Lutsharel Geertruida (V)

The Joker

Moderator
Administrator
Gaat ‘ie komen, of niet? En voor welk bedrag? Bespreek hier de oud-Feyenoorder.

Edit: PSV meldt dat hij binnen is! Brand los.

Laatst bewerkt:
Iets zegt me dat Feyenoord deze gaat kapen, al hoop ik van niet want hij past heel goed in het profiel dat PSV zoekt.

Veel plezier ermee! Jullie liever dan wij (zul je zien dat hij de beste verdediger van de Eredivisie is).

Er is namelijk 'nog één puntje dat opgelost moet worden'. Waar het precies om gaat is niet bekend.

Oh maar 1 puntje.

Waren wij ook zo treurig toen Bergwijn naar Ajax ging? Of toen Afellay voor Feyenoord ging werken?

Wat een stelletje droeftoeters toch in Rotterdam.

Stel dat over een paar jaar Gakpo naar ajax gaat.
Terwijl PSV ook interesse heeft.

Voelt toch vervelend denk ik.
Zeker weten dat veel PSV fans dan ook van zich zouden laten horen zoals deze feyenoord supporters nu.

Zeker weten dat veel PSV fans dan ook van zich zouden laten horen zoals deze feyenoord supporters nu.
Gakpo bij Feyenoord of bij Ajax is wel een groot verschil, tenminste voor mij.

• Leuk
Reactions: IPF

Er is geen plek voor Geertruida bij Feyenoord. Dus er was ook geen interesse. Zo zegt het AD.

Gakpo bij Feyenoord of bij Ajax is wel een groot verschil, tenminste voor mij.

Ja ok, dat is wel een verschilletje. (Behalve voor Ralf Edström , toch Ralf? :))
Maar vul feyenoord in ipv ajax, en het zou nog steeds niet lekker vallen bij menig PSV supporter

Er is geen plek voor Geertruida bij Feyenoord. Dus er was ook geen interesse. Zo zegt het AD.

Dat zou mij als supporter alleen maar boos maken op de TD, of dat nou terecht is of niet.

Maar t komt er op neer dat ik de emoties vanuit deel vd feyenoord supporter me wel voor kan stellen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan