Lutsharel Geertruida (V)

Hoewel het me blijft frustreren dat we wel duurzame aankopen voor het middenveld kunnen doen (Mijnans, Sano) en nooit voor de verdediging (een transfervrije buitenspeler wordt hier linksback, en de grote aanwinst voor centraal wordt gehuurd met een hoge huursom en een mega-salaris), denk ik wel dat Lutsharel een kwalitatieve impuls is voor ons team. Hopelijk kan hij naast zijn voetballende kwaliteiten ook wat leiderschapskwaliteiten aan het team toevoegen, en een speler worden waaraan spelers zoals Yarek en Merién zich kunnen optrekken.

Veel succes en welkom bij PSV Lutsharel! :PSV:

Zoals ik al eerder ergens op y forum schreef huur je denk ik kwaliteit en ervaring en creëer je de condities waarin ook Obispo, Yarek of zelfs Nagalo(?) betere spelers kunnen worden (uitgroeien naar basiswaardig of meer interesse van andere teams en wel een verkoop). Denk dus dat de prijs - zelfs als t bij 1 jaar huur blijft - zich wel laat verdedigen.

Ik ben speciaal even hier om te zeggen:

Joepie, maar als onderstaande klopt is hij wel ongelofelijk duur:

🔴 Figures behind the Geertruida deal:

* Loan fee: €1.5m + €1m
* Buying option: €13m + €2m
* Leipzig save around €4.5-5m in wages

🚨 Important: If PSV trigger the option, they still have to negotiate a new deal with Geertruida. There is no prior agreement.
@SkySportDE

Dan heb je in het slechtste geval straks dus 7,5 miljoen betaald, heeft hij een goed seizoen gehad en gebeurt one of two things:

Of we kopen hem en totale kosten zijn uitgekomen op een prachtige 22,5 miljoen
Of hij zegt "dankjewel voor de kans me te profileren en houdoe ik ben er vandoor"
Das lang geleden dat ik jouw naam weer voorbij zie komen. Kom gezellig vaker posten

Schouten/Geertruida lijkt me een mooi duo.
Jammer dat we die hooguit aan het einde van dit seizoen samen zien. Dan heb je pas een echte upgrade tov het vorige seizoen. Nu is het min of meer vergelijkbaar wat de verkeerde ambities uitspreken over gewenste psv niveau voor de defensie

Jammer dat we die hooguit aan het einde van dit seizoen samen zien. Dan heb je pas een echte upgrade tov het vorige seizoen. Nu is het min of meer vergelijkbaar wat de verkeerde ambities uitspreken over gewenste psv niveau voor de defensie
Tja.
Ik ben al blij dat er iets gebeurt. Met Brands als TD hadden we alleen maar middenvelders gehaald.

• Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan