Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik geloof het pas na officiële berichten, maar mijn twijfels lijken een goede invloed te hebben![]()
'Nieuwe doorbraak: Geertruida meldt zich bliksemsnel bij PSV'
Het is bijna officieel: Lutsharel Geertruida mag zich op korte termijn speler van PSV noemen. Volgens Voetbal International meldt de Oranje-international zich woensdag al voor zijn medische keuring in Eindhoven.www.voetbalprimeur.nl
Kans is klein dat je gevoel klopt.

Ik zeg een mooi filmpje met Martin van Waardenberg en Frank Lammers als aankondiging..?De jongen van 'Zuid' die naar het échte Zuiden gaat. Kunnen we wel mooie content over maken denk ik zo.
Is niet veel voor nodig om de beste te zijn van de EredivisieVeel plezier ermee! Jullie liever dan wij (zul je zien dat hij de beste verdediger van de Eredivisie is).

Jullie hebben hem ook helemaal niet nodig. Ik kan me niet voorstellen dat jullie echt in de markt waren.Veel plezier ermee! Jullie liever dan wij (zul je zien dat hij de beste verdediger van de Eredivisie is).
Met het vertrek van Sutalo en Itakura wordt de spoeling anders toch aardig dunJullie hebben hem ook helemaal niet nodig. Ik kan me niet voorstellen dat jullie echt in de markt waren.
Gaat Sutalo ook weg?Met het vertrek van Sutalo en Itakura wordt de spoeling anders toch aardig dun
Schijnt hard op weg naar Lazio te zijn. Huur met optie tot koop.Gaat Sutalo ook weg?
Waren wij ook zo treurig toen Bergwijn naar Ajax ging? Of toen Afellay voor Feyenoord ging werken?
Wat een stelletje droeftoeters toch in Rotterdam.
Gakpo bij Feyenoord of bij Ajax is wel een groot verschil, tenminste voor mij.Stel dat over een paar jaar Gakpo naar ajax gaat.
Terwijl PSV ook interesse heeft.
Voelt toch vervelend denk ik.
Zeker weten dat veel PSV fans dan ook van zich zouden laten horen zoals deze feyenoord supporters nu.
Er is geen plek voor Geertruida bij Feyenoord. Dus er was ook geen interesse. Zo zegt het AD.Stel dat over een paar jaar Gakpo naar ajax gaat.
Terwijl PSV ook interesse heeft.
Voelt toch vervelend denk ik.
Zeker weten dat veel PSV fans dan ook van zich zouden laten horen zoals deze feyenoord supporters nu.
Gakpo bij Feyenoord of bij Ajax is wel een groot verschil, tenminste voor mij.
)Er is geen plek voor Geertruida bij Feyenoord. Dus er was ook geen interesse. Zo zegt het AD.