Leuke Filmpjes en Foto's

EjfvLXKWsAAbVKY


lettertypes ontwerpen is ook een kunst. Het betreft dus een starterskit..
 
Laatst bewerkt:
Was deze cover niet te wijzigen na Götze? Want echt een grap dat Götze geen cover heeft bij zo een transfer eigenlijk.
Origineel is van de uitgave van 30 september, die was dus niet te wijzigen na Götze, want er was nog geen sprake van na Götze.
Overigens wel beetje prematuur om een week voor het sluiten van de markt met zo'n headliner te openen.
 
Origineel is van de uitgave van 30 september, die was dus niet te wijzigen na Götze, want er was nog geen sprake van na Götze.
Overigens wel beetje prematuur om een week voor het sluiten van de markt met zo'n headliner te openen.
Haha ja ik geen idee van datum. Dan is het logisch. Mee eens dat het een rare kop is als de markt niet sluit. Maar dat zal altijd het nadeel zijn aan tijdschriften. Kunnen ze volgende week een rectificatie nummer maken.
 
Haha ja ik geen idee van datum. Dan is het logisch. Mee eens dat het een rare kop is als de markt niet sluit. Maar dat zal altijd het nadeel zijn aan tijdschriften. Kunnen ze volgende week een rectificatie nummer maken.
Maar in die week konden ze een positieve ajax-gerelateerde kop maken, doet t vast goed voor de losse verkoop.
 
Origineel is van de uitgave van 30 september, die was dus niet te wijzigen na Götze, want er was nog geen sprake van na Götze.
Overigens wel beetje prematuur om een week voor het sluiten van de markt met zo'n headliner te openen.

Ze juichen daar in Amsterdam nogal graag voordat iets is afgelopen :sneaky:
 
Schitterend idd, blijkt het een partner van PwC te zijn waar een vriend van me bij in het team zit:ROFL::ROFL::ROFL:

Mijn collega's herkende 'm, Ze hebben regelmatig met hem van doen gehad, een collega keek vanmorgen op de site om te zien of hij er nog op stond, vanmdidag toen een andere collega keek was ie weg. :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan