Leuke Filmpjes en Foto's

93_ab11286d9edbbee8_1280box.jpg
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=xgbp7yxKR0k[/video]

Het beste mama appelsapje tot nog toe.
 
Zlatan. Ik vind het lang niet altijd een leuke kerel, op het veld. Maar dit vind ik dan toch wel weer heel tof van 'm.
 
Ik heb die foto al vele keren voorbij zien komen en dat was me nog nooit opgevallen. Jij let duidelijk op andere zaken dan ik. :D

Ik heb zelfs ingezoomed om het beter te kunnen bekijken.

Naast het golfgedoe geef ik rondleidingen door musea en als je dat vaker doet let je weleens op andere dingen.
Daarnaast zie ik wel vaker dingen die er niet zijn. Ik vind bijvoorbeeld jouw nieuwe zwart/wit 'fotootje' onder je naam ook heel erg op Andy van der Meyde lijken. :D

Het kan bij Hari natuurlijk ook de creditcard sleutel van de hotelkamer zijn. Van de zijne natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelfs ingezoomed om het beter te kunnen bekijken.

Naast het golfgedoe geef ik rondleidingen door musea en als je dat vaker doet let je weleens op andere dingen.
Daarnaast zie ik wel vaker dingen die er niet zijn. Ik vind bijvoorbeeld jouw nieuwe zwart/wit 'fotootje' onder je naam ook heel erg op Andy van der Meyde lijken. :D

Het kan bij Hari natuurlijk ook de creditcard sleutel van de hotelkamer zijn. Van de zijne natuurlijk.

Ik heb geen hekel aan Andy, dus ik vnd het prima. Of de meneer die daadwerkelijk afgebeeld is, daar ook zo over denkt, weet ik niet. Die zal onze Andy waarschijnlijk niet eens kennen. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan