Als we nu eens starten met 15 miljoen en hem uiteindelijk voor 12 miljoen verkopen, dan halen we voor dat bedrag Narsingh voor 5 miljoen op bij Heerenveen en Maher voor 5 miljoen op bij AZ en dan voor 2 miljoen Ryan Donk in België voor de achterhoede. En dan hebben we nog Toivonen, Engelaar, Manolev, Dereijck in de aanbieding, samen goed voor minimaal 15 miljoen euro....daar kunnen we zeker wel een goede verdediger bij kopen en 2 goede middenvelders. En tot slot zou ik liever Lens in de spits hebben met Mertens en Narsingh op de flanken en in dat geval zou ik Matavz gebruiken als breekijzer, wanneer het na 70 minuten nog steeds niet loopt....maar de snelheid van Mertens, Lens en Narsingh, ondersteund door Maher vanaf het middenveld zou een fantastische aanvals kwartet zijn voor minimaal 3 seizoenen...Forza PSV !!
 
Als we nu eens starten met 15 miljoen en hem uiteindelijk voor 12 miljoen verkopen, dan halen we voor dat bedrag Narsingh voor 5 miljoen op bij Heerenveen en Maher voor 5 miljoen op bij AZ en dan voor 2 miljoen Ryan Donk in België voor de achterhoede. En dan hebben we nog Toivonen, Engelaar, Manolev, Dereijck in de aanbieding, samen goed voor minimaal 15 miljoen euro....daar kunnen we zeker wel een goede verdediger bij kopen en 2 goede middenvelders. En tot slot zou ik liever Lens in de spits hebben met Mertens en Narsingh op de flanken en in dat geval zou ik Matavz gebruiken als breekijzer, wanneer het na 70 minuten nog steeds niet loopt....maar de snelheid van Mertens, Lens en Narsingh, ondersteund door Maher vanaf het middenveld zou een fantastische aanvals kwartet zijn voor minimaal 3 seizoenen...Forza PSV !!

Ik bedoel, als we starten met 15 miljoen te vragen voor WIJNALDUM.......
 
Heeft PSV na alle miljoenenaankopen nog miljoenen voor Narsingh? Gaat Narsingh het dan ook waarmaken bij een grote club of wordt het een Sulejmani-verhaal.
Mertens, Wijnaldum en Strootman, zijn ook ver teruggevallen na een goed begin. De stap is toch vaak te groot en dan is het veel geld.
Beter eerst voor een topcoach gaan!

Eens, een topcoach is van het grootste belang. Nog steeds vind ik dat v.Gaal het beste bij deze wisselvallige jonge selectie past, zeker gezien het talent wat er nog rondloopt bij Jong PSV. Onder v.Gaal zullen de grote talenten vertrouwen gaan krijgen en zich sneller ontwikkelen. Dat Strootman ver is teruggevallen komt overigens door het feit dat hij met een vreemde knieblessure zit:

Cocu: "Strootman voelt zich niet vrij"

PSV-middenvelder Kevin Strootman traint al een ruim een week aangepast. De international van Oranje worstelt al sinds januari met een knieblessure. Het probleem is dat hij pijn voelt, maar mri-scans geen schade aantonen.

Strootman blijft tot de uitwedstrijd tegen Roda JC, komende zondag, apart trainen. Het is de vraag of hij inzetbaar is voor trainer Phillip Cocu. Doordat de PSV'er wel iets voelt, maar mri-scans niets uitwijzen, is het lastig om er iets aan te doen. "Kevin volgt een eigen programma. We hopen op die manier de spiraal te doorbreken", zegt de oefenmeester tegenover het Algemeen Dagblad.

Afgelopen weekend ontbrak Strootman door een schorsing tegen NEC, in de twee duels daarvoor werd hij voortijdig naar de kant gehaald. "Kevin voelt zich niet vrij. Dat is niet goed voor hem en het team", aldus Cocu. In de komende acht dagen werkt PSV drie wedstrijden af in de strijd om een ticket voor de voorrondes Champions League. Daarna start de voorbereiding op het EK, voor Strootman is het nu echter wachten wat zijn mysterieuze knieblessure doet.

En Narsingh, tja, ik ben er niet zo gecharmeerd van, hij is zeker niet slecht, maar om nou minimaal 5 miljoen te gaan neerleggen enkel zodat Matavz dan eventueel beter zou gaan kunnen renderen... misschien is er een betere optie. Ik sluit me aan bij de post van Der Muzikant. Ik had dit ook al eerder gezegd: Bij PSV krijgt hij voortdurend met een loopgravenoorlog te maken. Dan heb je meer aan Lens. Die is ook pijlsnel, maar ook nog eens heel sterk en ook Lens kan een prima voorzet geven. Dat Lens minder assists op zijn naam heeft dan Narsingh is mijns inziens te danken aan het feit dat je bij PSV 9 van de 10 keer tegen een ingegraven tegenstander speelt.
 
Laatst bewerkt:
Klassieke denkfout, Wij kunnen geen 4-3-3 spelen en ook dickie vindt dat gelukkig! Narsing llkr afblijven en terug naar het suc6 volle 4-4-2. haal Elm bij Az als een moderne middevelder, scoort,super trap,werkt knoert hard, creatief. kost vele malen minder en heeft veel meer waarde voor het team!!

En oja om onze vrinden uit adam te narren zgn veel interesse tonen zodat de prijs flink oploopt.
 
Laatst bewerkt:
Klassieke denkfout, Wij kunnen geen 4-3-3 spelen en ook dickie vindt dat gelukkig! Narsing llkr afblijven en terug naar het suc6 volle 4-4-2. haal Elm bij Az als een moderne middevelder, scoort,super trap,werkt knoert hard, creatief. kost vele malen minder en heeft veel meer waarde voor het team!!

En oja om onze vrinden uit adam te narren zgn veel interesse tonen zodat de prijs flink oploopt.
Helemaal mee eens, PSV zou beter zijn in 442
 
Narsingh: Ajax en PSV allebei hele mooie clubs

Luciano Narsingh reageerde na afloop van Heracles -Heerenveen voor de camera van Eredivisie Live over de interesse van Ajax en PSV. "Ik weet nog niet waar mijn toekomst ligt. Ajax en PSV zijn allebei hele mooie clubs. Ik moet er over nadenken. Zelf heb ik nog niet zoveel gehoord van PSV. Dus, het is nu afwachten."

Duidelijk dat hij echt geen duidelijke voorkeur voor Ajax heeft, zoals enkelen hier beweren.
 
Klassieke denkfout, Wij kunnen geen 4-3-3 spelen en ook dickie vindt dat gelukkig! Narsing llkr afblijven en terug naar het suc6 volle 4-4-2. haal Elm bij Az als een moderne middevelder, scoort,super trap,werkt knoert hard, creatief. kost vele malen minder en heeft veel meer waarde voor het team!!

En oja om onze vrinden uit adam te narren zgn veel interesse tonen zodat de prijs flink oploopt.

Voorpgesteld: Elm is een hele fijne speler. Maar waarop baseer je dat hij vele malen minder zou kosten dan Narsingh? Aflopend contract? Ik denk namelijk dat er voor Elm wel behoorlijk wat interesse gaat komen.
 
Ik heb Narsingh alleen maar goed kunnen zien in de wedstrijden tegen PSV. Daarin kreeg hij geen poot aan de grond.
 
Alweer een aanvaller? Mertens, Lens, Wijnaldum en Matavz plus Depay niet genoeg dan? Dat zou echt belachelijk zijn van psv. Wij moeten door de knvb gestraft worden waardoor we de jeugd hier gedwongen een kans geven want vanzelf en vooral van harte gaat dat hier niet. Brands kocht bij AZ al veel en toen ze echt creatief moesten zijn koos hij voor psv. Geen wonder dat de enige wat deze man kan is kopen kopen kopen, zonder naar de contracten te kijken, want mondeling komt hij heel wat overeen met spelers......
 
Ik eigenlijk hoop dat Toivonen blijft, maar dan moet zijn irritante gedrag wel verdwijnen. Hij heeft voor een middenvelder toch al veel doelpunten op zijn naam staan. Ik zou het heel erg toejuichen als van Bommel komt maar die schopt er niet zoveel in als Toivonen.

Grtz Ro
 
Ik eigenlijk hoop dat Toivonen blijft, maar dan moet zijn irritante gedrag wel verdwijnen. Hij heeft voor een middenvelder toch al veel doelpunten op zijn naam staan. Ik zou het heel erg toejuichen als van Bommel komt maar die schopt er niet zoveel in als Toivonen.

Grtz Ro

Denk dat combi Van Bommel-Wijnaldum evenveel gaat scoren als Labyad-Toivonen...
 
Alweer een aanvaller? Mertens, Lens, Wijnaldum en Matavz plus Depay niet genoeg dan? Dat zou echt belachelijk zijn van psv. Wij moeten door de knvb gestraft worden waardoor we de jeugd hier gedwongen een kans geven want vanzelf en vooral van harte gaat dat hier niet. Brands kocht bij AZ al veel en toen ze echt creatief moesten zijn koos hij voor psv. Geen wonder dat de enige wat deze man kan is kopen kopen kopen, zonder naar de contracten te kijken, want mondeling komt hij heel wat overeen met spelers......


Daar heb je 'n punt, vraag is echter of matavz naar het niveau gaat wat we van hem verwachten. persoonlijk vind ik Lens in de spits beter passen bij het spel van PSV. Dat betekend dat we een RB nodig hebben, en Narsingh zou daar m.i. prima passen. Depay is toe aan een stap naar het eerste, echter ik zou hem nog niet als basisspeler opstellen. Buitenspelers zijn kwetsbaar, en ik weet zeker dat Depay zodoende genoeg speeltijd krijgt (kijk naar Willems)
 
Alweer een aanvaller? Mertens, Lens, Wijnaldum en Matavz plus Depay niet genoeg dan? Dat zou echt belachelijk zijn van psv. Wij moeten door de knvb gestraft worden waardoor we de jeugd hier gedwongen een kans geven want vanzelf en vooral van harte gaat dat hier niet. Brands kocht bij AZ al veel en toen ze echt creatief moesten zijn koos hij voor psv. Geen wonder dat de enige wat deze man kan is kopen kopen kopen, zonder naar de contracten te kijken, want mondeling komt hij heel wat overeen met spelers......

Wijnaldum is een middenvelder, en Lens past eigenlijk beter op 9 dan op 7. Dan mag jij de onze vleugelspitsen eens opsommen, vooral voor de rechterflank.

En je gedram over de eigen jeugd begin ik eerlijk gezegd een beetje over the top te vinden. We kunnen niet in één keer elke vacature in het eerste elftal met een A1-spelertje gaan opvullen. Depay en Locaida zitten volgend jaar bij de eerste selectie, vermoed ik. Twee prima aanvallende talenten, daar hoeven we dan toch niet meer over te zeuren. En er moet gewoon echt een rechtsbuiten bij, willen we 4-3-3 blijven spelen.
 
Ik ben niet echt fan van hem. Maar er zijn niet echt veel andere opties, dus dan is dit misschien nog wel de beste optie. Het zou wel een lekkere aangever voor Matavz zijn.

Niet veel andere opties? Misschien kunnen de scouts hun werk doen en ook eens buiten de Nederlandse competitie kijken? Neem aan dat er ergens op de aardbol ook wel andere opties zijn... Waarmee ik alleen zeg dat er andere opties zullen zijn, niet dat hij geen goede zou zijn.
 
Niet veel andere opties? Misschien kunnen de scouts hun werk doen en ook eens buiten de Nederlandse competitie kijken? Neem aan dat er ergens op de aardbol ook wel andere opties zijn... Waarmee ik alleen zeg dat er andere opties zullen zijn, niet dat hij geen goede zou zijn.

Echte rechtsbuitens zijn schaars, zeker in het buitenland. Hier proberen we ze nog (redelijk onsuccesvol) op te leiden.
 
Wijnaldum is een middenvelder, en Lens past eigenlijk beter op 9 dan op 7. Dan mag jij de onze vleugelspitsen eens opsommen, vooral voor de rechterflank.

En je gedram over de eigen jeugd begin ik eerlijk gezegd een beetje over the top te vinden. We kunnen niet in één keer elke vacature in het eerste elftal met een A1-spelertje gaan opvullen. Depay en Locaida zitten volgend jaar bij de eerste selectie, vermoed ik. Twee prima aanvallende talenten, daar hoeven we dan toch niet meer over te zeuren. En er moet gewoon echt een rechtsbuiten bij, willen we 4-3-3 blijven spelen.

Gedram? weet je waar ik zat van word? van al die mensen die hier ongeneerd roepen dat die en die moet komen, terwijl psv heeft bewezen dat geld en kopen je geen kampioen maakt, mensen die graag hun ogen sluiten voor wat Feyenoord en ajax WEL kunnen presteren met hun jeugd. Want een Leerdam en Martins Indi zijn zeker wel van die hoogwaardige kwaliteit waar Feyenoord mee komt aanzetten. Tot vorig jaar bewees ajax mijn gelijk en dit jaar is Feyenoord er bij gekomen. Of je dat nu gedram vindt of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan