Liverpool FC - PSV | woensdag 26 november | Eindstand 1-4

Heb er een hard hoofd in, maar zowaar, de 1e CL wedstrijd dit seizoen die ik volledig kan kijken

Tegen Engelsen is ons track record de afgelopen jaren vrij beschamend geweest. Twee potjes tegen B elftallen daargelaten. Ik zou het een wonder vinden, laten we daar maar op hopen.

Tegen Engelsen is ons track record de afgelopen jaren vrij beschamend geweest. Twee potjes tegen B elftallen daargelaten. Ik zou het een wonder vinden, laten we daar maar op hopen.
En toch denk ik niet dat we kansloos zijn. Liverpool is in crisis, Slot’s positie wankelt

Liverpool staat op dit moment 11e in de Premier League met 1 gewonnen wedstrijd van de afgelopen 5 duels. Ja, de diarree loopt langs mijn broekspijpen naar beneden inderdaad :shrug:

Liverpool staat op dit moment 11e in de Premier League met 1 gewonnen wedstrijd van de afgelopen 5 duels. Ja, de diarree loopt langs mijn broekspijpen naar beneden inderdaad :shrug:
En toch wonnen ze met 1-5 in Duitsland van Eintracht en met 1-0 van Real Madrid. Vorig jaar ging de Europa League finale tussen de nummer 16 en 17 van Engeland. Die League is totaal geen graadmeter meer voor alles wat zich er buiten bevindt.

Terug
Bovenaan Onderaan