk alleen dat Barcelona dit seizoen even pas op de plaats moet maken.
 
Uiteraard, maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat een 'gezond' Barcelona nooit bij Memphis en Luuk zou uitkomen.
En ik sluit ook niet uit dat Memphis een groot succes wordt hoor, ik denk alleen dat Barcelona dit seizoen even pas op de plaats moet maken.
Luuk zeker niet, over Memphis verschillen we van mening, dat kan.
 
Uiteraard, maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat een 'gezond' Barcelona nooit bij Memphis en Luuk zou uitkomen.
En ik sluit ook niet uit dat Memphis een groot succes wordt hoor, ik denk alleen dat Barcelona dit seizoen even pas op de plaats moet maken.
Hoezo zou een gezond Barca niet op Memphis uitkomen maar wel op Dest en ook Frenkie?? Ik ben fan van Frenkie maar als hij daar mag ballen, dan mag Memphis dat net zo om helemaal te zwijgen over die Amerikaanse Diva…
 
Uiteraard, maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat een 'gezond' Barcelona nooit bij Memphis en Luuk zou uitkomen.
En ik sluit ook niet uit dat Memphis een groot succes wordt hoor, ik denk alleen dat Barcelona dit seizoen even pas op de plaats moet maken.

Memphis kan prima, zeker transfervrij. Wellicht dat hij in het Barcelona van 5 jaar geleden geen onbetwiste basis zou zijn, maar als rotatie optie gewoon een goede.
 
Hoezo zou een gezond Barca niet op Memphis uitkomen maar wel op Dest en ook Frenkie?? Ik ben fan van Frenkie maar als hij daar mag ballen, dan mag Memphis dat net zo om helemaal te zwijgen over die Amerikaanse Diva…
Dest heb ik ook nooit gesnapt, maar Frenkie? Come on... Die vind ik echt wel van een ander niveau hoor.
 
Ik vind Frenkie en Memphis niet vreselijk veel verschillen in niveau, eigenlijk. Heel ander type speler, andere positie etc, maar er zitten geen 2 a 3 klassen tussen.
Ik vind Memphis een heel goede subtopper, die misschien kan uitgroeien tot wereldtop, maar dat verwacht ik niet. Frenkie daarentegen schurkt al tegen de beste middenvelders ter wereld aan. Volgens mijn bescheiden mening dan he. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan