Kwalificatie Europees Kampioenschap 2020

Prometheus040

Terreinknecht
Gelukkig is van Bommel niet de enige die verkeerde keuze(s) maakt. Veltman... hou toch op man...

Babel in de spits terwijl je 3 echte spitsen op de bank hebt zitten.

Penalty

Internationale Legende
Rusland - België 1-4
Belgie heeft alle 9 wedstrijden gewonnen en 34 goals voor en 2 tegen.

IPF

Forummer van het jaar 2015
België wat mij betreft bij de top3 kanshebbers voor het EK. Spelen en scoren erg makkelijk.

Octo Tentakel

Jeugdforummer van het jaar 2013
België wat mij betreft bij de top3 kanshebbers voor het EK. Spelen en scoren erg makkelijk.

Wat mij betreft niet. Defensie is waardeloos, in tegenstelling tot Oranje. Wij kunnen k*t spelen en dan alsnog met 1-0 met een geluksgoal in de 90e minuut winnen omdat centraal achterin er een paar wereldtoppers staan te shinen. Oranje heeft zijn eigen problemen, waaronder de breedte van de selectie. Frankrijk en Engeland springen er toch echt uit bij mij als absolute topkandidaten, met Duitsland op 3, Nederland op 4 en België op 5. Dan nog een paar dark-horses met Portugal, Spanje en Italië en dat was het dan wel.

• Leuk
Reactions: IPF

Bakkalinho

International
Doordat zoals aangegeven Oekraïne niet tegen Rusland kan loten, ontloopt Nederland België en komt het waarschijnlijk bij Oekraïne in de groep.

Penalty

Internationale Legende
3 landen zijn vanavond in de Play-offs voor EK kwalificatie uitgeschakeld op Penalty's
Ierland tegen Bosnië en Herzegovina
Noord-Ierland tegen Slowakije
Israël tegen Schotland door een gemiste Penalty van Eran Zahavi. :FP:
Israël ligt niet in Europa en zal dan ook niet echt gemist worden op het EK. :rolleyes:

Slowerking88

Ballenjongen
Omdat Roemenië verloren heeft, wordt de laatste tegenstander van Oranje op het EK Georgië of Noord-Macedonië.

Oppassen geblazen dus...

Bovenaan Onderaan