Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Truth be told; ik had deze 0-0 op voorhand echt niet verwacht. Ik dacht dat Leicester PSV een stevig pak op de broek zou geven.
Dat we het volgende week zwaar zullen krijgen lijkt me evident, maar het is niet zo dat we gisteren kansloos waren. Dus ach, wie weet.
Een balletje kan raar rollen. Dergelijke wedstrijden staan altijd op zich. Vanaf nu is elke wedstrijd een finale. En vooral niet vergeten jezelf te belonen. Kijken van wedstrijd tot wedstrijd, zeg maar en de trainer bepaalt de opstelling.
Elke wedstrijd begint met 0-0, dus alles is mogelijk. Als ze gewoon goed aan de wedstrijd beginnen, met de juiste instelling, hebben ze kansen. Na gisteren zullen in ieder geval de neuzen dezelfde kant opstaan.
Daar ligt het niet aan.
 
Tja, zelfs Guti lijkt wat naast Sangaré.
Overigens vind ik Veerman een prima speler, alleen is heel duidelijk dat hij in Europa te slordig is en fysiek gezien te gemakkelijk het onderspit delft. Als hij daar beter in wordt, dan staat er volgend jaar een prima speler.
Eens. Veerman moet echt fysiek veel meer inhoud krijgen. Hij leek gewoon te houterig, soms dacht ik bij hem dat ik naar een slow Motion van hem zat te kijken… Maar zoals ik al eerder zei, hij is natuurlijk geen controleur en dat maakte het voor hem nog moeilijker allemaal.
 
Eens. Veerman moet echt fysiek veel meer inhoud krijgen. Hij leek gewoon te houterig, soms dacht ik bij hem dat ik naar een slow Motion van hem zat te kijken… Maar zoals ik al eerder zei, hij is natuurlijk geen controleur en dat maakte het voor hem nog moeilijker allemaal.
Het is in balbezit in ieder geval al een stuk prettiger om naar te kijken. Verstijfd niet onder hogere druk en blijft vooruit denken.
 



Zomaar 2 die ik nog terug kon vinden
 
Ik zie online aardig wat beelden voorbij komen van de PSV-supporters in Leicester op Engelse Social Media platforms. We hebben een goede indruk achter gelaten haha!
Met als reacties zo van oooh wat leuk voor de supporters van zo een klein clubje dat er ook voor hun een Europees toernooitje is?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan