Ongelooflijk, 4, 5 miljoen voor deze zeer beperkte speler.

Hoop dat PSV nu een vleugelspeler haalt met een voorzet - dan hebben we aan Luuk ook nog wat.
 
Ik ben blij en dit zeg ik niet achteraf als ik moest kiesen tussen Narsingh of Maher koos ik Maher, Narsingh is een hele leuke speler voor de eredivisie, maar al na zijn eerste Blessure leed zag je al dat hij minder werd, maar vooral Snelheid inleverde, Altijd hier in Nederland hoor ik dat ze Narsingh opstellen vanwege zijn snelheid, Nou dat heeft hij
4/10 waar gemaakt, En het is niet eens dat ik Narsingh niet moet ofzo, Narsingh is een heel nuttige speler die positioneel en verdedigend altijd zijn werk doet, ik denk dat je het zo moet zien, Als ik hem nou eens vergelijk met een Jozefzoon, Jozefzoon kent zijn plek klaagt nooit, geeft altijd 100% en doet iets nuttigs met die bal, Bij Narsingh is het aanemen en hopen dat hij zich niet vastloopt, Narsingh deed voor zijn Blessures alles op snelheid, in mijn ogen is het nu gewoon de Brenet van 2 jaar terug, Maar dat neemt niet weg dat ik hem dit gun, ja het komt allemaal heel hard over maar ik waardeer zijn verdiensten voor PSV,
 
Ongelooflijk, 4, 5 miljoen voor deze zeer beperkte speler.

Hoop dat PSV nu een vleugelspeler haalt met een voorzet - dan hebben we aan Luuk ook nog wat.

Een op de 73 voorzetten wordt direct een goal, volgens de statistieken. Voorzetten laag over de grond van binnen de 16 meter richting penaltystip hebben meer succes.
Dus juist niet alle ballen op Luuk, maar alle ballen om Luuk heen zou statistisch meer de succesformule zijn. Ideale bliksemafleider dus, die Luuk.
Van Ginkel snapt dat al, S de Jong zeker, Pereiro denk ik ook en Brands vermoedelijk ook.

Nu Prupper, Ramselaar, L de Jong en Cocu nog.
En van Cocu snap ik dat niet, want ze deden toch niet anders in 2004, met Vennegoor en de rest.
 
Ongelooflijk, 4, 5 miljoen voor deze zeer beperkte speler.

Hoop dat PSV nu een vleugelspeler haalt met een voorzet - dan hebben we aan Luuk ook nog wat.

Wij zijn blij met 4½ miljoen. Spelers van dat niveau worden in Amsterdamn verkocht voor 15 tot 20 miljoen. We hebben nog wel wat te leren in Eindhoven, me dunkt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij speelde meestal ook wel aardig. Er zat weinig groei in helaas. Ik hoor dat ie het goed doet in engeland. Vond het nooit echt een psv speler. vorig seizoen met de snelle omschakelingen lukte het nog wel aardig. Nu wordt er wat meer gevraagd en hier lijkt hij toch de kwaliteit voor te missen. Ik zeg 2 spitsen met lammers in de basis!
 
Als jullie consequent zijn sta je je plekje direct weer af aan Bergwijn (eigen jeugd) of Pereiro (Latino) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan