Lars Unnerstall (DM)

Hij ziet er wel wat houterig uit maar daar kan hij ook niets aan doen.Ben benieuwd wat onze mede-forummers van hem vinden.Hij houdt er toch veel ballen uit.
 
Ik heb te weinig van hem gezien om er überhaupt 'iets' van te vinden.
Oost West, mij best.
 
Ken hem niet goed genoeg. Wat de ervaring wel laat zien is dat goed presteren bij dit soort clubs totaal niets zegt over je toekomstige prestaties bij een topclub waar de druk heel groot is, verwachtingen altijd hoog,het publiek vrij kritisch en soms genadeloos en je bijv als keeper maar 3 of 4 momenten per wedstrijd hebt waarin je jezelf kunt onderscheiden, dus enorm hoge concentratie wordt vereist.
 
Heeft het aardig gedaan bij VVV. Zie hem alleen niet als eerste keeper, doe mij dan maar gewoon Room. Daarachter hebben we Koopmans nog. Ik weet het niet, het lijkt mij niet nodig.
 
Heeft het aardig gedaan bij VVV. Zie hem alleen niet als eerste keeper, doe mij dan maar gewoon Room. Daarachter hebben we Koopmans nog. Ik weet het niet, het lijkt mij niet nodig.

Van Room ben ik ook nog niet echt overtuigd als eventuele eerste keeper...
 
Heeft het aardig gedaan bij VVV. Zie hem alleen niet als eerste keeper, doe mij dan maar gewoon Room. Daarachter hebben we Koopmans nog. Ik weet het niet, het lijkt mij niet nodig.
Ik zit er ook niet op te wachten. Genoeg mooie reddingen, maar ook genoeg missers. Geen eerste keeper, maar daar psv er ook geen een van na een eventueel vertrek van Zoet.
 
Ik zit er ook niet op te wachten. Genoeg mooie reddingen, maar ook genoeg missers. Geen eerste keeper, maar daar psv er ook geen een van na een eventueel vertrek van Zoet.
Ik zie toch wel veel potentie in de doelman. Als het maar geen Koch 2.0 wordt.
 
PSV haalt Unnerstall per direct op

https://www.ed.nl/psv/psv-haalt-unnerstall-per-direct-op~ab04a3c5/

PSV plukt keeper Lars Unnerstall weg bij VVV. De 27-jarige Duitse sluitpost wordt donderdag medisch gekeurd en staat bij een gunstige uitslag per 1 juli onder contract bij PSV. Hij tekent vermoedelijk voor drie jaar en wordt daarna voor een seizoen verhuurd aan VVV.

:unsure: Hij zal waarschijnlijk alleen verhuurd worden als Zoet nog een jaar bij PSV blijft.
 
Dat denk ik ook.. maar dit was op 30 april al bekend.. snap alleen niet dat het nu pas bevestigd is..
 
PSV haalt Unnerstall per direct op

https://www.ed.nl/psv/psv-haalt-unnerstall-per-direct-op~ab04a3c5/

PSV plukt keeper Lars Unnerstall weg bij VVV. De 27-jarige Duitse sluitpost wordt donderdag medisch gekeurd en staat bij een gunstige uitslag per 1 juli onder contract bij PSV. Hij tekent vermoedelijk voor drie jaar en wordt daarna voor een seizoen verhuurd aan VVV.

:unsure: Hij zal waarschijnlijk alleen verhuurd worden als Zoet nog een jaar bij PSV blijft.

De doelman wordt echter nog wel een seizoen verhuurd, omdat bij PSV zowel Jeroen Zoet als Eloy Room nog onder contract staan. Mocht Zoet vertrekken bij PSV, zal de club in principe een nieuwe keeper aantrekken.

Deze snap ik dus niet. Je haalt hem voor drie jaar, maar je verhuurd hem weer aan VVV? En moet je alsnog op zoek naar een keeper. Beetje raar. Iedereen gaat ervan uit dat Zoet sowieso gaat vertrekken, dan kan je deze Unnerstall eerste keeper maken toch? Waarom dan weer een nieuwe keeper halen?

Snap niet wat mensen in die Room zien. Vind Room maar een hele matige keeper. Tegen Roda en ADO, liet die twee makkelijke goals door die houdbaar waren. Dan liever deze Unnerstall. Beer van een vent, en heeft temniste uitstraling in het doel. Prachtige reddingen gezien van deze man bij VVV. Ja, er zaten ook af en toe misser's bij, maar bij VVV krijg je nou eenmaal veel meer te doen dan bij een PSV. Ik heb die Jones van Feyenooit anders ook veel flaters zien maken, en mag dood leuk straks naar het WK met Australie.
 
Ja ik vind het ook maar vreemd, Unnerstall is een talentvolle keeper maar als Zoet gaat moet je nu weer een keeper gaan aantrekken. Waarom haal je Unnerstall dan überhaupt? Om hem over 2 seizoenen op de bank te zetten? En alsjeblieft laat Room niet onze eerste keeper worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan