Verschil is dat Van Gaal véél meer Ajacied is dan Narsingh. Van Gaal heeft ook veel langer daar gefunctioneerd dan Narsingh. Voor mij is het geen enkel issue, en als we al een speler niet zouden gaan halen omdat hij wel naar Ajax zou willen gaan, kunnen we de boel beter opdoeken. Kom nou toch zeg.
Inderdaad.

- Narsingh is een Amsterdammer
- Ajax wordt kampioen en speelt komend seizoen dus sowieso Champions League
- Ajax betaalt de hoogste salarissen in Nederland

Kortom: Voor ons heel vervelend, maar Narsingh zou wel gek zijn als zijn voorkeur níet bij Ajax lag.
 
Verschil is dat Van Gaal véél meer Ajacied is dan Narsingh. Van Gaal heeft ook veel langer daar gefunctioneerd dan Narsingh. Voor mij is het geen enkel issue, en als we al een speler niet zouden gaan halen omdat hij wel naar Ajax zou willen gaan, kunnen we de boel beter opdoeken. Kom nou toch zeg.

"Los van [...](!!!)"
Mij rukt het in dat opzicht niet wie er meer ajacied ís. Nogmaals; gevoelsmatig zit er verschil.

Wat voor mij verschilt -in reactie op jouw vergelijk met Van Gaal- is dat Van Gaal buitencategorie is en Narsingh op een niveau acteert waarop, alleen al in de Eredivisie, een aantal gelijkwaardige spelers zijn aan te wijzen.
En wat je ook van de persoon Van Gaal mag vinden en hoezeer het je ook tegenstaat als hij zou komen, dát kun je niet ontkennen.
 
Heeft PSV na alle miljoenenaankopen nog miljoenen voor Narsingh? Gaat Narsingh het dan ook waarmaken bij een grote club of wordt het een Sulejmani-verhaal.
Mertens, Wijnaldum en Strootman, zijn ook ver teruggevallen na een goed begin. De stap is toch vaak te groot en dan is het veel geld.
Beter eerst voor een topcoach gaan!
 
Halen deze man. Ontbrekende schakel in ons spel denk ik, volgend jaar met een renderende Matavz! Samen met Bommel en Zanka, dan heb je dan in elke linie een versterking. Dat lijkt mij een prima plan :)
 
Nadeel van Ajax is dat zij een irritante manier van benadering hebben die bij de rest van de Nederlandse clubs en spelers niet goed vallen. Dost als voorbeeld heeft daardoor al aangegeven niet meer naar Ajax te willen. Principekwestie.

Maar waarheid als een koe: 020 speelt volgend seizoen CL en dat hier nog maar de vraag.
 
"Los van [...](!!!)"
Mij rukt het in dat opzicht niet wie er meer ajacied ís. Nogmaals; gevoelsmatig zit er verschil.

Wat voor mij verschilt -in reactie op jouw vergelijk met Van Gaal- is dat Van Gaal buitencategorie is en Narsingh op een niveau acteert waarop, alleen al in de Eredivisie, een aantal gelijkwaardige spelers zijn aan te wijzen.
En wat je ook van de persoon Van Gaal mag vinden en hoezeer het je ook tegenstaat als hij zou komen, dát kun je niet ontkennen.

Dat kan ik zeker niet ontkennen. Van Gaal is buitencategorie, maar daarentegen ook véél meer Ajacied dan Narsingh. Dan kruist elkander weg, vanwaar ik het volkomen inconsequent vind om wél om Van Gaal te roepen, en om zo'n Narsingh niet te willen kopen omdat hij wellícht naar Ajax zou willen gaan. Voor mij is het Ajacied zijn bij beiden geen enkel thema, maar als dat voor anderen bij Van Gaal niet zo is, en bij Narsingh wel, vind ik dat twijfelachtig.

Daarbij zie ik in de eredivisie niet zo snel een betere, gelijkwaardige, of haalbare rechtsbuiten die in tegenstelling tot wat wij hebben lopen wél echt op de assist en de voorzet is gericht.
 
Niet halen. Narsingh heeft helemaal geen goede voorzet. Kijk het maar eens na. Zijn assists zijn bijna allemaal balletjes over korte afstand. Hij heeft geluk dat hij bij Heerenveen veel ruimte krijgt van de tegenstander. Dit gaat bij PSV niet gebeuren.
 
Dat kan ik zeker niet ontkennen. Van Gaal is buitencategorie, maar daarentegen ook véél meer Ajacied dan Narsingh. Dan kruist elkander weg, vanwaar ik het volkomen inconsequent vind om wél om Van Gaal te roepen, en om zo'n Narsingh niet te willen kopen omdat hij wellícht naar Ajax zou willen gaan. Voor mij is het Ajacied zijn bij beiden geen enkel thema, maar als dat voor anderen bij Van Gaal niet zo is, en bij Narsingh wel, vind ik dat twijfelachtig. [...]

Agreed.
 
Mag hopen dat een aantal spelers worden verkocht. Voor het gemak vergeten we dat PSV vorige seizoen bijna failliet was verklaard. Financiën en administratie zijn niet de sterkste kwaliteiten van PSV. En voor nederlandse begrippen is Luciano Narsigh wel aardig, maar dat vind ik ook van Assaidi.

De naam van Georginio Wijnaldum pronkt vandaag groot in de Portugese krant Correio da Manhã. De PSV'er staat hoog op het verlanglijstje van Benfica, zo weet het dagblad.
De ambitieuze topclub zou als eerste een poging voor Eduardo Salvio willen doen, maar weet ook dat Atlético Madrid het Argentijnse toptalent niet zomaar laat gaan. Salvio (22) speelde vorig seizoen al op huurbasis in Lissabon.Volgens de krant heeft Wijnaldum een clausule van liefst 25 miljoen euro in zijn contract staan, maar dienst Benfica daar niet van terug. De 32-voudig kampioen zou concurrenten AC Milan en Tottenham Hotspur voor willen zijn en Wijnaldum willen overtuigen dan Benfica een ideale tussenstap naar de top is.

PSV zou vanaf tien miljoen euro willen onderhandelen over Wijnaldum, die vorig jaar zomer voor vijf miljoen overkwam van Feyenoord.

Bron Voetbalzone

Wat toevallig, voor 25 miljoen per omgaande verkopen !
 

Als er clubs zijn die bereid zijn Huntelaar en Snijder achtige bedragen te betalen voor onze spelers dan is Brandts verplicht de onderhandelingen te openen. Van Bommel voor Strootman en Narsigh voor Mertens. Ook Gini is vervangbaar. Mooi moment om ook door te selecteren vanuit de jeugd.
 
Was jij niet degene die om Van Gaal roept? Louis "ik hou van Ajax" van Gaal.

Precies de reactie die ik had kunnen voorspellen...en die ik wellicht ook wilde bereiken ;)

Los van het feit dat ik vind dat daar (voor mij althans, gevoelsmatig) verschil in zit, is Van Gaal -in tegenstelling tot vriendje Narsingh- wél buitencategorie.
Juist!!

Narsingh is voor mij slechts een leuke speler, maar die zijn er meer. Dat hij een voorkeur heeft voor Ajax, moge duidelijk zijn. Dat dat mij geen reet interesseert, zal ook duidelijk zijn :)
Vrijwel elke speler zal op dit moment een "voorkeur" voor Ajax hebben, heel begrijpelijk ook.
 
Laatst bewerkt:
Verschil is dat Van Gaal véél meer Ajacied is dan Narsingh. Van Gaal heeft ook veel langer daar gefunctioneerd dan Narsingh. Voor mij is het geen enkel issue, en als we al een speler niet zouden gaan halen omdat hij wel naar Ajax zou willen gaan, kunnen we de boel beter opdoeken. Kom nou toch zeg.

En dit is nou een prima verwoording hoe ik er tevens in sta.

Er is mij in elk geval 1 ding opgevallen dit seizoen en dat is dat we in mijn optiek teveel haantjesgedrag binnen ons team hebben. Als strootman en Toivonen een gemis zijn in je team en het als een puinhoop (lees PSV-NEC) speelt, moet je je toch gaan afvragen waar de balans en consistenten binnen dit team ligt.
Ik vind narsingh een prima speler voor rechts. PSV moet weer goede flankspelers gaan aantrekken die de ballen voor gaan prikken. Ipv de vele spelers die enkel voor eigen succes gaan. Dit heeft vaak geleid tot het voordeel van de twijfel maar in mindere wedstrijden gaven deze individuen niet thuis. Want waar is mertens..... wijnaldum....

Mijn hoop is daar dat PSV de rekenmachine reeds heeft laten rinkelen bij een vertrek van labyad. Dat men weet wat de rechtsgeldigheid van dit contract is en zodoende nog een mooie som opstrijken. Want dit incident heeft mij in elk geval erg teleurgesteld in het karakter wat PSV moet zijn...Iets wat inmiddels al een aantal jaren heerst. Slecht contractmanagement.... Zolang het elftal niet op orde is, hebben we niks in de CL danwel europaleague te zoeken. Ik ga er wel vanuit dat PSV leeggekocht gaat worden deze zomer. En met die knaken, hoop ik in elk geval op een solide elftal waar een matavz beter tot zijn recht komt.
 
Laatst bewerkt:
Een speler die al heeft aangegeven liever naar Ajax te willen....daar kan ik niet warm voor lopen.

Bovendien, als Ajax al miljoenen heeft geboden die Heerenveen afwijst....waar halen we de centjes vandaan om een hoger miljoenenbod uit te brengen? Ik vind het een aardige speler....aardig. Maar dat zijn er meer: Maher, Assaidi

Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar ik heb Narsingh altijd horen roepen dat er meer interessante clubs in Nederland zijn. Daarbij noemde hij altijd PSV. Die jongen wil gewoon een stap hoger. Er werd inderdaad in de media aangegeven dat Heerenveen een miljoenenbod heeft afgewezen, maar 3 miljoen is ook al een miljoenenbod. Dat zegt dus weinig. Ik ben benieuwd hoe serieus we dit kunnen nemen. Er moet sowieso iets op die rechterflank gebeuren.
 
Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar ik heb Narsingh altijd horen roepen dat er meer interessante clubs in Nederland zijn. Daarbij noemde hij altijd PSV. Die jongen wil gewoon een stap hoger. Er werd inderdaad in de media aangegeven dat Heerenveen een miljoenenbod heeft afgewezen, maar 3 miljoen is ook al een miljoenenbod. Dat zegt dus weinig. Ik ben benieuwd hoe serieus we dit kunnen nemen. Er moet sowieso iets op die rechterflank gebeuren.

Als Matavz wordt gezien als de spits voor de komende jaren, zul je op die flanken met andere spelers moeten komen. Anders speel je eigenlijk met 10 man.
 
Het is zeker geen slechte speler, maar wel een speler die absoluut niet functioneert in de kleine ruimtes. Het is een soort Lens: in uitwedstrijden levensgevaarlijk als hij één tegen één zijn acties kan maken. Zijn voorzet vind ik overigens niet bijzonder. Niet slecht hoor, maar geen reden om hem daarvoor te halen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het een goede speler, maar aan een goede speler heb je weinig als hij niet in je elftal past. Bij Heerenveen gaat het prima. Maar wat dacht je in de 17 thuiswedstrijden van PSV, waar de tegenstander zich ingraaft tot de eigen strafschopstip. Dan heb je niks aan Narsingh. Desalniettemin zie ik hem graag komen, maar ben bang dat de prijs-kwaliteit verhouding scheef ligt. Dit soort spelers hoor je voor max. 3 a 4 miljoen binnen te kunnen halen.
 
Heeft PSV na alle miljoenenaankopen nog miljoenen voor Narsingh? Gaat Narsingh het dan ook waarmaken bij een grote club of wordt het een Sulejmani-verhaal.
Mertens, Wijnaldum en Strootman, zijn ook ver teruggevallen na een goed begin. De stap is toch vaak te groot en dan is het veel geld.
Beter eerst voor een topcoach gaan!

Zet er eerst maar eens een hechte defensie neer die ook de nul kan houden.
 
Niet eens zo slecht? Dat is om je vingers bij af te likken! Zeker voor NL-se begrippen! Als ze dat lukt, en Zanka en Bommel, doen ze hele goede zet! Dan nog RB.

Zo zaten we vorig jaar ook na binnenhalen van strootman, mertens en wijnaldum: hele goede zet. In het begin van seizoen leek het ook goed te gaan, maar 2e competitiehelft toch zowat drama...
 
Terug
Bovenaan Onderaan