Leuke Filmpjes en Foto's

47574311_10159073196241959_7454153700576067584_n.jpg
Always-Ask-Before-Painting-Your-Fellow-Diners_0-x.jpg

Zo zie je, dat je nooit gekkigheid moet uithalen. Doe je een keer een servet op je hoofd, schildert je iemand. En een paar eeuwen later sta je op internet.
 
Ik had vandaag de eer met de VIP tour te gaan op Schiphol, dit gaan jullie niet snel mee maken op Eindhoven airport weer :zien:

 
Ik weet niet of deze al geplaatst is maar wat indrukwekkend is deze Marc Spellman. Zeker i.r.t. mijn vrouw en haar chemo en vele andere mensen die met dezelfde ellende zitten. Dat dit filmpje hen allen maar een flinke steun in de rug mag bezorgen en troost. Kijk hem helemaal want de uitslag is miraculeus en nogmaals zéér indrukwekkend.
[VIDEO]
 
Geen idee waarom deze ineens bij joetjoep naar voren springt, maar ach, laat ik m er eens ingooien voor de jongere deelnemers van dit forum, mooi stukkie teevee waar Jack van G. het ff kwijt was, en PSV de EC III beker weer terugkreeg

 

Dit is een van de mooiste samenvattingen van vorig seizoen. De hoogtepunten en tegenslagen lopen perfect in elkaar over. Iedere keer weer wordt ik trots van binnen als wij de tegenslagen weten te doorstaan. We hebben drie van de vier toppers gewonnen, het zegt weinig maar voelt nu toch als een klein prijsje. Vooral die uitwedstrijd tegen Feyenoord was heerlijk. Ik vergelijk dit seizoen vaak met vorig seizoen, maar na het terugkijken van deze video besef ik me pas hoe mooi ik het vorige seizoen eigenlijk wel niet vond. Ik betwijfel of Marthino dit jaar weer zo'n mooie video in elkaar kan zetten, maar om heel eerlijk te zijn wil ik zo vlug mogelijk alle 7 wedstrijden winnen en doorgaan naar vorig jaar. Want wat een oersaai seizoen is het tot dusver... En wat een schitterend seizoen hebben we eigenlijk wel niet gehad...
 

Dit is een van de mooiste samenvattingen van vorig seizoen. De hoogtepunten en tegenslagen lopen perfect in elkaar over. Iedere keer weer wordt ik trots van binnen als wij de tegenslagen weten te doorstaan. We hebben drie van de vier toppers gewonnen, het zegt weinig maar voelt nu toch als een klein prijsje. Vooral die uitwedstrijd tegen Feyenoord was heerlijk. Ik vergelijk dit seizoen vaak met vorig seizoen, maar na het terugkijken van deze video besef ik me pas hoe mooi ik het vorige seizoen eigenlijk wel niet vond. Ik betwijfel of Marthino dit jaar weer zo'n mooie video in elkaar kan zetten, maar om heel eerlijk te zijn wil ik zo vlug mogelijk alle 7 wedstrijden winnen en doorgaan naar vorig jaar. Want wat een oersaai seizoen is het tot dusver... En wat een schitterend seizoen hebben we eigenlijk wel niet gehad...


Oersaai? Ik vond het met name in de eerste seizoenshelft heel interessant!
 
Oersaai? Ik vond het met name in de eerste seizoenshelft heel interessant!

Ik heb het schema teruggekeken. Ik zou de wedstrijden als volgt beoordelen:

Categorie slecht/saai:
PSV-onwaardige wedstrijden:
Vitesse, Feyenoord en AZ

Nietszeggende 'we winnen op 60%' wedstrijden:
Emmen, Excelsior en Heracles

Categorie goed/spannend:
De leuk/mooi voetbal wedstrijden:
Utrecht en Ado

De 'spannende anticlimax' wedstrijden:
PEC, NAC en Groningen

Categorie neutraal/geen mening:
Fortuna, Willem II, Ajax, VVV, De Graafschap en Heerenveen

Voor degene die zich afvragen waarom Ajax in dat rijtje staat, ik vond het een topper waarin de wedstrijd in de eerste helft was bepaald. Het resultaat is heerlijk, maar de tweede helft heb ik geen kans of initiatief van PSV meer gezien om de score in de tweede helft uit te breiden. Ajax had net zo min wat te zeggen, maar dat maakt zo'n tweede helft voor mij niet echt beter.
 

Dit is een van de mooiste samenvattingen van vorig seizoen. De hoogtepunten en tegenslagen lopen perfect in elkaar over. Iedere keer weer wordt ik trots van binnen als wij de tegenslagen weten te doorstaan. We hebben drie van de vier toppers gewonnen, het zegt weinig maar voelt nu toch als een klein prijsje. Vooral die uitwedstrijd tegen Feyenoord was heerlijk. Ik vergelijk dit seizoen vaak met vorig seizoen, maar na het terugkijken van deze video besef ik me pas hoe mooi ik het vorige seizoen eigenlijk wel niet vond. Ik betwijfel of Marthino dit jaar weer zo'n mooie video in elkaar kan zetten, maar om heel eerlijk te zijn wil ik zo vlug mogelijk alle 7 wedstrijden winnen en doorgaan naar vorig jaar. Want wat een oersaai seizoen is het tot dusver... En wat een schitterend seizoen hebben we eigenlijk wel niet gehad...
Als dit soort samenvattingen weer gepost worden kan je er wel vanuit gaan dat we geen eerste meer staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan