Lars Unnerstall (DM)

En dan breng je het nog positief :ROFL:
Mijn hemel, die jongen is gewoon bang voor de bal zodra hij de voeten moet gebruiken.

Nou zijn er denk ik weinig keepers die blij zouden worden van de lamme rondgetik achterin van de laatste wedstrijden...
 
Tegengoal toch wel te wijten aan onze doelman. Als die bal gewoon in je 5 meter gebied komt beuk je iedereen gewoon aan de kant en stomp je die bal naar de zijlijn.
Geen haar beter dan Zoet.
 
Tegengoal toch wel te wijten aan onze doelman. Als die bal gewoon in je 5 meter gebied komt beuk je iedereen gewoon aan de kant en stomp je die bal naar de zijlijn.
Geen haar beter dan Zoet.
Wel iets beter dan Zoet, in bepaalde aspecten beter, in andere minder. Maar overall, eigenlijk gewoon niet goed genoeg voor PSV. We zulen her er helaas de komende jaren wel mee moeten doen, ben ik bang. Er is geen geld en de keeper heeft ook niet de hoogste prioriteit.
 
Je vergeet vervolgens dat hij de 1-2 voorkwam?
En de 1-3 en de 1-4 (al was dat wat eerder in de wedstrijd).

Ik zie deze keeper reddingen maken die we al jaren niet meer gezien hebben in ons shirt. Aan de bal erg slecht, maar op de lijn echt een tijger. Geen niveau Onana, maar wel met afstand beter dan de rest van de keepers in de Eredivisie.
 
En de 1-3 en de 1-4 (al was dat wat eerder in de wedstrijd).

Ik zie deze keeper reddingen maken die we al jaren niet meer gezien hebben in ons shirt. Aan de bal erg slecht, maar op de lijn echt een tijger. Geen niveau Onana, maar wel met afstand beter dan de rest van de keepers in de Eredivisie.

Vond hem er bij de tegentreffer echter wel als niveautje Zoet uitzien. Slap boogballetje waar hij volkomen door verrast werd. Onanas wordt overschat.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vond hem er bij de tegentreffer echter wel als niveautje Zoet uitzien. Slap boogballetje waar hij volkomen door verrast werd. Onanas wordt overschat.

Erg zwak ja, hoewel ik ook wel moet lachen om Gakpo(?) die daar op de lijn staat maar de bal ook volledig mist met zijn hoofd. Ach ja, dat kan gebeuren. Unnerstall is een echte stopper. Veel meer andere kwaliteiten heeft hij als keeper niet. Hij is niet erg snel en je ziet wel vaker dat hij toch vooral vertrouwt op positionering of uitkomen om ervoor te zorgen dat het schot, als het er komt, bij hem in de buurt is. Is dit het geval, dan kan hij zijn uitstekende reflexen met hand en voet aanspreken om een redding te maken. Je ziet echter ook dat als de bal een beetje buiten zijn bereik wordt geschoten hij vaak al aan de grond genageld staat. Hij is niet snel of wendbaar. Verder moet hij gewoon niet meer van achteruit spelen tenzij de tegenstander totaal geen pressie zet. Bij pressie gewoon de bal naar voren rossen.

Met zijn reflexen alleen komt hij al een eind en heeft hij al regelmatig punten gepakt. In een ideale wereld is Unnerstall echter je 2e keeper.
 
En de 1-3 en de 1-4 (al was dat wat eerder in de wedstrijd).

Ik zie deze keeper reddingen maken die we al jaren niet meer gezien hebben in ons shirt. Aan de bal erg slecht, maar op de lijn echt een tijger. Geen niveau Onana, maar wel met afstand beter dan de rest van de keepers in de Eredivisie.
Nou, ik vind Bizot toch echt een klasse beter dan Unnerstal
 
Een keeper wordt beoordeeld op zijn fouten. Kan 10 wereldreddingen in een wedstrijd hebben, maar 1 fout is cruciaal en dit kost ons direct 2 punten. Het is echt 1 pot nat tussen Zoet en Unnerstall.
 
Ik heb het idee dat de mensen die nu Unnerstall prijzen, het vooral doen omdat ze denken dat ze anders toegeven dat Zoet beter was. Unnerstall is een mwaoh-mwaoh keeper (snapt u?!) en kennelijk was Zoet dat ook - ik heb de laatste de afgelopen jaren weinig zien keepen. Maar het kan bij allebei niet goed genoeg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het idee dat de mensen die nu Unnerstall prijzen, het vooral doen omdat ze denken dat ze anders toegeven dat Zoet beter was. Unnerstall is een mwaoh-mwaoh keeper (snapt u?!), en kennelijk was Zoet dat ook - ik heb de laatste de afgelopen jaren weinig zien keepen. Maar het kan bij allebei niet goed genoeg zijn.
Unnerstall is in een aantal facetten beter dan Zoet, is het top, nee. Zie ik reddingen die ik bij Zoet zag, ja. Maar het is geen Gomes of van Breukelen.

Btw, ik heb Zoet ook weinig zien keepen dit seizoen, wel veel op de goal zien staan :confused:. Op een gegeven ogenblik liet ie ieder afstandsschot door. Merk dat ik met Unnerstal op de goal iets rustiger op de bank zit.
 
Op een gegeven ogenblik liet ie ieder afstandsschot door.

Ik heb het (dit seizoen) nooit als dusdanig beleefd. Ik zag een keeper die veel onder druk stond en tegentreffers moest slikken, mede door een falende verdediging maar ook zeker door eigen fouten. Zal Unnerstall ook nog wel eens last hebben. Ik zat niet bij ieder schot met samengeknepen billetjes op de bank en ik heb het idee dat het eigenlijk ook wel meeviel. En ja, als het doelpunt dan valt is het soms ook een gevalletje 'confirmation bias'. "Zie je wel, hij houdt niks tegen". Heb echter al eerder geschreven dat ik niet weet hoe erg het de vorige jaren was, dus kan geen eerlijk oordeel vellen over z'n kwaliteiten. Ik vind het ook prima dat hij nu bij FC Utrecht zich mag herpakken, als het hem lukt. Kennelijk was het de technische staf ook opgevallen dat hij uit doel moest. Ik weet alleen niet of Unnerstall de oplossing is. Tot nu toe zie ik het nog niet.
 
Ik heb het (dit seizoen) nooit als dusdanig beleefd. Ik zag een keeper die veel onder druk stond en tegentreffers moest slikken, mede door een falende verdediging maar ook zeker door eigen fouten. Zal Unnerstall ook nog wel eens last hebben. Ik zat niet bij ieder schot met samengeknepen billetjes op de bank en ik heb het idee dat het eigenlijk ook wel meeviel. En ja, als het doelpunt dan valt is het soms ook een gevalletje 'confirmation bias'. "Zie je wel, hij houdt niks tegen". Heb echter al eerder geschreven dat ik niet weet hoe erg het de vorige jaren was, dus kan geen eerlijk oordeel vellen over z'n kwaliteiten. Ik vind het ook prima dat hij nu bij FC Utrecht zich mag herpakken, als het hem lukt. Kennelijk was het de technische staf ook opgevallen dat hij uit doel moest. Ik weet alleen niet of Unnerstall de oplossing is. Tot nu toe zie ik het nog niet.

Helemaal mee eens. En vergeet de rol van Ruud Hesp niet. Mogelijk moet gewoon Hesp weg want hij maakt de keepers niet beter.
 
Ik heb het (dit seizoen) nooit als dusdanig beleefd. Ik zag een keeper die veel onder druk stond en tegentreffers moest slikken, mede door een falende verdediging maar ook zeker door eigen fouten. Zal Unnerstall ook nog wel eens last hebben. Ik zat niet bij ieder schot met samengeknepen billetjes op de bank en ik heb het idee dat het eigenlijk ook wel meeviel. En ja, als het doelpunt dan valt is het soms ook een gevalletje 'confirmation bias'. "Zie je wel, hij houdt niks tegen". Heb echter al eerder geschreven dat ik niet weet hoe erg het de vorige jaren was, dus kan geen eerlijk oordeel vellen over z'n kwaliteiten. Ik vind het ook prima dat hij nu bij FC Utrecht zich mag herpakken, als het hem lukt. Kennelijk was het de technische staf ook opgevallen dat hij uit doel moest. Ik weet alleen niet of Unnerstall de oplossing is. Tot nu toe zie ik het nog niet.
Op een gegeven moment had ie 7 goals tegen uit de laatste 7 afstandsschoten, dat is gewoon niet echt lekker. En t zal ook een wisselwerking zijn tussen de verdediging en Zoet. Laten we hopen dat we komend seizoen een mooie verrassing op de goal krijgen.
 
Op een gegeven moment had ie 7 goals tegen uit de laatste 7 afstandsschoten, dat is gewoon niet echt lekker. En t zal ook een wisselwerking zijn tussen de verdediging en Zoet. Laten we hopen dat we komend seizoen een mooie verrassing op de goal krijgen.

Nee, da's inderdaad niet lekker. Dat is een keiharde en onverbiddelijke statistiek. Ik hoop dat we een goede keeper krijgen, of het nou Unnerstall is die zich ontwikkelt, Zoet die zich opnieuw uitvindt of een nieuw gezicht.
 
Unnerstall is in een aantal facetten beter dan Zoet, is het top, nee. Zie ik reddingen die ik bij Zoet zag, ja. Maar het is geen Gomes of van Breukelen.
Laat staan een Van Beveren, een van de drie beste keepers die ooit op deze wereld heeft rondgelopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan