Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nee. 6-0. Geen schande verder. Van Dijk wel een drama verdediger maar Ekitike zal ons vermorzelen.
Hij vermorzelt niets. Scoort amper.Nee. 6-0. Geen schande verder. Van Dijk wel een drama verdediger maar Ekitike zal ons vermorzelen.
Zulke teksten heb ik ook wel eens over Moura gehoord.Hij vermorzelt niets. Scoort amper.
Een wonder it is. 1-5!Tegen Engelsen is ons track record de afgelopen jaren vrij beschamend geweest. Twee potjes tegen B elftallen daargelaten. Ik zou het een wonder vinden, laten we daar maar op hopen.
En toch denk ik niet dat we kansloos zijn. Liverpool is in crisis, Slot’s positie wankeltTegen Engelsen is ons track record de afgelopen jaren vrij beschamend geweest. Twee potjes tegen B elftallen daargelaten. Ik zou het een wonder vinden, laten we daar maar op hopen.
En dan nog graag een onderschatting van PSV en de stress van het kritische thuispubliek erbij…hopen mag.En toch denk ik niet dat we kansloos zijn. Liverpool is in crisis, Slot’s positie wankelt
Het zou toch wat zijn als een nederlaag tegen PSV het slotstuk is van Slot bij Liverpool.En toch denk ik niet dat we kansloos zijn. Liverpool is in crisis, Slot’s positie wankelt

Normaliter wel, maar beide ploegen zijn erg wispelturig. LFC heeft een (veel) grotere kans op de winst, maar het zijn gekke tijden. Wie weet.Zelfs een Liverpool in crisis is veel te sterk voor PSV.
Zou ook te sterk zijn voor Nottingham Forrest en verloor thuis met 0-3.Zelfs een Liverpool in crisis is veel te sterk voor PSV.
Ik zou hier inderdaad ook van uit gaan. Als ik Derksen was zou ik hier mijn geld op zetten.Zelfs een Liverpool in crisis is veel te sterk voor PSV.

En toch wonnen ze met 1-5 in Duitsland van Eintracht en met 1-0 van Real Madrid. Vorig jaar ging de Europa League finale tussen de nummer 16 en 17 van Engeland. Die League is totaal geen graadmeter meer voor alles wat zich er buiten bevindt.Liverpool staat op dit moment 11e in de Premier League met 1 gewonnen wedstrijd van de afgelopen 5 duels. Ja, de diarree loopt langs mijn broekspijpen naar beneden inderdaad![]()