De Bondscoach
Maoïst van lichte zeden
Ligt Schouten er nog zo lang uit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Verwachting is na de winterstop terug, maar nog ritme op doen etc. Duurt wel even.Ligt Schouten er nog zo lang uit?
Dit seizoen moet je er weinig meer van verwachtenLigt Schouten er nog zo lang uit?
Dan moeten we gewoon eerlijk zijn; het vertrek van Saibari en Veerman en de nog revaliderende Schouten is met Mijnans, Sano en Geertruida kwalitatief nog lang niet opgevangen. Ook niet met een herstelde Ruben of als Plea opeens weer fit blijkt - want het gaat hier om posities in het elftal die het fundament leggen; controlerende, verbindende, regisserende posities.Dit seizoen moet je er weinig meer van verwachten
Mee eens. Onze enige hoop is dat het bij Ajax en Feyenoord ook nog lang niet loopt, ondanks de hysterische pers. We zijn zeker niet kansloos, en zelfs met een ietwat verzwakte selectie nog steeds licht favoriet. De CL moeten we maar vergeten dit jaar, dat wordt heel pijnlijk met al die tegengoalsDan moeten we gewoon eerlijk zijn; het vertrek van Saibari en Veerman en de nog revaliderende Schouten is met Mijnans, Sano en Geertruida kwalitatief nog lang niet opgevangen. Ook niet met een herstelde Ruben of als Plea opeens weer fit blijkt - want het gaat hier om posities in het elftal die het fundament leggen; controlerende, verbindende, regisserende posities.
Het wordt gewoon een lastig jaar.
Mag ook wel weer een keer. Vond er geen reet aan zo.Dan moeten we gewoon eerlijk zijn; het vertrek van Saibari en Veerman en de nog revaliderende Schouten is met Mijnans, Sano en Geertruida kwalitatief nog lang niet opgevangen. Ook niet met een herstelde Ruben of als Plea opeens weer fit blijkt - want het gaat hier om posities in het elftal die het fundament leggen; controlerende, verbindende, regisserende posities.
Het wordt gewoon een lastig jaar.
Nou daar is hij dan.
Na diverse mooie gesprekken met Peter Bosz en de directie van PSV raakte ik ervan overtuigd dat deze club alle aspecten in zich heeft die voor mij op dit moment belangrijk zijn. Ik heb deze beslissing met veel zorg genomen. Ik verwacht niet dat iedereen die beslissing meteen begrijpt of accepteert. Maar ik hoop dat er op termijn ook ruimte kan zijn om te zien hoeveel liefde, dankbaarheid en respect ik ook voor Feyenoord blijf voelen. Daarom wil ik één ding heel duidelijk zeggen: mijn keuze voor PSV is geen keuze tegen Feyenoord. Wat Feyenoord mij heeft gegeven, zal ik nooit vergeten en zal altijd onderdeel blijven van wie ik ben.
Ik sla nu een nieuw hoofdstuk open bij PSV, met volle overtuiging en grote ambitie. Ik kijk ernaar uit om me met veel strijdlust voor mijn nieuwe club in te zetten en dit seizoen samen successen te behalen. Ik hoop dat we de verbinding kunnen blijven zoeken en begrip proberen te creëren voor elkaars situatie.”
Als we dankzij hem al overwinteren in de CL is het al ruim terug verdiend.Ik ben speciaal even hier om te zeggen:
Joepie, maar als onderstaande klopt is hij wel ongelofelijk duur:
Figures behind the Geertruida deal:
* Loan fee: €1.5m + €1m
* Buying option: €13m + €2m
* Leipzig save around €4.5-5m in wages
Important: If PSV trigger the option, they still have to negotiate a new deal with Geertruida. There is no prior agreement.
@SkySportDE
Dan heb je in het slechtste geval straks dus 7,5 miljoen betaald, heeft hij een goed seizoen gehad en gebeurt one of two things:
Of we kopen hem en totale kosten zijn uitgekomen op een prachtige 22,5 miljoen
Of hij zegt "dankjewel voor de kans me te profileren en houdoe ik ben er vandoor"
Als we kampioen worden ook.Als we dankzij hem al overwinteren in de CL is het al ruim terug verdiend.
Als we kampioen worden ook.
En ik geloof dat de loonkosten die Leipzig kwijt is niet geljkevenredig is aan wat PSV aan Luts betaald. Ik dacht gelezen te hebben dat ie wat minder ging verdienen.
Aan de ene kant klagen we dat er nooit de portemonnee getrokken wordt voor verdedigers. En nu is het te duur.
Alleen voor dit bericht? Dat is jammer.Ik ben speciaal even hier om te zeggen:
Joepie, maar als onderstaande klopt is hij wel ongelofelijk duur:
Figures behind the Geertruida deal:
* Loan fee: €1.5m + €1m
* Buying option: €13m + €2m
* Leipzig save around €4.5-5m in wages
Important: If PSV trigger the option, they still have to negotiate a new deal with Geertruida. There is no prior agreement.
@SkySportDE
Dan heb je in het slechtste geval straks dus 7,5 miljoen betaald, heeft hij een goed seizoen gehad en gebeurt one of two things:
Of we kopen hem en totale kosten zijn uitgekomen op een prachtige 22,5 miljoen
Of hij zegt "dankjewel voor de kans me te profileren en houdoe ik ben er vandoor"