Luuk de Jong (A)

Daar om dicussieren we nog over hem. Als hij dat niet had, zat hij al lang en breed op de bank
Kun je ook zeggen over Bergwijn, Lozano en andere aanvallers.

Die doelpunten (en bijdrage) komt vanwege zijn efficiënte en aanvallende spel. Momenteel hebben we geen andere nummer 10 die dat kan. Misschien Guti. Maar bij hem de vraag, is hij een nummer 10 en doet hij wel meer verdedigend werk dan Pereiro.

Ik weet niet. Ik vind Gaston Pereiro iemand die altijd gevaarlijk kan zijn of worden. Als ik kijk naar wat ik van een nummer 10 verwacht dan kan ik me wel vinden in Pereiro. Tuurlijk het kan beter, anders had een grote club hem al gekocht. Maar ook hij is pas 23 (?). Ik denk een seizoen op zijn favoriete positie dat hij dan nog wel kan groeien. Ik vind hem eigenlijk al meerdere wedstrijden actief bezig zijn dan vroeger.

Rednas

Super Moderator
Medewerker
Daar om dicussieren we nog over hem. Als hij dat niet had, zat hij al lang en breed op de bank
Maar bij Pereiro lijkt het alsof een deel van de forumleden hem zijn fouten extra hard aanrekent. En hem harder aanpakt als hij een slechte wedstrijd speelt. Bij bijvoorbeeld Bergwijn en Lozano is dat veel minder. Het lijkt alsof Pereiro vroeger bij jullie op school heeft gezeten en jullie lunch heeft afgepakt ofzo.

Maar bij Pereiro lijkt het alsof een deel van de forumleden hem zijn fouten extra hard aanrekent. En hem harder aanpakt als hij een slechte wedstrijd speelt. Bij bijvoorbeeld Bergwijn en Lozano is dat veel minder. Het lijkt alsof Pereiro vroeger bij jullie op school heeft gezeten en jullie lunch heeft afgepakt ofzo.
Bergwijn en Lozano spelen af en toe een mindere wedstrijd, Pereiro heel af en toe een goede, en zakt heel vaak door de ondergrens.

Toch weet ik niet of ik Pereiro eruit zou halen, hij is nl in de eredivisie wel betrokken bij 10 goals. Weet nou niet of Guti dat beter zou doen.

Bergwijn en Lozano spelen af en toe een mindere wedstrijd, Pereiro heel af en toe een goede, en zakt heel vaak door de ondergrens.

Toch weet ik niet of ik Pereiro eruit zou halen, hij is nl in de eredivisie wel betrokken bij 10 goals. Weet nou niet of Guti dat beter zou doen.
Ik zou vooral of Hendrix of Rosario eruit halen om Guti in te brengen, afhankelijk van wie er het meeste toe is aan een wissel, en dan ook nog eens op tijd, dus zeg in de 65'ste minuut, en niet in de 85'ste minuut zoals nu meestal het geval is. Tegen kleinere clubs moet dit gewoon kunnen. Zijn doelpunten-moyenne per speelminuten is volgens mij ook niet mis en het is gewoon irritant dat je geen gebruik maakt van een goed tandem (Guti-Lozano), want volgend seizoen is Lozano weg.

Pereiro laten staan inderdaad. Ik zou tegen de Graafschap graag Hendix of Rosario centraal achterin willen zien en dat plekje op het middenveld dan laten invullen door Gutierrez. Beetje het Ajax principe maar dan winnen.

Ik zou vooral of Hendrix of Rosario eruit halen om Guti in te brengen, afhankelijk van wie er het meeste toe is aan een wissel, en dan ook nog eens op tijd, dus zeg in de 65'ste minuut, en niet in de 85'ste minuut zoals nu meestal het geval is. Tegen kleinere clubs moet dit gewoon kunnen. Zijn doelpunten-moyenne per speelminuten is volgens mij ook niet mis en het is gewoon irritant dat je geen gebruik maakt van een goed tandem (Guti-Lozano), want volgend seizoen is Lozano weg.
Hier kan ik wel mee leven, in de 65e minuut op Hendrix of Rosario eruit. En dan kunnnen we zien of het beter/slechter gaat.

Pereiro laten staan inderdaad. Ik zou tegen de Graafschap graag Hendix of Rosario centraal achterin willen zien en dat plekje op het middenveld dan laten invullen door Gutierrez. Beetje het Ajax principe maar dan winnen.
Aljeblieft niet, laten we niet het hele elftal overhoop gaan gooien. Er is geen enkele aanwijzing dat Hendrix of Rosario betere CVs zijn dan Viergever of Schwaab. Het tegendeel is waar. Als Guti zo nodig moet spelen, moer dat ten kost gaan van 1 vann de 3 middenvelders

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Waarom niet wisselen in de rust? De speler die gewisseld wordt weet dit vooraf en kan in 45 minuten alles geven. In de 2e helft komt er een verse speler in die vervolgens in 45 minuten ook alles kan geven.
De meeste clubs in de eredivisie kun je als PSV of Ajax zijnde toch helemaal zoek spelen.

Pereiro doet een Ariasje...
Kun je ook zeggen over Bergwijn, Lozano en andere aanvallers. ... Misschien Guti. Maar bij hem de vraag, is hij een nummer 10 en doet hij wel meer verdedigend werk dan Pereiro. ...
Maar bij Pereiro lijkt het alsof een deel van de forumleden hem zijn fouten extra hard aanrekent. ... Bij bijvoorbeeld Bergwijn en Lozano is dat veel minder.
Bergwijn en Lozano spelen af en toe een mindere wedstrijd, Pereiro heel af en toe een goede, en zakt heel vaak door de ondergrens. ... Weet nou niet of Guti dat beter zou doen.
Ik zou vooral of Hendrix of Rosario eruit halen om Guti in te brengen, afhankelijk van ... want volgend seizoen is Lozano weg.
Hier kan ik wel mee leven, in de 65e minuut op Hendrix of Rosario eruit. En dan kunnnen we zien of het beter/slechter gaat.
Aljeblieft niet, laten we niet het hele elftal overhoop gaan gooien. Er is geen enkele aanwijzing dat Hendrix of Rosario betere CVs zijn dan Viergever of Schwaab. Het tegendeel is waar. Als Guti zo nodig moet spelen, moer dat ten kost gaan van 1 vann de 3 middenvelders
Hmmmz... De topic-naamgever wordt welgeteld één keer zelf genoemd in de laatste 12 posts, onder de noemer 'andere aanvallers' :D. Verder zijn op de backs en de keeper na alle andere spelers aan bod geweest.

Luuk de Jong anyone?

Fascinerend hoe Van Bommel ook nu weer met de wissel van Pereiro Malen op 9 zet, en Luuk op 10. Ik vind dat De Jong die positie verrassend goed invult, PSV kon hoger spelen omdat hij meer balvast is en simpelweg meer meters maakt dan Pereiro. Maakt-ie ook nog op die positie een goal en een assist.

Als het zo doorgaat, concurreren Malen en Romero niet met Luuk voor de 9, maar met elkaar.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Hmmmz... De topic-naamgever wordt welgeteld één keer zelf genoemd in de laatste 12 posts, onder de noemer 'andere aanvallers' :D. Verder zijn op de backs en de keeper na alle andere spelers aan bod geweest.

Luuk de Jong anyone?
Dat krijg je ervan als je tussen dinsdag en zaterdag niet komt. Je had donderdag al meteen kunnen ingrijpen.:cool: