Welkom Geertje.
Beetje duur inderdaad, maar goed, we kijken wel hoe dit allemaal uitpakt. Succes bij ons mooie PSV!
Beetje duur inderdaad, maar goed, we kijken wel hoe dit allemaal uitpakt. Succes bij ons mooie PSV!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.

Altijd zo een onzin. Alsof de overige spelers niks kosten.Als we dankzij hem al overwinteren in de CL is het al ruim terug verdiend.
Hoezo?Altijd zo een onzin. Alsof de overige spelers niks kosten.
Hij is toch niet de enige factor, waardoor PSV zou overwinteren?Hoezo?
Het gaat om hetgeen hij qua salaris en huur kost.
Dus wat ik zeg klopt gewoon.
Het klopt maar als ook Mijnans zijn geld op gaat leveren en Kostic, en Sano, ja dan blijft er weinig overHoezo?
Het gaat om hetgeen hij qua salaris en huur kost.
Dus wat ik zeg klopt gewoon.

Nee maar de "klacht" over huursom/salaris kunnen prullenbak in mochten we in februari nog CL spelen.Hij is toch niet de enige factor, waardoor PSV zou overwinteren?
Nee maar de "klacht" over huursom/salaris kunnen prullenbak in mochten we in februari nog CL spelen.
Nogal wiedesPSV maakt nog wel meer kosten dan huur en salaris van Geertruida
Het levert ook meer op dan het ogenschijnlijk lijkt. Eindelijk kunnen er een aantal Feyenoorders ongeneerd in een shirtje van PSV lopen.PSV maakt nog wel meer kosten dan huur en salaris van Geertruida
Das lang geleden dat ik jouw naam weer voorbij zie komen. Kom gezellig vaker postenIk ben speciaal even hier om te zeggen:
Joepie, maar als onderstaande klopt is hij wel ongelofelijk duur:
Figures behind the Geertruida deal:
* Loan fee: €1.5m + €1m
* Buying option: €13m + €2m
* Leipzig save around €4.5-5m in wages
Important: If PSV trigger the option, they still have to negotiate a new deal with Geertruida. There is no prior agreement.
@SkySportDE
Dan heb je in het slechtste geval straks dus 7,5 miljoen betaald, heeft hij een goed seizoen gehad en gebeurt one of two things:
Of we kopen hem en totale kosten zijn uitgekomen op een prachtige 22,5 miljoen
Of hij zegt "dankjewel voor de kans me te profileren en houdoe ik ben er vandoor"
Schouten/Geertruida lijkt me een mooi duo.Een seizoen en dan is Schouten weer terug. Prima
Zelfs Geertwildersruida kan dan nog haha.
Jammer dat we die hooguit aan het einde van dit seizoen samen zien. Dan heb je pas een echte upgrade tov het vorige seizoen. Nu is het min of meer vergelijkbaar wat de verkeerde ambities uitspreken over gewenste psv niveau voor de defensieSchouten/Geertruida lijkt me een mooi duo.
Je moet maar niks te doen hebben.
Tja.Jammer dat we die hooguit aan het einde van dit seizoen samen zien. Dan heb je pas een echte upgrade tov het vorige seizoen. Nu is het min of meer vergelijkbaar wat de verkeerde ambities uitspreken over gewenste psv niveau voor de defensie