Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben heel benieuwd hoe Veerman het op die positie gaat doen tegen een Engelse ploeg. Het tempo ligt daar hoger en het is meer fysiek, twee dingen waarin hij niet best is.

Aan de andere kant, als er ruimte ligt, kan hij Noni en Cody geweldig wegsteken. En met Gotze erbij heeft hij ook iemand met wie hij vaak een klik heeft.
 
Kort en krachtige analyse van het huidige PSV door de manager van Leicester City: " PSV heeft een goed en sterk team, maar ze geven makkelijk doelpunten weg..en daar liggen onze kansen". Waarheid als een koe...!!
Zegt een trainer die in 28 competitiewedstrijden 47 goals tegen krijgt ahum...
 
Maar het is flauw om zo'n statistiek hem direct aan te wrijven. We weten allemaal dat als team PSV verdedigend stomweg uitermate zwak is. Wel draagt hij een grote verantwoordelijkheid hierin (doorlaten van goals en gebrekkige coaching van zijn verdedigers) maar zeker niet als enige.
Nee niet als enige, maar hij houdt amper een bal tegen.
Verdedigers worden er ook niet zekerder van met zo'n keeper achter zich. Het helpt niet.
Eens zien of ze met Mvogo in de goal wat zekerder zijn en hopelijk is Mvogo flink wat zekerder dan zijn laatste wedstrijd. :cautious:
 
Ik zit met Leicester fans te kijken, ik heb natuurlijk een voorkeur voor psv toch had ik had gewoon gehoopt dat ik meer spanning/zin in de wedstrijd had.. Het voelt als een gewoon avondje voetbal met vrienden terwijl dit wel mijn 2 clubs zijn....
 
Had al toen hij een keer gepasseerd werd, op de bank moeten blijven. Nu heb je twee keepers die geen vertrouwen hebben, omdat Mvogo na een fout in zijn eerste wedstrijd na maanden, hup weer op de bank terecht kwam. Dit soort gein kan Schmidt bij Benfica echt niet gaan uithalen. Daar zijn ze veel harder en zakelijker dan bij PSV.
Goede trainer maar een zeer vreemde coach.
Daar hebben ze dan ook een uitstekende keeper 😆
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan