Leuke Filmpjes en Foto's

ElFpa6SXgAUCXc_
 
Zo vieren mijn stadsgenoten de 70 jaar verjaardag van de harde kern, fuck corona & vuurwerkverbod voor een half uur :D
Allemaal betaald en geregeld door de fans en de harde kern


Als je al 7 jaar niets te vieren hebt gehad, heb je nou eenmaal wat geld en vuurwerk over voor dit soort vieringen

;P
 
Als je al 7 jaar niets te vieren hebt gehad, heb je nou eenmaal wat geld en vuurwerk over voor dit soort vieringen

;P

Ja mijn karma pff, Hajduk en PSV is precies het zelfde, 2na beste, de concurrent is de rijkste, speelt meestal CL enz pff, en laat ik nou fan zijn van beide 2na beste clubs
 
In ons wereld is psv de beste ja, statistieken bewijzen anders helaas
PSV is een beetje zoals Verstappen, met Ajax als Hamilton (arrogant en zelfingenomen, maar presteren ondanks het beste materiaal wel het meest constant en maken zelden grote fouten). Jij beweerd dat AZ of Feijenoord momenteel de Bottas is? Ik zie niemand buiten Hamilton die beter materiaal heeft dan PSV, ook als een Perez of Riciardo incidenteel met een mindere auto boven ons eindigd maakt ze niet direct betere coureurs.
 
Laatst bewerkt:
PSV is een beetje zoals Verstappen, met Ajax als Hamilton (arrogant en zelfingenomen, maar presteren ondanks het beste materiaal wel het meest constant en maken zelden grote fouten). Jij beweerd dat AZ of Feijenoord momenteel de Bottas is? Ik zie niemand buiten Hamilton die beter materiaal heeft dan PSV, ook als een Perez of Riciardo incidenteel met een mindere auto boven ons eindigd maakt ze niet direct betere coureurs.
De 2e beste, bedoelt ie natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan