Lars Unnerstall (DM)

Off topic: Na PSV-Feyenoord een paar weken geleden heb ik dit forum een week lang niet bezocht. Ik had gewoon geen zin in al de negativiteit die er ongetwijfeld was.
Dat is toch ook logisch als je negen wedstrijden voor het einde bovenaan staat, 20 van de 25 wedstrijden hebt gewonnen en maar 1x hebt verloren? ;)
 
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken, dat van Bommel niet onder de indruk zou zijn, van een ontzettend indrukwekkende Unnerstall.
 
Off topic: Na PSV-Feyenoord een paar weken geleden heb ik dit forum een week lang niet bezocht. Ik had gewoon geen zin in al de negativiteit die er ongetwijfeld was.
Verder is dit het enige PSV forum waar ik ben blijven plakken, en dat is door het gemiddelde niveau en door de community.
Dat dan weer wel ?

On topic: Zoet was inderdaad prima bij RKC, maar de reviews van Unnerstal lijken echt veel beter.
Lijkt me een goede vervanger, en ik ga er ook van uit dat Zoet ook wel zin heeft in een avontuurtje.
Als echte Wolluckzse....zoet heeft het bij RKC erg goed gedaan. Ik zie niet zoveel verschil met Unnerstal. Zoet zie ik na dit seizoen vertrekken, hebben we toch een prima vervanger
 
Als echte Wolluckzse....zoet heeft het bij RKC erg goed gedaan. Ik zie niet zoveel verschil met Unnerstal. Zoet zie ik na dit seizoen vertrekken, hebben we toch een prima vervanger
Grootste verschil is volgens mij zijn lengte , 189 om 198. Dat is toch net ff meer, straalt wat meer uit. Vind het uitkomen van Zoet nog altijd spannend, zit soms gruwelijk mis (afgelopen weken niet). Daarbij heeft Lars al vaker een pingel gepakt dacht ik.
 
Grootste verschil is volgens mij zijn lengte , 189 om 198. Dat is toch net ff meer, straalt wat meer uit. Vind het uitkomen van Zoet nog altijd spannend, zit soms gruwelijk mis (afgelopen weken niet). Daarbij heeft Lars al vaker een pingel gepakt dacht ik.

Dat laatste zegt me niet zoveel...hij oogt in ieder geval altijd zeker, komt er met kef uit. Hij laat in ieder geval mooie reddingen zien.
 
Als Zoet een mooie kans krijgt durf ik het inderdaad wel aan met die Duitse reus.
Maar dan moet Zoet ook echt vertrekken in de zomer...het is al 2 jaar op rij dat er geruchten zijn van allerlei buitenlandse clubs met veel belangstelling , maar erg concreet is het nooit geworden. En Unnerstall zal liever verhuurd willen blijven, dan plaats te nemen op de bank bij PSV ...
 
Even goed mag er een nieuwe keeper gehaald worden als Zoet vertrekt. Anders heeft Unnerstall te weinig concurrentie met alleen Room. Laatst genoemde vind ik sinds zijn komst erg twijfelend overkomen als hij er in staat.
 
Even goed mag er een nieuwe keeper gehaald worden als Zoet vertrekt. Anders heeft Unnerstall te weinig concurrentie met alleen Room. Laatst genoemde vind ik sinds zijn komst erg twijfelend overkomen als hij er in staat.

We hebben Jurjus ook nog... :cautious:
 
Even goed mag er een nieuwe keeper gehaald worden als Zoet vertrekt. Anders heeft Unnerstall te weinig concurrentie met alleen Room. Laatst genoemde vind ik sinds zijn komst erg twijfelend overkomen als hij er in staat.

Heeft Room ook niet een aflopend contract?
 
Heeft Room ook niet een aflopend contract?
Jazeker. Daarom kunnen we Unnerstal volgens mij beter zien als opvolger van Room. Mocht Zoet vertrekken, zal er vast nog een keeper komen. Jurjus zie ik niet (serieus) terugkeren bij PSV.
 
Jazeker. Daarom kunnen we Unnerstal volgens mij beter zien als opvolger van Room. Mocht Zoet vertrekken, zal er vast nog een keeper komen. Jurjus zie ik niet (serieus) terugkeren bij PSV.

Of Unnerstall als 1e en Gomes terug halen als 2e/3e keep, is transfer vrij dus past bij het psv defensieve helft van het veld beleid ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan