Lars Unnerstall (DM)

Wel iets beter dan Zoet, in bepaalde aspecten beter, in andere minder. Maar overall, eigenlijk gewoon niet goed genoeg voor PSV. We zulen her er helaas de komende jaren wel mee moeten doen, ben ik bang. Er is geen geld en de keeper heeft ook niet de hoogste prioriteit.
Misschien Roulaux een kans geven.
 
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Unnerstal pakt wel punten. Het liefst heb je een keeper die ook kan meevoetballen, maar Unnerstal geniet wat mij betreft niet de hoogste prioriteit als we het over posities hebben waar we een kwaliteitsinjectie nodig hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zet Unnerstall maar terug hoor.
En nee, de uitschakeling is niet compleet veroorzaakt door Mvogo. Maar we zitten nu gewoon voor een andere club op te leiden terwijl het verschil van niveau tussen beide keepers minimaal is.
Eens.

Wellicht is Mvogo al twee maanden uit vorm (eerste seizoenshelft pakte hij echt wel punten), maar dit is wel mooi geweest.
 
Zet Unnerstall maar terug hoor.
En nee, de uitschakeling is niet compleet veroorzaakt door Mvogo. Maar we zitten nu gewoon voor een andere club op te leiden terwijl het verschil van niveau tussen beide keepers minimaal is.
ik kan mij wel vinden in dit argument.
 
Mvogo keept niet echt meer lekker al gaat Unnerstall met zijn leeftijd van 30 ook geen dikke knaken meer opleveren in de toekomst. De laatste echt goede keeper bij PSV was trouwens Gomes denk ik en dat is al meer dan 200 jaar geleden?
 
Laatst bewerkt:
Mvogo keept niet echt meer lekker al gaat Unnerstall met zijn leeftijd van 30 ook geen dikke knaken meer opleveren in de toekomst. De laatste echt goede keeper bij PSV was trouwens Gomes denk ik en dat is al meer dan 200 jaar geleden?
Mvogo komt er wel. Het zit hem even tegen. Unnerstal mag ook van mij.
Alles beter dan Zoet. Dan hadden we nu achtste gestaan.
 
Het probleem is vooral dat Mvogo zelden een bal er echt uit houdt. Geen puntenpakker. Lars daarom zsm op doel om te proberen nog een deel van de inventaris te redden.

Lars is een goede lijnkeeper hoor, maar ik durf er echt vergif op in te nemen dat we na een paar weken weer zitten te zeiken dat dankzij hem gevaarlijke situaties bij het doel ontstaan omdat hij de bal continu inlevert.
 
Mvogo keept niet echt meer lekker al gaat Unnerstall met zijn leeftijd van 30 ook geen dikke knaken meer opleveren in de toekomst. De laatste echt goede keeper bij PSV was trouwens Gomes denk ik en dat is al meer dan 200 jaar geleden?
Dikke knaken niet, maar iets is beter dan niets (Mvogo); zeker nu we de eerste plaats mislopen en ik kwalificatie via de CL voorronde niet zie gebeuren. Een keeper kan best tot zijn 38'ste actief blijven.
 
Lars is een goede lijnkeeper hoor, maar ik durf er echt vergif op in te nemen dat we na een paar weken weer zitten te zeiken dat dankzij hem gevaarlijke situaties bij het doel ontstaan omdat hij de bal continu inlevert.
Beide zijn gewoon ok, maar geen toppers. Willen we weer een topper hebben moeten we de portemonnee trekken.

Drommel keept laatste tijd goed en heeft een aflopend contract na dit jaar toch heb ik altijd beetje twijfels bij hem.

Bijlow zou ook een optie zijn alleen fors duurder, mocht feyenoord echt in geldnood komen zou hij een optie kunnen zijn beetje Wijnaldum scenario.

Wat er qua keepers in het buitenland rondloopt geen idee, denk dat deze 2 de beste Nederlandse opties zijn en dat ook een van deze 2 de vaste keeper van het Nederlands elftal gaat worden de komende x aantal jaar. Zou opzich een prima investering zijn.
 
Beide zijn gewoon ok, maar geen toppers. Willen we weer een topper hebben moeten we de portemonnee trekken.

Drommel keept laatste tijd goed en heeft een aflopend contract na dit jaar toch heb ik altijd beetje twijfels bij hem.

Bijlow zou ook een optie zijn alleen fors duurder, mocht feyenoord echt in geldnood komen zou hij een optie kunnen zijn beetje Wijnaldum scenario.

Wat er qua keepers in het buitenland rondloopt geen idee, denk dat deze 2 de beste Nederlandse opties zijn en dat ook een van deze 2 de vaste keeper van het Nederlands elftal gaat worden de komende x aantal jaar. Zou opzich een prima investering zijn.
Prima investering, nadat we in een goede CV en 2 adequate reserve backs geinvesteerd hebben.
 
Het probleem is vooral dat Mvogo zelden een bal er echt uit houdt. Geen puntenpakker. Lars daarom zsm op doel om te proberen nog een deel van de inventaris te redden.
Niet dat het dan meteen absolute waarheid is, maar Mvogo staat op dit moment eerste in het Speler van het Jaar-klassement op dit forum. Dat is niet omdat hij zelden tot nooit een bal stopt.

Ik snap wel dat het zo voelt, in 2021 is het veel te pover. Daarom ben ik er niet op tegen als Unnerstall het weer mag proberen. Maar Mvogo heeft echt punten gepakt dit seizoen.
 
Komend seizoen zou ik liever een nieuwe jongere keeper zien die met Mvogo (waar we toch nog een seizoen 'aan vast' zitten) uit mag vechten wie #1 wordt.
Drommel lijkt een prima kandidaat daarvoor.
Unnerstall heeft vorig jaar zn kans gehad. Aantal zeer goede reddingen afgewisseld met een aantal zwakke momenten. En uittrappen en gooien kan ie gewoon niet. Al met al te weinig. Lekker ergens gaan keepen waar ie wel van t gewenste niveau is. Maar dat zal ie zelf ook wel vinden lijkt me.
 
Niet dat het dan meteen absolute waarheid is, maar Mvogo staat op dit moment eerste in het Speler van het Jaar-klassement op dit forum. Dat is niet omdat hij zelden tot nooit een bal stopt.

Ik snap wel dat het zo voelt, in 2021 is het veel te pover. Daarom ben ik er niet op tegen als Unnerstall het weer mag proberen. Maar Mvogo heeft echt punten gepakt dit seizoen.
Tja omdat hij hier eerste staat zegt dat natuurlijk niet veel over hem, mij zegt het meer over het forumpubliek (of over de andere spelers). Statistieken zijn gewoon zeer pover. En dan vergeet ik nog zijn gestuntel aan het begin van het seizoen...

Droevig keepersbeleid, een matige keeper voor 2 jaar huren voor de eerste keeperpositie dat is zelden of nooit vertoond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan