Zeker waar, eigenlijk snap ik het in dit geval helemaal niet wat PSV aan het doen is. Het lijkt erop alsof ze echt gokten op het kampioenschap, maar ook dan moet je nog twee voorrondes overleven om zeker te zijn van CL-miljoenen.

Nou weet ik niet wat PSV vorig jaar had kunnen vangen, maar in de huidige markt lijkt 25-30 miljoen me toch niet onrealistisch.
 
30 miljoen voor Luuk de Jong lijkt me wel een beetje overdreven.

Een speler van 28 jaar die in Engeland en Duitsland mislukt is, voor 15 miljoen verkopen is toch prima
Tsja, dat is 56 miljoen voor een 21-jarige rechtsback van Crystal Palace ook.
Ik snap niet dat je in deze markt tevreden kan zijn met 15 miljoen, echt niet.
 
Sevilla past in dat plaatje, maar zal een bedrag van ruim boven de tien miljoen moeten neertellen wil PSV zijn goedkeuring geven aan de transfer.

Dat is een troostprijs. :cry: Ruim is een ruim begrip. :cautious:;)

Minstens hetzelfde als voor Promes. Sponsort Ajax ons toch indirect ;)
 
Tsja, dat is 56 miljoen voor een 21-jarige rechtsback van Crystal Palace ook.
Ik snap niet dat je in deze markt tevreden kan zijn met 15 miljoen, echt niet.
Heeft zich bewezen in de premier league en heeft de Engelse nationaliteit. Als Luuk Engels zou zijn was zn prijs richting de 50 miljoen waarschijnlijk
 
Ik ben fan van de Jong maar we moeten wel eerlijk zijn:
1. Hij is eerder Mislukt is in het buitenland
2. Hij heeft Geen/weinig restwaarde voor een club die hem wil kopen
3. Hij goede en slechte jaren bij PSV heeft gekend. Hij is hele perioden lang verketterd door een groot deel van de Fans. Nu doen alsof hij een wonderspits is is wat overdreven.
4. Als een Mexicaanse club 10 had geboden waren de meeste in hun nopjes geweest. Nu het Sevilla is is 15 miljoen te weinig

15 miljoen vind ik een heel redelijk bod.

De Jong was zeer belangrijk voor PSV. Was een leider, werkte hard en was een aanspeelpunt. Als het niet liep kon de lange bal worden gehanteerd en kon hij er iets mee doen. Met zijn vertrek moet PSV dus anders gaan spelen omdat de alternatieven (Lammers, Malen, Gakpo en Piroe) heel andere spelers zijn met andere kwaliteiten.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, dat is 56 miljoen voor een 21-jarige rechtsback van Crystal Palace ook.
Ik snap niet dat je in deze markt tevreden kan zijn met 15 miljoen, echt niet.
Volgens mij wilde Monterrey iets méér betalen dan 15M...Luuk wil volgens mij niet naar Mexico, dus moet PSV helaas met minder genoegen nemen.
 
Ik ben fan van de Jong maar we moeten wel eerlijk zijn:
1. Hij is eerder Mislukt is in het buitenland
2. Hij heeft Geen/weinig restwaarde voor een club die hem wil kopen
3. Hij goede en slechte jaren bij PSV heeft gekend. Hij is hele perioden lang verketterd door een groot deel van de Fans. Nu doen alsof hij een wonderspits is is wat overdreven.
4. Als een Mexicaanse club 10 had geboden waren de meeste in hun nopjes geweest. Nu het Sevilla is is 15 miljoen te weinig

15 miljoen vind ik een heel redelijk bod.

De Jong was zeer belangrijk voor PSV. Was een leider, werkte hard en was een aanspeelpunt. Als het niet liep kon de lange bal worden gehanteerd en kon hij er iets mee doen. Met zijn vertrek moet PSV dus anders gaan spelen omdat de alternatieven (Lammers, Malen, Gakpo en Piroe) heel andere spelers zijn met andere kwaliteiten.
Dit dus. Ik snap niet dat er mensen zijn die dit geen mooie prijs voor De Jong vinden. Ik hoop dat PSV erop vooruitgaat zonder De Jong.
 
Volgens mij wilde Monterrey iets méér betalen dan 15M...Luuk wil volgens mij niet naar Mexico, dus moet PSV helaas met minder genoegen nemen.

PSV moet helemaal niets. Luuk de Jong heeft nog een contract tot 30.06.2021.
Hij mag komend seizoen best weer 28 x scoren met voet en hoofd.
 
Ik krijg het idee dat jullie de hoop op enige financiële aansluiting aansluiting op Ajax al hebben opgegeven.
Kijk eens naar de bedragen die Ajax krijgt voor haar spelers: 86 miljoen, 70-80 miljoen, 50 miljoen, 30 miljoen (de meeste bedragen hiervan moeten uiteraard eerst nog maar eens daadwerkelijk betaald worden)

In deze markt genoegen nemen met 15 miljoen voor je topscorer, ik kan er met mijn pet niet bij... :bandage:
 
Ik krijg het idee dat jullie de hoop op enige financiële aansluiting aansluiting op Ajax al hebben opgegeven.
Kijk eens naar de bedragen die Ajax krijgt voor haar spelers: 86 miljoen, 70-80 miljoen, 50 miljoen, 30 miljoen (de meeste bedragen hiervan moeten uiteraard eerst nog maar eens daadwerkelijk betaald worden)

In deze markt genoegen nemen met 15 miljoen voor je topscorer, ik kan er met mijn pet niet bij... :bandage:

Ik ook niet. :sad:
 
Ik krijg het idee dat jullie de hoop op enige financiële aansluiting aansluiting op Ajax al hebben opgegeven.
Kijk eens naar de bedragen die Ajax krijgt voor haar spelers: 86 miljoen, 70-80 miljoen, 50 miljoen, 30 miljoen (de meeste bedragen hiervan moeten uiteraard eerst nog maar eens daadwerkelijk betaald worden)

In deze markt genoegen nemen met 15 miljoen voor je topscorer, ik kan er met mijn pet niet bij... :bandage:
Spelers van halve finalist CL en sterkhouders Nederlands elftal en nog jong Frenkie en De Ligt. Geen idee voor wie die andere bedragen zijn
 
Ik krijg het idee dat jullie de hoop op enige financiële aansluiting aansluiting op Ajax al hebben opgegeven.
Kijk eens naar de bedragen die Ajax krijgt voor haar spelers: 86 miljoen, 70-80 miljoen, 50 miljoen, 30 miljoen (de meeste bedragen hiervan moeten uiteraard eerst nog maar eens daadwerkelijk betaald worden)

In deze markt genoegen nemen met 15 miljoen voor je topscorer, ik kan er met mijn pet niet bij... :bandage:
Dat gat met Ajax is er al jaren. Het kan misschien iets gedicht worden, maar PSV moet het meer van creativiteit hebben. 15-20 miljoen is een prima bedrag voor L. de Jong, waardoor weer geïnvesteerd kan worden in het elftal. Alles wat extra op die som komt is natuurlijk mooi meegenomen.
 
PSV moet helemaal niets. Luuk de Jong heeft nog een contract tot 30.06.2021.
Hij mag komend seizoen best weer 28 x scoren met voet en hoofd.
Eens. Er ligt bovendien een nieuw contract voor hem klaar. Dat kan ook een slimme zet van PSV zijn om de prijs op te drijven.
 
Vaak opgenomen voor Luuk op het Forum echter er is een tijd van komen en een tijd van gaan met Lammers,Piroe en Malen staat de talent volle jeugd te trappelen. Dus een bedrag boven de 10 miljoen is prima want we zijn tenslotte geen financiële instelling.
Minpunten van Luuk kunnen nu worden opgevuld een spits die de penalty’s neemt en snelheid.
Met Robben,Bruma,Malen,Bergwijn,Lozano,Gakpo,Piroe hebben we sneltreinen voorin staan met techniek:DANCE:
 
Ik krijg het idee dat jullie de hoop op enige financiële aansluiting aansluiting op Ajax al hebben opgegeven.
Kijk eens naar de bedragen die Ajax krijgt voor haar spelers: 86 miljoen, 70-80 miljoen, 50 miljoen, 30 miljoen (de meeste bedragen hiervan moeten uiteraard eerst nog maar eens daadwerkelijk betaald worden)

In deze markt genoegen nemen met 15 miljoen voor je topscorer, ik kan er met mijn pet niet bij... :bandage:
Tja, in mijn ogen is Luuk de Jong duidelijk minder waard dan Bergwijn, Lozano, Ziyech, etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan