Kwalificatie Europees Kampioenschap 2020

Der Jaufe

Bondscoach
Hongarije - Azerbeidzjan 1-0

Scheidsrechter Higler blundert

In blessuretijd dacht Azerbeidzjan terug te komen tot 1-1, maar Dennis Higler keurde de goal van Bahlul Mustafazade om onduidelijke redenen - en tot woede van Azerbeidzjan - af. Via de kanalen van de UEFA werd hands vermeld als reden, maar uit de beelden bleek daar niets van. :zien::FP:
Mooi om te zien dat hij dua consequent presteert.

Buitenspelgoal

Routinier
Portugal scoort uit een penalty, de maker van hands moet eraf, want tweede gele kaart. Ronaldo neemt en scoort de penalty, maar het schot van buiten de 16 dat tot de penalty leidde? Een schot van Bruma.

Buitenspelgoal

Routinier
Leuk! Positief over zijn spel tot nu toe?
Mwah, hij deed wat we van hem gewend zijn. stelde zich goed beschikbaar en trok een paar keer goed naar binnen. Zijn beide schoten waren van afstand op enigszins goed geluk en werden beiden geblokkeerd. De eerste dus blijkbaar met een hand, zodoende de penalty. Tegen viel hij echter niet, aardige invalbeurt.

Oekraine trekt de overwinning met 10 man overigens over de streep: 2-1. Portugal kwam nog wel een paar keer heel dichtbij.

PSVynadaMas

Invaller
Bruma valt in voor Portugal tegen Oekraïne, Oekraïne leidt met 2-0.
Viel niet eens zo slecht in. Had een goede steekpass ook die niet werd begrepen door Silva en Ronaldo.

Ach, Portugal gaat het echt wel redden. Thuis en uit tegen de kleintjes Liechtenstein en Luxembourg, ondanks dat Servie nog een puntje achterstaat en nog tegen Oekraine moeten.

De Turken lijken het ook gaan redden. Knap puntje gepakt in en tegen Frankrijk.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Leuk man, Rusland, Oekraïne en Italië al geplaatst (België en Polen heb ik minder mee). Ik hoop dat de eerstgenoemden tegen elkaar mogen spelen en dan bij voorkeur in Baku of Sint Petersburg. Beladen duels zijn altijd het mooist, remember Iran tegen de VS in 1998. Helemaal omdat zowel Rusland als Oekraïne echt twee mooie ploegen hebben.

• Leuk
Reactions: IPF

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Leuk man, Rusland, Oekraïne en Italië al geplaatst (België en Polen heb ik minder mee). Ik hoop dat de eerstgenoemden tegen elkaar mogen spelen en dan bij voorkeur in Baku of Sint Petersburg. Beladen duels zijn altijd het mooist, remember Iran tegen de VS in 1998. Helemaal omdat zowel Rusland als Oekraïne echt twee mooie ploegen hebben.
Je krijgt natuurlijk weer een loting waarbij Rusland niet tegen Oekraïne kan loten. :sick:

PSVNEC

Invaller
Wat een rare speeldag was het gister. Eerst die verschrikkelijke pot in Bulgarije met die akelige geluiden. Daarna het verheerlijken van geweld door de Turkse spelers. UEFA treed eens op tegen deze landen, komende editie niet meer welkom zou ik zeggen.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Wat een rare speeldag was het gister. Eerst die verschrikkelijke pot in Bulgarije met die akelige geluiden. Daarna het verheerlijken van geweld door de Turkse spelers. UEFA treed eens op tegen deze landen, komende editie niet meer welkom zou ik zeggen.
Vantevoren werd er al gezegd dat de Engelse spelers bij racistische geluiden van het veld zouden stappen, dus er was al gegronde vrees, en jawel; zo geschiedde. Dan is het wat mij betreft heel simpel: Bulgarije, houdoe en bedankt. Maak maar een eigen voetbalcompetitie waar je oerwoudgeluiden mag maken.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Vantevoren werd er al gezegd dat de Engelse spelers bij racistische geluiden van het veld zouden stappen, dus er was al gegronde vrees, en jawel; zo geschiedde. Dan is het wat mij betreft heel simpel: Bulgarije, houdoe en bedankt. Maak maar een eigen voetbalcompetitie waar je oerwoudgeluiden mag maken.
Ja, de scheids had gewoon de wedstrijd moeten staken. Als de Engelsen weglopen, winnen de Bulgaarse supporters, omdat Engeland dan de schuld krijgt.

PSVNEC

Invaller
Ja, de scheids had gewoon de wedstrijd moeten staken. Als de Engelsen weglopen, winnen de Bulgaarse supporters, omdat Engeland dan de schuld krijgt.
Mee eens, het enige wat je kan doen als speler. Is dik winnen, en dat hebben ze gedaan.
Ik heb ook gelezen dat de aanvoerder van de Bulgaren, in de rust de boel heeft proberen te bedaren. Maar dat zal nooit helpen tegen dit soort idioten. Die hebben waarschijnlijk nog nooit iemand met een kleurtje gezien.

Bakkalinho

International
Rusland en Oekraïne kunnen iig niet tegen elkaar spelen in de poulefase en volgens mij ook niet de 8ste finales... Belachelijk trouwens

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Rusland en Oekraïne kunnen iig niet tegen elkaar spelen in de poulefase en volgens mij ook niet de 8ste finales... Belachelijk trouwens
Inderdaad absurd. En wat als ze dan tegen elkaar in de finale komen? Wordt de wedstrijd dan in Qatar gespeeld of op de Zuidpool? :maniac: :zien:

Als ze niet tegen elkaar willen spelen worden ze bij voorbaat uitgesloten van deelname.
Dan hoef je niet alle belachelijke kronkels te verzinnen en te ondernemen om te voorkomen dat ze elkaar tegen komen. :fb:

Phillip Cocu

Assistent Coach
Eerste keer dat ik meer zin heb in kwalificatie wedstrijden dan PSV. Edit na het zien van al die Ajax namen in de basis eigenlijk ook niet

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan