LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat doet die Teze eigenlijk nog bij Mark? Die wordt uit de basis gehouden door een jonge verdedigende middenvelder die keer op keer faalt. Achter hem heb je nog Lato, ook zo een medisch wonder.
Ik denk dat Lato en Afellay aan het trainen zijn voor de marathon, een tienkamp, de crossfit games en PSV maar een beetje erbij doen voor het sociale gebeuren anders kan ik het niet verklaren.
En na de wedstrijd krijgen ze weer een zakje snoep op kosten van Ome Toon en als ze gescoord hebben krijgen ze ook nog een zakje paprika chipjes waar een flippo in zit.
Teze is een 19-jarige rechtsback/centrale verdediger. Hier snap ik je post niet helemaal?
 
Wat doet die Teze eigenlijk nog bij Mark? Die wordt uit de basis gehouden door een jonge verdedigende middenvelder die keer op keer faalt. Achter hem heb je nog Lato, ook zo een medisch wonder.
Ik denk dat Lato en Afellay aan het trainen zijn voor de marathon, een tienkamp, de crossfit games en PSV maar een beetje erbij doen voor het sociale gebeuren anders kan ik het niet verklaren.
En na de wedstrijd krijgen ze weer een zakje snoep op kosten van Ome Toon en als ze gescoord hebben krijgen ze ook nog een zakje paprika chipjes waar een flippo in zit.

Was dat het maar... Dat zou een aardige kostenpost schelen.
 
Nu moet ik zeggen dat een rechtsback op links nog niet eens zo'n heel verkeerd iets is. Een stuk beter dan wat er nu staat, slechter dan dit kan niet
Een beetje rechtsback moet inderdaad toch op linksback kunnen functioneren en anders op rechtsback, dan gaat Dies maar op links frummelen. Kan niet minder dan Sadiback zijn
 
Ruim voor de winterstop een totaal mislukt seizoen ....en dat voor een Topclub als PSV die de afgelopen 10 jasr regelmatig landskampioen geworden is....
We eindigen ergens op plek 6, 7 ben ik bang.
Hoe ontzettend belangrijk Malen en Bergwijn zijn voor PSV, blijkt wedstrijd op wedstrijd.
 
We eindigen ergens op plek 6, 7 ben ik bang.
Hoe ontzettend belangrijk Malen en Bergwijn zijn voor PSV, blijkt wedstrijd op wedstrijd.
We eindigen gewoon op de tweede plek.

Dat klinkt nu onrealistisch, maar AZ gaat nog heel veel laten liggen dit seizoen. Die kunnen nooit een heel seizoen goed draaien.

Als Bergwijn en Malen er weer zijn, zal je zien dat PSV weer wel weet te winnen.

Was gisteren schandalig?
Zeker!
Waren de wedstrijden daarvoor een gênante vertoning?
Helemaal!

Maar met deze selectie word je, ondanks de vele middelmaat gewoon tweede.
Het grote talent dan de drie genieën zal veel, heel veel compenseren.
 
We eindigen gewoon op de tweede plek.

Dat klinkt nu onrealistisch, maar AZ gaat nog heel veel laten liggen dit seizoen. Die kunnen nooit een heel seizoen goed draaien.

Als Bergwijn en Malen er weer zijn, zal je zien dat PSV weer wel weet te winnen.

Was gisteren schandalig?
Zeker!
Waren de wedstrijden daarvoor een gênante vertoning?
Helemaal!

Maar met deze selectie word je, ondanks de vele middelmaat gewoon tweede.
Het grote talent dan de drie genieën zal veel, heel veel compenseren.
Als het middenveld niet loopt c.q. vooruitspeelt, dan wel snel omschakelt van verdediging naar aanval,, kunnen de aanvallers vóór hen maar weinig uitrichten. Heel het huidige middenveld incluis Guti, spelen veels te angstig, vlak, en ondoordacht.
 
Als het middenveld niet loopt c.q. vooruitspeelt, dan wel snel omschakelt van verdediging naar aanval,, kunnen de aanvallers vóór hen maar weinig uitrichten. Heel het huidige middenveld incluis Guti, spelen veels te angstig, vlak, en ondoordacht.
Dat is helemaal waar. Het moet beter.

Maar Met Rosario, Hendrikx, Viergever, Dumfries, Zoet, Sadilek en Schwaab zijn we afgelopen seizoen tweede geworden achter de halve finalist van de Champions League.
Met minder tegen doelpunten.

Ik weiger dus te geloven dat het schandalige vertoon van de afgelopen weken de nieuwe standaard voor het hele seizoen wordt.


De dip van Cocu in zijn eerste seizoen, was in een seizoen dat de selectie echt stukken matiger was. Weet je nog, die 6-2 tegen Vitesse?
Rillingen over mijn hele lichaam...


Met Malen, Bergwijn, Ihataren en Gakpo moet je gewoon tweede kunnen worden.

Het zelfvertrouwen moet komen met betere resultaten.
Dat versterkt elkaar. Dus snel een opwaartse spiraal zoeken.

FORZA PSV!!!
 
Het zelfvertrouwen moet komen met betere resultaten.
Dat versterkt elkaar. Dus snel een opwaartse spiraal zoeken.

FORZA PSV!!!

Zucht nee dus, snel weer hard op je bek gaan en hopen op verandering is de enige oplossing.
Met Bommeltje die de regie al kwijt is zal het altijd los zand blijven. Ook in goede dagen zal dit zooitje van iedereen kunnen winnen en verliezen :/ Een ander trainer die wat meer op safe gaat spelen en niet zijn vriendjes alleen opstelt kan best goed uitpakken. Bommel is een koppige pannenkoek die het 13x op de zelfde manier probeert/faalt en dan de 14de keer zegt zie je wel... het kan best zo :FP:


Een trainer die meer dan 2 plannen kan bedenken, die het spelletje aanvoelt, die durft te wisselen, alles wat onze amateur niet in zich heeft. Als de bullshit van clubicoon niet achter zijn naam kleefde dan was die amateur al weken thuis geweest :FP:
 
Zucht nee dus, snel weer hard op je bek gaan en hopen op verandering is de enige oplossing.
Met Bommeltje die de regie al kwijt is zal het altijd los zand blijven. Ook in goede dagen zal dit zooitje van iedereen kunnen winnen en verliezen :/ Een ander trainer die wat meer op safe gaat spelen en niet zijn vriendjes alleen opstelt kan best goed uitpakken. Bommel is een koppige pannenkoek die het 13x op de zelfde manier probeert/faalt en dan de 14de keer zegt zie je wel... het kan best zo :FP:


Een trainer die meer dan 2 plannen kan bedenken, die het spelletje aanvoelt, die durft te wisselen, alles wat onze amateur niet in zich heeft. Als de bullshit van clubicoon niet achter zijn naam kleefde dan was die amateur al weken thuis geweest :FP:
Laat ik voorop stellen dat ik ook wens dat van Bommel wordt ontslagen.

Waar wie gelooft er dat de heer Gerbrands/ John de Jong dit gaat doen?
Niemand hier. Zoals je zegt: een clubicoon heeft buitengewoon veel krediet.

Dus ontslaan gaat niet gebeuren, zelfs niet na een nederlaag tegen Willen II

Helemaal niet als er straks weer enkele keren wordt gewonnen. En na elke nederlaag ben je dichterbij een nieuwe overwinning.

En het is mijn overtuiging dat we ondanks van Bommel nog steeds beter zijn dan 16 ploegen in onze Nederlandse kneuzen competitie.
 
Calm down. We worden gewoon 2e en als het erg tegenzit 3e.

We gaan dit AZ echt niet meer bijhalen. Derde kan, maar dat is echt het maximale. Kans is aanwezig dat we zelfs de play-offs in moeten als Bergwijn en Malen nog lang geblesseerd zijn.
 
PSV doet aangifte tegen twitteraar


Wat mij betreft terecht, je kan ook te ver gaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan