Leuke Filmpjes en Foto's

1455889_672267436149287_1143364506_n.jpg
 
Ik snap het filmpje ook, maar er zijn ongetwijfeld 100 andere manieren te bedenken om dit duidelijk te maken. ;)

En daarnaast, als ze dit voor mensen maken die spijbelen en in het filmpje wordt duidelijk dat mensen die spijbelen het bord ook niet kunnen lezen, dan zullen ze het filmpje ook nooit snappen :)
 
Laat ik het er maar op houden dat dit een apart filmpje is om spijbelen te voorkomen. :unsure:
http://www.youtube.com/watch?v=STHpMUYeznQ

Belachelijke manier om zo'n boodschap te verpakken. Geen enkele relatie tot het vergrijp. Helaas voor de vuilnisman, of vakkenvuller of zwerver, maar die hadden ze beter kunne afbeelden. (en voordat ik iedereen over me heenkrijg, ik geef altijd grif aan de vuilnisman! Iedere week een zak of 2-3).
 
Belachelijke manier om zo'n boodschap te verpakken. Geen enkele relatie tot het vergrijp. Helaas voor de vuilnisman, of vakkenvuller of zwerver, maar die hadden ze beter kunne afbeelden. (en voordat ik iedereen over me heenkrijg, ik geef altijd grif aan de vuilnisman! Iedere week een zak of 2-3).

en ja, dan toch krijg je me nog over je heen....

Afgeven op iemand z'n/haar beroep, op wat voor manier dan ook, vind ik nooit gepast...

Zonder vuilnisman, een enorme bende overal, zonder vakkenvuller alleen maar lege schappen. Waar doe jij je boodschappen?

Daarnaast is school niet alleen bepalend voor hetgeen je wel of niet bereikt in het leven.
 

Heerlijk, zo gepassioneerd. Kunnen al die kauwgomkauwende spelers bij Oranje nog wat van leren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan