Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik denk dat PSV wel tevreden mag zijn.

-Niet super gespeeld, maar ook niet slechter dan subtop premier league.
-De nul gehouden.
-Mvogo goed.
-Geen blessures, geen kaarten.

Al met al: okay.
En nog wat centjes en wat Europese punten. En uitdoelpunten tellen niet meer dubbel, dus die 0 is gewoon ok.
 
Ik vond 't eigenlijk best een prettige wedstrijd om naar te kijken. Niet omdat het goed was, maar omdat we op bepaalde vlakken lieten zien dat we het wél kunnen. Vooraf was ik benieuwd hoe PSV het zou doen tegen een PL tegenstander en ik was bang dat we volledig overlopen zouden worden door het hoge tempo wat Engelse ploegen spelen. Viel me reuze mee.

Sangaré weer zoals voor de Afrika cup en om Mauro kun je inmiddels niet meer heen.

Gakpo en Noni kunnen beter nog eventjes in Eindhoven blijven, want het niveau van een Bergwijn of Depay hebben ze nog niet aangetikt.

Zahavi kan misschien beter een mental coach worden ofzo. Hij ziet er heel smooth uit maar aan de bal is het huilen met de pet op. Een hoog tempo kan hij ook niet belopen dus tegen een tegenstander die zich niet ingraaft is hij ook nooit in de 16 te vinden. Hoe fit is Romero?
 
Voorin matig. Verder alle linies goed. Prima resultaat! Knallen in eindhoven

Zahavi minste van allemaal
Fijn dat Mvogo de nul heeft gehouden
Veerman past zich moeiteloos aan
Sangare is gemaakt voor de premier league
Mauro laat het weer zien
Gakpo en Madueke moeten nog een jaartje blijven
 
Nou, eindstand is 0-0. Dat is helemaal niet verkeerd. Ik zat gelukkig helemaal verkeerd, met mijn voorspelling(3-1), maar Leicester was veel minder dan ik verwachtte. Hoewel zij wat meer kansen hadden, lag het niet eens zo ver uit elkaar. Er waren wel een aantal spelers die echt heel slecht waren. Vooral Zahavi en Gotze vond ik matig, en in mindere mate Veerman (is hij wel een verdedigende middenvelder?)
Wat me voor positief opviel is dat we eindelijk weer eens een keeper hadden die gewoon ballen ving. Het kan dus wel!
 
Eindellijk een sollide rustige keeper. Ik zeg niet dat hij een top keeper is maar hij straalt wel wat meer rust en stabiliteit uit dan onze vorige keepers...
Goede match.
Met var hadden we hier zelf een penalty gekregen toen een speler van leicester city gakpo haakte en daardoor viel.

het zij zo voor het zelfde geld is het 1-0 in de 1ste helft.

Thuis kunnen we ze pakken daar ben ik zeker van zeker geen top team.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou, eindstand is 0-0. Dat is helemaal niet verkeerd. Ik zat gelukkig helemaal verkeerd, met mijn voorspelling(3-1), maar Leicester was veel minder dan ik verwachtte. Hoewel zij wat meer kansen hadden, lag het niet eens zo ver uit elkaar. Er waren wel een aantal spelers die echt heel slecht waren. Vooral Zahavi en Gotze vond ik matig, en in mindere mate Veerman (is hij wel een verdedigende middenvelder?)
Wat me voor positief opviel is dat we eindelijk weer eens een keeper hadden die gewoon ballen ving. Het kan dus wel!
T is een middenvelder, en vooralsnog verdedigd verdedigt het halve forum hem, dus ja
 
Laatst bewerkt:
Nou, eindstand is 0-0. Dat is helemaal niet verkeerd. Ik zat gelukkig helemaal verkeerd, met mijn voorspelling(3-1), maar Leicester was veel minder dan ik verwachtte. Hoewel zij wat meer kansen hadden, lag het niet eens zo ver uit elkaar. Er waren wel een aantal spelers die echt heel slecht waren. Vooral Zahavi en Gotze vond ik matig, en in mindere mate Veerman (is hij wel een verdedigende middenvelder?)
Wat me voor positief opviel is dat we eindelijk weer eens een keeper hadden die gewoon ballen ving. Het kan dus wel!
Beetje ouderwets om op die manier te denken. Een verdedigend middenvelder is niet perse een type Sangaré of Gattuso. Xavi en Pirlo waren ook 'verdedigende' middenvelders
 
Ondanks het niveau heb ik toch kunnen genieten van Mauro, Ramalho en Sangare, althans zij waren ruim voldoende. Mauro kreeg telkens met 2-3 aanvallers tegenover zich te maken en daarom maakte hij bij het uitverdedigen een paar fouten met foute passen enz. Maar als Mauro zulke fouten niet zou maken, dan zou die bij een City of Bayern spelen ipv bij PSV.
Verder waren zowel Ramalho als Mvogo een verademing om naar te kijken. Boscagli had weer eens zijn Boscagli momenten maar ook hij was nu wel vrij geconcentreerd.
De rest voldeed of niet of was het hoogstens een 5,5.
Gakpo weet nu ook hopelijk dat hij minimaal nog een jaartje hier moet blijven en wat variaties er in zijn aanval moet slepen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan