rvh1996

Basisspeler
Bevestiging PSV:

Luciano Narsingh 5 jaar naar PSV
16 juli 2012 14:30
Luciano Narsingh is officieel speler van PSV. De 21-jarige aanvaller tekende maandag een contract dat hem voor vijf jaar aan de club verbindt. PSV neemt de international over van sc Heerenveen, waar hij in 2008 zijn debuut maakte. Narsingh werkte in de ochtend op De Herdgang al een individuele training af en maakte kennis met zijn nieuwe omgeving.

20664268-d017-4378-9a9a-f6579bd48371_contractondertekening-narsingh-4681.jpg

Luciano Narsingh en Marcel Brands, maandagmiddag op De Herdgang.

Maandagmiddag getekend, krijgt rugnummer 17
Tweevoudig international Narsingh (Amsterdam, 13 september 1990) is na Mathias Jørgensen, Mark van Bommel, Boy Waterman en Ruud Swinkels de vijfde versterking in de selectie van hoofdcoach Dick Advocaat. Hij zette maandagmiddag op De Herdgang in bijzijn van technisch manager Marcel Brands zijn handtekening onder het vijfjarige contract. Dinsdag zal hij aansluiten als de selectie van Advocaat een groepstraining heeft. Narsingh gaat voetballen met rugnummer 17. Samen met Ola Toivonen trainde hij maandagochtend al onder leiding van Ernest Faber en fysieke trainer Egid Kiesouw.

49edbf89-edf6-45f0-9dca-a4e524dca628_contractondertekening-narsingh-4682.jpg

Brands feliciteert de nieuwste PSV-aanwinst met zijn contract.

Overzicht loopbaan
Narsingh begon in de jeugd bij de amateurs van Zeeburgia, waarna hij in 2006 naar Heerenveen ging. Sinds 2010 speelde hij voor Jong Oranje en in mei dit jaar speelde hij zijn eerste interland voor het grote Oranje. Tijdens het EK in Polen en Oekraïne zat hij bij de selectie van Bert van Marwijk, maar hij kwam op het toernooi niet in actie. Voor Heerenveen speelde hij 119 wedstrijden in totaal, waarin hij 29 doelpunten maakte.

8e8bc5b3-d7a3-4747-918c-d762ee8e4f66_contractondertekening-narsingh-4683.jpg

Narsingh is de komende vijf seizoenen speler van PSV.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik ben niet echt fan van hem. Maar er zijn niet echt veel andere opties, dus dan is dit misschien nog wel de beste optie. Het zou wel een lekkere aangever voor Matavz zijn.
 
Nou, een voorhoedeselectie: Mertens, Matavz, Narsingh, Lens, Depay, Locadia is nog niet zo slecht. Overigens zal er van de eerste vier altijd een op de bank moeten plaatsnemen.
 
Nou, een voorhoedeselectie: Mertens, Matavz, Narsingh, Lens, Depay, Locadia is nog niet zo slecht. Overigens zal er van de eerste vier altijd een op de bank moeten plaatsnemen.

Of er gaat misschien wel iemand weg van de door jou genoemde namen..
Voor de breedte zou het geen verkeerde aankoop zijn. Echter denk ik dat PSV zich helemaal niet heeft gemeld voor Narsingh. Ik denk dat het een truc is van Heerenveen om de prijs op te drijven.
 
Nou, een voorhoedeselectie: Mertens, Matavz, Narsingh, Lens, Depay, Locadia is nog niet zo slecht. Overigens zal er van de eerste vier altijd een op de bank moeten plaatsnemen.

kun je nog altijd met Lens in de spits spelen wanneer het nodig is maar inderdaad wel een mooie aanval

Of er gaat misschien wel iemand weg van de door jou genoemde namen..
Voor de breedte zou het geen verkeerde aankoop zijn. Echter denk ik dat PSV zich helemaal niet heeft gemeld voor Narsingh. Ik denk dat het een truc is van Heerenveen om de prijs op te drijven.

Lijkt me wel en Wolfsburg nu ineens ook? die wilden toch Dost
 
Ik ben voor. Narsingh is een pijlsnelle rechtsbuiten met een goede voorzet. Echt gericht op de assist is die jongen, en zo'n voorhoedespeler hebben we niet.

En ik heb al eerder aangegeven dat ik de kans groot acht dat hij niet naar Ajax gaat omdat ze te weinig gaan bieden. Dat wordt hier bevestigd met die drie miljoen.
 
Nou, een voorhoedeselectie: Mertens, Matavz, Narsingh, Lens, Depay, Locadia is nog niet zo slecht. Overigens zal er van de eerste vier altijd een op de bank moeten plaatsnemen.

Niet eens zo slecht? Dat is om je vingers bij af te likken! Zeker voor NL-se begrippen! Als ze dat lukt, en Zanka en Bommel, doen ze hele goede zet! Dan nog RB.
 
Ik ben voor. Narsingh is een pijlsnelle rechtsbuiten met een goede voorzet. Echt gericht op de assist is die jongen, en zo'n voorhoedespeler hebben we niet.

En ik heb al eerder aangegeven dat ik de kans groot acht dat hij niet naar Ajax gaat omdat ze te weinig gaan bieden. Dat wordt hier bevestigd met die drie miljoen.

en geef toe 3 miljoen lijkt weinig voor die speler?
hoop in ieder geval dat ie komt misschien kunnen we die Nijland ook terug naar t noorden sturen als deal zit ie wel bij de concurrent maar dat is ons probleem niet
 
Mag hopen dat een aantal spelers worden verkocht. Voor het gemak vergeten we dat PSV vorige seizoen bijna failliet was verklaard. Financiën en administratie zijn niet de sterkste kwaliteiten van PSV. En voor nederlandse begrippen is Luciano Narsigh wel aardig, maar dat vind ik ook van Assaidi.
 
Een speler die al heeft aangegeven liever naar Ajax te willen....daar kan ik niet warm voor lopen.

Bovendien, als Ajax al miljoenen heeft geboden die Heerenveen afwijst....waar halen we de centjes vandaan om een hoger miljoenenbod uit te brengen? Ik vind het een aardige speler....aardig. Maar dat zijn er meer: Maher, Assaidi
 
Laatst bewerkt:
Een speler die al heeft aangegeven liever naar Ajax te willen....daar kan ik niet warm voor lopen.

Bovendien, als Ajax al miljoenen heeft geboden die Heerenveen afwijst....waar halen we de centjes vandaan om een hoger miljoenenbod uit te brengen? Ik vind het een aardige speler....aardig. Maar dat zijn er meer: Maher, Assaidi

Narsingh heeft volgens mij altijd gesteld dat Ajax een mooie club is, maar dat er meer mooie clubs zijn. Narsingh is cijfermatig beter dan Maher en Assaïdi. Narsingh past goed bij Matavz, minder bij Lens.
 
Een speler die al heeft aangegeven liever naar Ajax te willen....daar kan ik niet warm voor lopen.

Bovendien, als Ajax al miljoenen heeft geboden die Heerenveen afwijst....waar halen we de centjes vandaan om een hoger miljoenenbod uit te brengen? Ik vind het een aardige speler....aardig. Maar dat zijn er meer: Maher, Assaidi

Was jij niet degene die om Van Gaal roept? Louis "ik hou van Ajax" van Gaal.
 
Mag hopen dat een aantal spelers worden verkocht. Voor het gemak vergeten we dat PSV vorige seizoen bijna failliet was verklaard. Financiën en administratie zijn niet de sterkste kwaliteiten van PSV. En voor nederlandse begrippen is Luciano Narsigh wel aardig, maar dat vind ik ook van Assaidi.

Assaidi is veelzijdiger en veel technischer. Maar ook veel wisselvalliger.
 
Nou, een voorhoedeselectie: Mertens, Matavz, Narsingh, Lens, Depay, Locadia is nog niet zo slecht. Overigens zal er van de eerste vier altijd een op de bank moeten plaatsnemen.

kan lens eigenlijk op links spelen? anders kan je gewoon mertens op 10 zetten...
 
Was jij niet degene die om Van Gaal roept? Louis "ik hou van Ajax" van Gaal.

Los van het feit dat ik vind dat daar (voor mij althans, gevoelsmatig) verschil in zit, is Van Gaal -in tegenstelling tot vriendje Narsingh- wél buitencategorie.
 
Los van het feit dat ik vind dat daar (voor mij althans, gevoelsmatig) verschil in zit, is Van Gaal -in tegenstelling tot vriendje Narsingh- wél buitencategorie.

Verschil is dat Van Gaal véél meer Ajacied is dan Narsingh. Van Gaal heeft ook veel langer daar gefunctioneerd dan Narsingh. Voor mij is het geen enkel issue, en als we al een speler niet zouden gaan halen omdat hij wel naar Ajax zou willen gaan, kunnen we de boel beter opdoeken. Kom nou toch zeg.
 
Verschil is dat Van Gaal véél meer Ajacied is dan Narsingh. Van Gaal heeft ook veel langer daar gefunctioneerd dan Narsingh. Voor mij is het geen enkel issue, en als we al een speler niet zouden gaan halen omdat hij wel naar Ajax zou willen gaan, kunnen we de boel beter opdoeken. Kom nou toch zeg.

Keurig gesproken! +1
 
Ik heb het gevoel dat Lens naar het buitenland gaat in de zomer. Geef hem ook groot gelijk, loopt al lang genoeg in NL rond en nu is het tijd voor een vervolgstap en die verdiend hij ook. Narsingh is een logische opvolger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan