Lucas Pérez (A)

Leuk hulpje voor paar weken nog, als je op die leeftijd zit + transfervrij bent dan ben je normaal gesproken al lang afgeschreven in alle opzichten.

Hadden we die Jason Van Duiven niet kunnen halen? Die werkt toch bij zo'n voetbal uitzendbureau ?
Anyway, we zullen zien of dit een upgrade is t.o.v. Mitroglu.

Hadden we die Jason Van Duiven niet kunnen halen? Die werkt toch bij zo'n voetbal uitzendbureau ?
Anyway, we zullen zien of dit een upgrade is t.o.v. Mitroglu.
een centrumspits van 1.75 m ...en maakt bij Lommel , die tegen de degradatie vechten , ook niet veel klaar blijkbaar .

Iemand afschrijven op zn leeftijd en op t feit dat ie zn contract heeft ingeleverd bij een laagvlieger.
Goh, bij wie hebben we dat eerder gezien dit seizoen :unsure:

Laat me raden, mijn stadsgenoot Perisic... En toevallig van alle miljoenen Kroaten op leeftijd, zijn er maar 2 die het goed doen, Ivan & Luka.. En net die haal jij aan als voorbeeld :love:
Deze oldtimer Perez heeft een goed CV, maar of er echt nog voetbal in hem zit moeten we nog zien, maar voor noodgevallen of stand-in momenten is het beter dan niks.

Laat me raden, mijn stadsgenoot Perisic... En toevallig van alle miljoenen Kroaten op leeftijd, zijn er maar 2 die het goed doen, Ivan & Luka.. En net die haal jij aan als voorbeeld :love:
Deze oldtimer Perez heeft een goed CV, maar of er echt nog voetbal in hem zit moeten we nog zien, maar voor noodgevallen of stand-in momenten is het beter dan niks.

Gelukkig is het een Spanjaard dan, geen Kroaat!

Vraag mij af wat al die andere Kroaten van 30+ op hun werk uitvreten...

Vraag mij af wat al die andere Kroaten van 30+ op hun werk uitvreten...

36 of ouder in voetballerij ( op keepers na ) zie je niet gek vaak meer, ongeacht hun DNA :lmao:
En de rest van de 30+ Kroaten werkt wel gewoon in de maatschappij, we worden niet vaak oud maar we werken wel :lmao:

Nou, na een draadje van Opa Toivonen op X te hebben bekeken, ben ik iets positiever. Oogt fit en scherp. Is bijkbaar emotioneel door een diep dal gegaan door familiaire oorzaken; hoop dat-ie dat kan afsluiten. En is blijkbaar vooral gewend aan 4-4-2, waarin-ie graag de flanken opzoekt. Lijkt aardig complementair aan Luuk, dus beide laten spelen als er iets moet worden geforceerd lijkt ook een optie.

HIj gaat dus weg maar geeft aan dat de club hem heeft aangeboden om een jaar langer te blijven. Ik mag hopen om de pylonen uit te zetten, of zei Earnie dit met een borreltje op?

Terug
Bovenaan Onderaan