Lars Unnerstall (DM)

Ik voel hem al aankomen, Zoet blijft gewoon staan, want die begint net uit zijn diepe dal te kruipen, en 3 goals tegen, ook al staat er een bij elkaar geraapt elftal voor hem, is natuurlijk geen goed debuut voor Unnerstall/kan als reden gebruikt worden om hem geen kans te geven. :confused:
Dit is hopelijk een beetje kort door de bocht. Als het team slecht heeft gespeeld, is de keeper niet altijd schuldig. Ligt eraan hoe de tegengoals zijn gevallen. Een wedstrijd met veel werk aan de winkel voor Lars is ook juist goed voor z'n vlieguren en come-back. Beter dan een wedstrijd waarin hij niets heeft hoeven doen. Ben zeker benieuwd naar de samenvatting. Hopelijk zijn de tegengoals niet geheel aan hem te wijten en heeft hij ook een paar lekkere reddingen verricht.
 
Van beoogde eerste doelman/ uitdager van Zoet naar derde keeper achter Ruiter... kan verkeren.
Misschien omdat Ruiter de gehele voorbereiding mee heeft gedraait? Of zou Ruiter op dit moment echt beter zijn. Ik heb zo mijn twijfels alhoewel ik hem tot op heden niet slecht vond(hoe kan het ook in deze wedstrijd)
 
Misschien omdat Ruiter de gehele voorbereiding mee heeft gedraait? Of zou Ruiter op dit moment echt beter zijn. Ik heb zo mijn twijfels alhoewel ik hem tot op heden niet slecht vond(hoe kan het ook in deze wedstrijd)

Blijkbaar werd er op fox gezegd dat ze unnerstal na een lange blessure niet meteen voor de leeuwen wilde gooien.
 
Jaaaaaaaa...MvB heeft het licht gezien... :metal:
Unnerstall !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
Eindelijk bezwijkt Van Bommel voor de immense druk vanuit de media om Zoet te passeren....iets wat wij als supporters al weken luidkeels roepen....
 
Eindelijk bezwijkt Van Bommel voor de immense druk vanuit de media om Zoet te passeren....iets wat wij als supporters al weken luidkeels roepen....
Als hij naar ons had moeten luisteren dan had hij Sadilek, Baumgartl, Bruma, Rosario, Guti, Schwaab, Gakpo enz ook moeten passeren. Tja dan blijft er weinig over he... Moraal van het verhaal: MvB heeft te maken met een zeer matig elftal met daarbij 3 Cowboys.... Ik ben de domme kritiek op MvB een beetje zat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan