Kwalificatie Europees Kampioenschap 2020

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Oekraine - Servië 5-0

Met Dušan Tadić en de kersverse Real Madrid-spits Luka Jovic in de basis heeft Servië een flink pak slaag gekregen op bezoek bij Oekraïne. Nadat Viktor Tsigankov met twee goals voor een comfortabele voorsprong had gezorgd voor rust, denderde de thuisploeg na rust door.
Via Evgen Konoplyanka, Roman Yaremchuk en weer Konoplyanka liep Oekraïne uit naar een monsterzege. Servië staat door de nederlaag onderaan in de groep met één punt uit twee wedstrijden. Oekraïne is met zeven punten uit drie wedstrijden de trotste koploper van Groep B.

Lekker voor Dušan Tadić. :p Die gun ik dit wel. :D

Ongezouten

Trainer Coach
Oekraine - Servië 5-0

Met Dušan Tadić en de kersverse Real Madrid-spits Luka Jovic in de basis heeft Servië een flink pak slaag gekregen op bezoek bij Oekraïne. Nadat Viktor Tsigankov met twee goals voor een comfortabele voorsprong had gezorgd voor rust, denderde de thuisploeg na rust door.
Via Evgen Konoplyanka, Roman Yaremchuk en weer Konoplyanka liep Oekraïne uit naar een monsterzege. Servië staat door de nederlaag onderaan in de groep met één punt uit twee wedstrijden. Oekraïne is met zeven punten uit drie wedstrijden de trotste koploper van Groep B.

Lekker voor Dušan Tadić. :p Die gun ik dit wel. :D
Je hebt er alleen zo weinig aan.

5-0 is ook niet niks..
Nou volg ik het Oekraïense elftal en diens spelers niet echt, maar zijn die een gevaarlijke kanshebber voor de EK2020?

Overigens heeft Noord-Ierland nu 9 uit 3 :fear:. De bovenste 2 gaan door en Duitsland heeft een wedstrijd tegoed waarmee ze ons kunnen inhalen..

PEEL

Basisspeler
Overigens heeft Noord-Ierland nu 9 uit 3 :fear:. De bovenste 2 gaan door en Duitsland heeft een wedstrijd tegoed waarmee ze ons kunnen inhalen..
Noord-Ierland moet nog naar Wit-Rusland, twee keer tegen Duitsland en twee keer tegen Nederland. Ze hebben thuis gewonnen van Wit-Rusland en twee keer van Estland. Als dat al zorgwekkend is :)

PEEL

Basisspeler
De pest van zo'n groep met 2 heel zwakke broeders is dat één misstap ergens zomaar fataal kan zijn.

Denk dat Nederland het makkelijk gaat redden overigens. Ik zie Nederland in Duitsland eerder 'n punt of meer pakken dan Noord-Ierland. En denk dat Nederland ook wel wint van Noord-Ierland. Ze hebben nu vier keer gewonnen van twee heel zwakke tegenstanders.

En pakt Nederland 0 of 1 punt tegen Noord-Ierland, dan ben je ook terecht uitgeschakeld natuurlijk.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Duitsland staat na 25 minuten met 4-0 voor tegen Estland. Op doelsaldo gaan we ze in elk geval niet meer passeren...
8-0 dus. En Noord Ierland heeft ook weer gewonnen. Nederland zie ik ook niet winnen in Duitsland, dus het kan zomaar een hels karwei worden om nog tweede te worden :oops:
:unsure: Gaat het bij gelijke stand niet om het onderling wedstrijdresultaat? Gewoon met 0-2 van Duitsland winnen en alle overige wedstrijden ook winnen. Niets aan de hand. ;)

Toch wel gek dat in de periode van de Nations League ook kwalificatiewedstrijden gehouden worden.
Zo krijg je in de groepen van de deelnemende landen wel een vertekend beeld.

Nations League was toch ipv vriendschappelijke wedstrijden en om zo de overvolle agenda tegen te gaan, nu lijkt het erop dat de deelnemde landen "extra" moeten gaan spelen wanneer de meeste andere landen vrij zijn of gaan die in die periode dan toch maar vriendschappelijk spelen.

Ik ben wel van mening dat Nederland "gewoon" bij de eerste twee moet eindigen in deze poule met de kwaliteiten die we tegenover de tegenstanders hebben.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Toch wel gek dat in de periode van de Nations League ook kwalificatiewedstrijden gehouden worden.
Zo krijg je in de groepen van de deelnemende landen wel een vertekend beeld.

Nations League was toch ipv vriendschappelijke wedstrijden en om zo de overvolle agenda tegen te gaan, nu lijkt het erop dat de deelnemde landen "extra" moeten gaan spelen wanneer de meeste andere landen vrij zijn of gaan die in die periode dan toch maar vriendschappelijk spelen.

Ik ben wel van mening dat Nederland "gewoon" bij de eerste twee moet eindigen in deze poule met de kwaliteiten die we tegenover de tegenstanders hebben.
Ik denk dat dit alleen voor de 2 finalewedstrijden gold.