Lars Unnerstall (DM)

Spelhervattingen gaan wel 10x sneller. Verder gisteren een hele aardige redding met zijn voet bij een 2-1 stand. De 0-1 tja, schot gaat door Baumgartl heen. Niet zeker of die makkelijk houdbaar is.

Geef Unnerstall maar 10 wedstrijden de tijd, Zoet uit de basis houden kan niet moeilijk zijn.

Gaat het wel weer met Baumi?? :eek:
 
Al vind je Zoet niet slechter dan Unnerstall, dan begrijp ik nog niet waarom je ze weer wilt wisselen. Zoet's houdbaarheid bij PSV is al tijden voorbij. En als ik de berichten mag geloven, gaat hij in de winterstop zoeken naar een andere club, omdat hij niet op de bank wil blijven. Dat hij snel een nieuwe club vind, dat is beter voor hem, voor ons en voor zijn imago.
 
Zo slecht als Zoet hier wordt afgeschilderd heb ik hem nooit gevonden. Ik vind Unnerstall ook niet beter. Volgens mij had het geen verschil gemaakt de laatste wedstrijden. Maar goed. It is what it is.
Met Zoet hadden we gister minimaal 1 goal meer tegen gekregen.
 
Leuk hè? Op en top professionaliteit, duidelijkheid en beleid bij PSV.
Gerbrands maakt er nu echt een puinhoop van....door steeds maar de focus te leggen op het schrijven van zijn succesboeken, heeft hij nu al een paar jaar de regie uit handen gegeven....ik begin me steeds meer zorgen te maken over de toekomst van PSV en zie reeds het doembeeld van Feyenoord opduiken in Eindhoven: eens in de 15-20 jaar landskampioen worden.
 
Gerbrands maakt er nu echt een puinhoop van....door steeds maar de focus te leggen op het schrijven van zijn succesboeken, heeft hij nu al een paar jaar de regie uit handen gegeven....ik begin me steeds meer zorgen te maken over de toekomst van PSV en zie reeds het doembeeld van Feyenoord opduiken in Eindhoven: eens in de 15-20 jaar landskampioen worden.
Dat zei ik eind vorig seizoen al: de tijd dat wij gaan roepen “PSVer ben je niet voor je lol”, komt steeds dichterbij. Gerbrands heeft PSV verwaarloosd samen met de RvC.
 
Tja, het is een wat nietszeggend artikel wat hier geplaatst wordt. Het zou me niet verbazen als hij gewoon iets gezegd heeft dat hij hard zal moeten blijven werken omdat niemand verzekerd is van een basisplaats.
 
Tja, het is een wat nietszeggend artikel wat hier geplaatst wordt. Het zou me niet verbazen als hij gewoon iets gezegd heeft dat hij hard zal moeten blijven werken omdat niemand verzekerd is van een basisplaats.
Het PSV huis bibbert aan alle kanten. Dit kun je nog zo gaan uitleggen of verklaren maar er gaat te veel mis in het management van PSV om dit maar als iets anders te gaan beschouwen. Dit past precies in het plaatje van de afgelopen jaren. Nu komt iig alles naar buiten. Maar het beleid is al sinds langer belabberd. Gerbrands dacht dat met het aanstellen van bijna alleen maar PSV jongens, de problemen van zelf zouden verdwijnen. Dat is een misvatting gebleken. Je hebt deskundigheid veel meer nodig dan de gezelligheid. En toen hij JdJ aanstelde wist ik iig (opnieuw) genoeg.
 
Meestal ben ik niet zo van het op de man spelen en enkel iemands draadje zoeken om te klagen maar ik maak een uitzondering..

Wat een volslagen idiote en bijna fatale manier van tijdrekken gister waardoor hij met de vrije trap binnen de 16 bijna de winst verspeelde.
Echt olie dom dat een - met 28j toch ervaren keeper - natuurlijk nooit mag overkomen. Daarvoor ook al een paar domme mis-inschattingen (Jank die bal naar voren richting Bruma als Pasveer op jou helft staat).

Over het algemeen vind ik m wel primavoldoen hoor als keeper, maar qua spelhervattiningen is het net als Zoet erg traag en pover. Je zou bijna denken dat ze dit op de training als opdracht krijgen (temporiseren en vertragen bij een voorsprong, zelfs als je alle kans hebt om zelf uit te breken..?).

Daar, moest het ff kwijt.
 
Meestal ben ik niet zo van het op de man spelen en enkel iemands draadje zoeken om te klagen maar ik maak een uitzondering..

Wat een volslagen idiote en bijna fatale manier van tijdrekken gister waardoor hij met de vrije trap binnen de 16 bijna de winst verspeelde.
Echt olie dom dat een - met 28j toch ervaren keeper - natuurlijk nooit mag overkomen. Daarvoor ook al een paar domme mis-inschattingen (Jank die bal naar voren richting Bruma als Pasveer op jou helft staat).

Over het algemeen vind ik m wel primavoldoen hoor als keeper, maar qua spelhervattiningen is het net als Zoet erg traag en pover. Je zou bijna denken dat ze dit op de training als opdracht krijgen (temporiseren en vertragen bij een voorsprong, zelfs als je alle kans hebt om zelf uit te breken..?).

Daar, moest het ff kwijt.

Eens, maar dat is gelukkig te verhelpen als Faber hem tenminste aan durft te pakken en zeker op dit moment terug komt en hem gewoon vertelt die bal weg te rossen. Ik bekijk het maar positief: afgelopen drie wedstrijden heeft hij 1 doelpunt tegen gehad en het is niet alsof de tegenstanders geen (grote) kansen hebben gecreëerd. Hij is in ieder geval redelijk in de 1 op 1 situaties en met een prima reflex. Dat alleen al bezorgt je zoveel punten, zo blijkt.
 
Meestal ben ik niet zo van het op de man spelen en enkel iemands draadje zoeken om te klagen maar ik maak een uitzondering..

Wat een volslagen idiote en bijna fatale manier van tijdrekken gister waardoor hij met de vrije trap binnen de 16 bijna de winst verspeelde.
Echt olie dom dat een - met 28j toch ervaren keeper - natuurlijk nooit mag overkomen. Daarvoor ook al een paar domme mis-inschattingen (Jank die bal naar voren richting Bruma als Pasveer op jou helft staat).

Over het algemeen vind ik m wel primavoldoen hoor als keeper, maar qua spelhervattiningen is het net als Zoet erg traag en pover. Je zou bijna denken dat ze dit op de training als opdracht krijgen (temporiseren en vertragen bij een voorsprong, zelfs als je alle kans hebt om zelf uit te breken..?).

Daar, moest het ff kwijt.
Denk niet dat ie zelf die vrije trap verwacht had, net zoals de rest van Nederland.
 
Meestal ben ik niet zo van het op de man spelen en enkel iemands draadje zoeken om te klagen maar ik maak een uitzondering..

Wat een volslagen idiote en bijna fatale manier van tijdrekken gister waardoor hij met de vrije trap binnen de 16 bijna de winst verspeelde.
Echt olie dom dat een - met 28j toch ervaren keeper - natuurlijk nooit mag overkomen. Daarvoor ook al een paar domme mis-inschattingen (Jank die bal naar voren richting Bruma als Pasveer op jou helft staat).

Over het algemeen vind ik m wel primavoldoen hoor als keeper, maar qua spelhervattiningen is het net als Zoet erg traag en pover. Je zou bijna denken dat ze dit op de training als opdracht krijgen (temporiseren en vertragen bij een voorsprong, zelfs als je alle kans hebt om zelf uit te breken..?).

Daar, moest het ff kwijt.
Die vrije trap was volkomen belachelijk. Dat gebeurt een keer of 100 per weekend en er is nog nooit tegen opgetreden. Om dat nou Unnerstal aan te wrijven.

Je moet maar eens wat oude wedstrijden van Zoet bekijken, als je denkt dat Unnerstal traag is met spelhervattingen. Hij is best snel, het is alleen niet altijd even goed. Met name z'n uittrap is echt belabberd.

Ik vind Unnerstal inderdaad wel aardig, beter dan Zoet, maar geen topper. I
 
Die vrije trap was volkomen belachelijk. Dat gebeurt een keer of 100 per weekend en er is nog nooit tegen opgetreden. Om dat nou Unnerstal aan te wrijven.

Je moet maar eens wat oude wedstrijden van Zoet bekijken, als je denkt dat Unnerstal traag is met spelhervattingen. Hij is best snel, het is alleen niet altijd even goed. Met name z'n uittrap is echt belabberd.

Ik vind Unnerstal inderdaad wel aardig, beter dan Zoet, maar geen topper. I

Wellicht heb je gelijk. Ik zat me al dood te ergeren dat hij ondanks dat Pasveer uit zijn goal was maar niet de lange bal gaf.. En dat duurde maar. En toen een vrije trap tegen op de plek. Ik rekende er al bijna op dat de winst alsnog weer verdampt was. Dus een paar scheldwoorden in combinatie met de naam Lars waren in de tuin te horen, zelfs boven het geluid van de storm uit.. ;)

En helemaal eens over dat ook Zoet traag was als een pot honing uit de vriezer. Daarom ook mijn angst dat het misschien wel eens de spelopvatting van de keeperstrainer kan zijn (vond onder Cocu, Mark en nu Faber plaats)? Maar goed, de frustratie is eruit. De punten binnen. Hij voorkomt zeker tegendoelpunten de laatste weken met ballen die Zoet wel had laten gaan is mijn indruk. Dus de meest geschikte optie die we onder de lat hebben.
 
Wellicht heb je gelijk. Ik zat me al dood te ergeren dat hij ondanks dat Pasveer uit zijn goal was maar niet de lange bal gaf.. En dat duurde maar. En toen een vrije trap tegen op de plek. Ik rekende er al bijna op dat de winst alsnog weer verdampt was. Dus een paar scheldwoorden in combinatie met de naam Lars waren in de tuin te horen, zelfs boven het geluid van de storm uit.. ;)

En helemaal eens over dat ook Zoet traag was als een pot honing uit de vriezer. Daarom ook mijn angst dat het misschien wel eens de spelopvatting van de keeperstrainer kan zijn (vond onder Cocu, Mark en nu Faber plaats)? Maar goed, de frustratie is eruit. De punten binnen. Hij voorkomt zeker tegendoelpunten de laatste weken met ballen die Zoet wel had laten gaan is mijn indruk. Dus de meest geschikte optie die we onder de lat hebben.

Het is een goede lijnkeeper, maar het voetballende gedeelte is belabberd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan